Lieve tags


Ik ben aan de gang gegaan met de leuke Baby Animals van Eline's Animals.
Het zijn clearstamps met bijbehorende stansjes. Dus dat is stempelen, uitstansen en inkleuren.
Ik heb ze allemaal op de grote tag van MD geplakt.
En bij alledrie heb ik het mooie hart van MD gebruikt, maar bij allemaal op een andere manier.
Bij het olifantje heb ik alleen het open hart gebruikt.
De tekst op een strookje cardstock gestempeld en een banner van geknipt.

De giraf ligt op een volledig hart.
Onderaan dezelfde banner als van de olifant.
Bovenaan 2 soorten bladeren.

De aap mocht op een dubbel hart van alleen 2 binnenharten. 
De bladeren zijn hetzelfde als bij de giraf. Bovenaan nog 3 andere uit hetzelfde setje met raffia samengebonden.
Deze keer de tekst meteen op het DP gestempeld.

En hier nog eens allemaal bij elkaar.

Onderstaande spulletjes komen bij Kreatrends vandaan:

Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

Freubelmina zei…
Wat een ontzettend mooie serie maakte je Margreet…ik kan niet kiezen welke het leukste is want ze zijn alle3 bijzonder mooi op hun eigen manier xx
wat een schatje ! leuk en lief kaartje
grtjs,martina
Elle-Jeanne zei…
Prachtige labelkaarten Margreet.
Leuke stempels , met het hart gecombineerd.
Groetjes Elle-Jeanne
Daphne zei…
Ik ben meteen verliefd, wat een schatjes zeg.
Ik vind vooral de olifant erg lief, maar dat komt denk ik ook door de kleur en ach kijk dan, dat bloemetje en het onschuldige koppie.
Maar ze zijn heel erg leuk allemaal.
Goed idee om er meteen een serie van te maken, dan heb je weet wat liggen.
En de neutrale tekst op de eerste 2 is dan ook handig, kan je het zo pakken als je er een bestemming voor hebt.

Angélique zei…
Superleuke labelkaarten met de schattige stempels. Mooi met het hart erachter.
Lynda zei…
What cute tags - so lovely. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz xx Lynda/Loopyloo DT
wat zijn het schattige labels geworden met de lieve diertjes leuk dp en leuke details heb je erbij gebruikt
groetjes ellen
Wat zien ze er lekker vrolijk uit, mooi gemaakt 😍 groetjes Petra
Trijntje zei…
Wat drie leuke lieve tags heb je gemaakt Margreet. Groeten Trijntje
Diny zei…
Wow....wat ontzettend GAAF Margreet!
Ziet er allemaal zo schattig uit.
Groetjes Diny
Zo mooi gemaakt. Die stempeltjes zijn zo schattig.
Een heel fijn weekend.
Je@net zei…
Aaah...wat zijn ze schattig geworden, Margreet. Super leuk gedaan!
wat een super leuke en gave tags Margreet

gr karin
GerJanne zei…
Vanmorgen na mijn nachtdienst heb ik ze al bekeken. Ze zijn zo ontzettend leuk en lief geworden. De diertjes zijn heel erg leuk! EN dan dat gouden hart erbij...
Gina zei…
Die zijn alle drie superleuk Margreet ! Groetjes, Gina
Marjan zei…
Een heel mooie serie en wat een prachtige tagjes zijn geworden met dat mooie hart (ik heb het ook) en de schattige diertjes! Ik vind je dp takjes erbij ook heel mooi!
Caroline zei…
Wat zijn ze leuk! En ook weer zo mooi met het hart erbij!
Groetjes Caroline
Johanna zei…
Thanks for joining us at Cardz4galz include one heart or more challenge. You did a lovely job on these tags. They are perfect as a new baby congratulations gift tag. I like the open heart under the elephant in particular. Johanna DT
Wat een mooie, lieve tags heb je met die diertjes gemaakt Margreet.
Lieve groetjes Miranda
Mrs.B zei…
These are gorgeous, what a lovely set of tags.
Thanks for sharing at Try it on Tuesday.
Avril
Ans Gilbert zei…
Mooie serie heb je gemaakt met het leuke hart en de lieve diertjes, ik vind de eerste met het open hart het mooist, heel sierlijk ook,
Groetjes,
Ansx
Nicolette zei…
Super schattig zijn ze alle 3.
Groetjes Nicolette
Een leuke serie Margreet!
Groetjes, Caroline
Angela zei…
Schitterende tags Margreet! Gaaf zoals je de harten gecombineerd hebt met de schattige Eline stempels!
Mia zei…
Beautiful tags, Margreet! Thank you so much for entering our challenge at Try it on Tuesday. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
Mia
Designer for Try it on Tuesday
craftartista.blogspot.com {My Blog}
Chrissy zei…
Gorgeous tags Margreet, the little animals are so cute and love the hearts and matching ribbons, gorgeous.

Luv CHRISSYxx
Maria Valente zei…
So beautiful! Thank you for entering MMMChallenge.
Hugs

Populaire posts van deze blog

Quirky birds