De uitdaging bij het KleurenKaartenTeam is deze keer zilver met donkerblauw. Een tijdje terug had ik een mooie candy bij Crealientje gewonnen en daar zat dit lieve stempeltje van Lilly Luna en de stans van MD bij. De grote stans met stippen en sterren komt bij Ali vandaan. Lilly Luna heb ik met copics gekleurd en de ster, die zij vasthoudt, gemaakt met een zilverkleurige Pearl Pen. Ik weet eigenlijk niet goed of dit kaartje wel of niet onder de kerstkaartjes valt. Wat vinden jullie? Ik ben benieuwd naar de creaties van de andere deelneemsters. Straks met mijn moeder naar de tandarts, vanmiddag workshop bij 't Scraphuis en vanavond hachee eten bij moeders. Ik weet niet of ik het vandaag red om bij iedereen langs te komen, maar anders maak ik het morgen beslist goed! xxx Margreet Challenges: Crafting from the Heart : Always AG Digi Choosday : AG A Gem of a Challenge : Cool in Blue The Cutie Pie : January blues The Paper Shelter : Shades of blue
Reacties
Groetjes Nicolette
Groetjes, Caroline
Leuk samen gesteld in deze ronde lay- out.
Groetjes Elle-Jeanne
Wat heb je de cirkel mooi aangekleed met dat prachtige papier.
Groetjes Antje
groetjes ellen
Hele gave kaart heb je ermee gemaakt.
Gezellig dat je er vandaag weer bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit.
Groetjes Caroline
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
gr Alma
Groetjes Epie
Groetjes, Eri
Mooie materialen en een toffe kleurencombinatie heb je hiervoor gebruikt.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla
Groetjes Diny
Groetjes van Marian.
XxIrene
Groetjes,
Karin
Maar, inderdaad, deze stans is TE leuk om niet vaker te gebruiken.
Mooi dp, in deze tinten.
groetjes van Ank
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
gr karin
Groetjes
Nancy 52WTC
Groetjes Joke
Mooi in deze kleuren !
Groeten Ineke
DT52WTC
Thanks a lot for joining us at our One Layer Challenge by
Christmas Craft Creations Challenge
Good luck and hope to see you again.
Hugs and greetings Angela DT