Van Harte


Ik had vorige week een soort van 'winactie' gehouden omdat ik een stans dubbel had. 
En had jullie om reacties gevraagd over wat ik er het beste mee kon doen.
Ik voelde wel wat voor de reactie van GerJanne: 

Zo! Wat stel jij een moeilijke vragen! Je hebt een idee wat je met de mal zal doen, maar als iemand een beter idee heeft, krijgt diegene de mal opgestuurd. Zo begrijp ik het goed?
Mijn idee: maak een leuke kaart met deze slimline mal en de stempel als dank en/of felicitatie voor meneer de Egel. Hij is de 9e jarig! Hij heet Dirk en het adres is die van de winkel. Kun je zo opzoeken op Internet..
Nu over naar je kaart: hij is enig! Die belletjes aan het gewei van de pinguin zijn helemaal leuk! En die mal is ook gaaf!

Dus ik heb deze kaart voor mijnheer Dirk van De Egel gemaakt en naar hem opgestuurd. De stempel van de egel is van set #564 van Tracy Evans van AALL&Create.
De stans stuurde ik naar GerJanne. Morgen laat ik de kaart zien die ik voor haar maakte.
Bedankt voor alle andere reacties. Leuk om te lezen!
Ik heb uit de webwinkel van Kreatrends de volgende producten gebruikt:

Eind van de ochtend moet ik op controle bij de dermatoloog voor een plekje op mijn neus. En aansluitend maar lunchen bij Bij8 (en ik ben van plan om NIET bij Noor&Zo naar binnen te gaan, maar wel iets verderop naar een leuk modewinkeltje). Je moet het leven vieren tenslotte!
Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

Elle-Jeanne zei…
Leuk idee van Gerjanne.
Je maakte een hele leuke kaart voor mijnheer Van de Egel.
Succes vandaag.
Groetjes Elle-Jeanne
Geweldige kaart Margreet zo leuk met gefeliciteerd de egels. xx
Je@net zei…
Wat ontzettend leuk, Margreet. Ook een mooi kaartje ermee gemaakt.
En sterkte bij de dermatoloog!
wat een mooi kaartje met de gewonnen egeltjes die zal meneer Egel zeker heel leuk vinden
succes bij de dermatoloog
en veel plezier met winkelen
groetjes ellen
Trijntje zei…
Een heel leuk idee van GerJanne. Je hebt een mooie kaart met de egels gemaakt. Hoe toepasselijk kan het zijn. Groeten Trijntje
Trijntje zei…
Ps sterkte bij de dermatoloog. En af en toe wat nieuwe kleding is ook leuk. Groeten Trijntje
Angélique zei…
Een super leuke kaart en een goed idee van GerJanne, de jarige zal het vast waarderen.
Hopelijk verliep de controle goed en ben je goed geslaagd in de winkel.
Ans Gilbert zei…
Geweldige kaart voor de meneer van de Egel, wat zijn de egeltjes leuk!
Ik hoop dat het mee viel bij de dermatoloog en dat je lunch heerlijk was,
Groetjes,
Ansx
Freubelmina zei…
Gave kaart maakte je, leuke egel(s).
Sterkte bij de dermatoloog,hopelijk valt het mee!
Groot gelijk, houd jij de economie maar draaiend hihi x
wat een leuk kaartje Margreet

gr karin
Chrissy zei…
Your little Hedgy is so adorable and love your card design, hope you bought yourself something nice, I try to celebrate life often at my favourite store too..lol..

Luv CHRISSYxx
Eri zei…
Hihi, wat een geinige kaart voor Meneer Egel! Een leuk idee om de mal naar Gerjanne te sturen. Ik hoop dat alles goed is gegaan bij de dermatoloog! Bij mij heeft ze vorige week een plekje op de rug weggehaald, en volgende week mogen de hechtingen er uit.
Ik hoop dat het shoppen deze keer wel gelukt is!
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Ha Margreet!
Wat een gave kaart voor meneer de Egel (zo noemen we hem altijd). En hel leuk dat je mijn reactie leuk vond. EN ik dus de mal al van je kreeg! Heel blij mee! Ik hoop dat het meeviel met het plekje op je neus..
*Vicki* zei…
Lovely slimline design with those adorable hedgies!! I love the colors and the layers with this!
Gina zei…
Wat een leuk én passend idee de kaart met de egeltjes ! Groetjes, Gina
Marjan zei…
Tof die egel, erg leuke kaart!

Populaire posts van deze blog

Quirky birds