Snippet 1

Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik momenteel helemaal fan van de stempels van Tracy Evans.
Zij ontwerpt voor AALL # Create.
Hier op YouTube laat zij zien hoe zij haar stempels verwerkt.
Nu is zij laatst begonnen met het maken van Snippets. Dat zijn kaarten die zij in 15 minuten maakt (mij kost het wel wat meer tijd hoor).
Dit is mijn versie van Snippet 1.
Ik heb gewerkt met stempels #533, #663, #899, #904 en #908.
Het blauw is met Molotow markers 013-011 en 024 gedaan.
Fijne zondag! (Is het bij jullie net zulk saai weer als hier? Wat een verschil met gisteren!)
xxx Margreet

 


Reacties

Marjan zei…
Ja, dat je er fan van bent weet ik en snap ik ook wel, want ze maakt mooie dingen! Deze snippetkaart is heel gaaf, knap gemaakt en in prachtige tinten, mooi dat vleugje bauw met het grijs, wit en zwart!
Oh wow! Dat is prachtig gemaakt Margreet!

Lieve groet, Petra
Irene zei…
Nou dat hadden we inmiddels wel begrepen hoor 🤣, deze snippet is weer super Margreet!
XxIrene
Angélique zei…
Mooi, die lichte kleur blauw bij het zwart/wit/grijs. Ik zou met zo'n kaart minimaal 1,5 uur bezig zijn, alleen al met keuzes maken wat ik wil gebruiken (dat is duidelijk niet mijn sterkste kant).
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart Margreet.
Ja hier regende het voor de middag.
Hopelijk morgen beter weer.
Groetjes Elle-Jeanne
GerJanne zei…
leuk hoor als je zo fan bent van 1 merk of ontwerpster. Je snippetkaart is heel leuk. Ik denk ook dat het steeds sneller gaat, hoe vaker je het doet en er handigheid in krijgt. Dat zie ik ook bij anderen die een bepaalde techniek altijd doen. Dan zijn ze razendsnel!
Ans Gilbert zei…
Wat een gave snippet kaart heb je gemaakt, leuk met het blauw erbij.
Wij hadden vandaag een heerlijk warme, zonnige dag, terwijl het gisteren vreselijk koud en nat was,
Groetjes,
Ansx
Eri zei…
Je bent een kei om leuke kaarten met die stempels te maken! Hij is heel eg leuk geworden!
Groetjes, Eri
Trijntje zei…
Je hebt een leuke kaart met deze stempels gemaakt.Groeten Trijntje
een hele leuke kaart Margreet

gr karin
Super gaaf deze kaart Margreet mooi vorm gegeven. Ik zie haar werk voorbij komen op FB schitterend. xx
*Vicki* zei…
Your snippet is gorgeous with the collaged images and the touch of color! The stamps are so pretty! She does have some cool MM style images! Thanks for sharing!
Fikreta zei…
very nice card!
Chrissy zei…
FABulous card Margreet, I love the layers and soft colours, great stamping..

Luv CHRISSYxx
Nicolette zei…
Echt heel mooi Margreet.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic