Snippet 3

 

Dit is Snippet 3 van Tracy Evans.
De gebruikte stempels zijn  #905, #370 en #898.
Achtergrond: met distress oxide inkten Old paper, Salvaged patina en Salty ocean over een blad uit de tuin vegen, natspuiten en op de kaart leggen. Beetje aandrukken met keukenrol en daarna drogen met de heattool.
Daarna stempelen met Versafine claire Verdant en Versafine Olympia Green.
De laars uitknippen, kleuren met oxide inkt en met Versafine Clair Morning mist bestempelen.
Met 3D kit opplakken.
De cyclamen stempelen, uitknippen en kleuren met distress oxide Picked raspberry. In de laars plaatsen.
En als laatste niet vergeten te spetteren.
Ik blijf het ontzettend leuk vinden om te doen.

Eind van de ochtend met moeders naar het ziekenhuis voor een controle X-foto.
Hopen dat alles goed zit, anders hebben we een verloren week.
Fijne dag!
xxx Margreet

Dit ronde kaartje voor Annemarie kwam in de Top 3 bij De Egel





Reacties

Freubelmina zei…
Ook deze 3e bijdrage is weer supergaaf Margreet, ik vind het knap gedaan!
Gefeliciteerd met je winnende kaartje,ook weer dikverdiend en tenslotte ga ik duimen dat de breuk goed heelt 🤞
Oja en ik moest lachen om je opmerking op mijn mannenkaart van gisteren: slingers uit zijn oren hihi (is de foto op instagram dan zo wazig?) xx
Bernadet zei…
Wat heb je dit prachtig gemaakt Margreet.
Irene zei…
Ook weer mooi Margreet, je bent op de snippet toer! Wat goed dat je die fout in de stempel zag, behoorlijk dom van Joy maar ik heb er toch de e maar niet zelf tussen/boven gepropt en Syl heeft niks gezegd 😉. Wat een pech voor je moedertje, hoop dat alles naar wens heelt! Hier vrijdag een handoperatie bij Ben en gelet op alle medicijnen/flinterdunne huid kan er niét gehecht worden en moet er een stukje elders weggehaalde huid 'vanzelf' aangroeien...duimen duimen.. Het is en blijft een stumper.
XxIrene
wat een mooi kaartje met de leuke laars erop de achtergrond past er mooi bij
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen
Gefeliciteerd met je topper, en wat is het weer een leuke snippet kaart. Wilde al net gaan vragen hoe het met moeders ging, duim dat het goed aan elkaar zit. xx
Elle-Jeanne zei…
Weer een prachtige kaart met een mooie achtergrond Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
Angela zei…
Wat gaaf om een blad uit de tuin te gebruiken als achtergrond Margreet! Je kaart is schitterend. Dankjewel voor de uitleg en inspiratie!
Hopelijk krijgen jullie positief nieuws in het ziekenhuis; succes!
Wat een mooie kaart. Gefeliciteerd met je toppertje.
Hopelijk krijgen jullie goed nieuws in het ziekenhuis.
Marjan zei…
Wat leuk dat je er zo van geniet! Kun je ook zien, weer een erg mooi resultaat Margreet. Van harte met je topper en die is welverdiend!
Je moeder krijgt hopelijk goed nieuws, wat naar toch is dit voor haar...

Enne, ik ben zo'n typ die niet kan wachten met verjaardagspost open maken, dus ik heb je mooie kaart al staan sinds daarnet, PRACHTIG!! Een dikke dankjewel, Margreet!
*Vicki* zei…
Wow, I love that wonderful Spring image on your Snippet 3 project! Really fun seeing your designs with these! Congrats on your top 3 win with that adorable easel gnome! Hope that all goes well with your mother too! HUGS
een mooi kaartje Margreet en gefeliciteerd met je toppertje

gr karin
Daphne zei…
Zoals je je berichtje schrijft, zo stapsgewijs, ik kan mij helemaal voorstellen hoe dit kaartje gemaakt is.
Wat leuk zeg,om een blad uit de tuin te gebruiken om de achtergrond te maken.
En? Hoe was het met je moeder, ik hoop op goed bericht?
Nicolette zei…
Heel erg mooi gemaakt. En hoe was de uitslag van de foto?
Ik heb je een mail gestuurd.
Groetjes Nicolette
GerJanne zei…
Supergaaf!! Wat ben je hier toch goed in Margreet.
En ik hoop dat het geen verloren week is geweest.

Populaire posts van deze blog

jarige oom Bram en update Joop