Kerst met belletjes en een soort van winactie(tje)

Bij 52WTC willen ze een kerstkaart met belletjes er op zien.
Elvis de pinguin stond hier naast me te springen. Hij wilde zo graag weer voor Rudolf spelen. Dus mocht hij weer op de kaart met zijn gewei en nu met 2 belletjes er aan.
De Dutch Mask Art mal heb ik bewerkt met oxide inkt in de kleuren rustic wilderness, lumberjack plaid en aged mahogany.
Ik vind het een leuke mask en die zullen jullie (net als Elvis) wel vaker gaan zien.

Gisteren viel deze mooie prijs op de mat.

Ik had hem gewonnen bij Creative Sketchy Girls met dit kaartje
De prijs zou de slimline mal van MD zijn, gesponsord door De Egel. Tot mijn verrassing zat er ook nog die mooie stempel bij. Hartelijk dank aan De Egel.
Nu zit ik echter met een 'probleempje': die slimline mal heb ik al. Wat nu? Ik heb al een idee in mijn hoofd, maar mocht iemand een leuker idee hebben, dan hoor ik het graag en laat ik mijn idee varen en gaat de mal naar die persoon.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

Freubelmina zei…
Hele leuke kaart met Rudo…Elvis in de hoofdrol Margreet.
Leuke prijs won je en lief dat je er eventueel iemand mee wil verblijden…ik heb geen idee voor je, wel een hint: ik heb helemaal nog geen Slimline mal 🤪 xx
Eri zei…
Wow, wat staat Elvis er superleuk bij voor die gave achtergrond. Gefeliciteerd met je winnende kaart en prijs!
Groetjes, Eri
Wat een super lief kaartje van die grappige Elvis. twee belletjes aan zijn geleende gewei..
Van harte met je gewonnen prijs....
Gezellig dat je meedoet aan de uitdaging belletjes op je kaart.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.
wat een mooi kaartje met de leuke achtergrond en schattige elvis hij ziet er mooi uit hoor met zijn gewei met belletjes
wat een gave prijs heb je gewonnen
groetjes ellen
Trudy zei…
Weer een hele leuke kaart met de gezellige pinguin!
Je kunt de mal verloten onder alle deelnemers die jou een slimlinekaart sturen!
Wel leuk dat je er ook nog een mooi stempel bij hebt gekregen!
Groetjes Trudy
Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt met die zelfgemaakte achtergrond en leuke pinguïn Margreet. Gefeliciteerd met je toppertje en mooie prijs.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Jantine zei…
Wat een leuke kaart met die schattige Elvis, Margreet! En mooie prijs heb je gewonnen! Leuke mal is dat, jammer dat je m al hebt. En dit geval draagt dubbel ook niet echt bij, soms bij andere mallen wel dat je minder vaak hoeft te draaien. Hij vindt vast een goede bestemming!
Bedankt dat je meedoet aan onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Marjan zei…
Gaaf dat kleine pinguïnnetje tegen deze vrolijke achtergrond. Wat heeft ze mooie wimpers!
Irene zei…
Een enige kaart waar je gewoon vrolijk van wordt!
Toffe prijs heb je gewonnen en voor de stans bedenk je vast wel iets leuks Margreet!
XxIrene
Trijntje zei…
Ik vind het een leuke kaart met Elvis de pinguïn.ik heb me laten verleiden om deze mal toch te bestellen… ik zag er leuke ideetjes mee voor Pasen… fijn dat je nog een mooie stempel kreeg.. Er is vast iemand die je blij met deze geweldige mal kan maken…Groeten Trijntje
Nicolette zei…
Leuke kaart met die dansende Elvis er op.
En wat een mooie prijs heb je gewonnen. En een idee voor de slimline heb ik niet, maar staat wel op mijn wensenlijstje, haha.
Groetjes Nicolette
Angélique zei…
Wat een superleuke kaart heb je gemaakt, tof van Elvis dat hij zijn sjaal aanpaste aan jouw achtergrond, maar dat was misschien wel omdat hij die mooie belletjes aan zijn geweitje kreeg.
Gefeliciteerd met de geweldige prijs! Tsja, wat doe je met een dubbele stansmal? Je zou hem cadeau kunnen doen bij een verjaardagskaart voor een medeblogster, iemand die je al heel lang kent of waar je speciaal contact mee hebt.
Of je verloot hem onder de mensen die hem graag willen hebben, in dat geval bied ik mijzelf geheel vrijwillig aan als kanshebber, hahaha.
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kerstkaart Margreet.
Super mooie mal heb je gewonnen.
Jammer dat je hem dubbel hebt.
Geen idee voor de verloting of zo.
Bij mij staat die wel op mijn verlanglijstje. 😀
Succes
Groetjes Elle-Jeanne
wat een schatje Margreet eb gefeliciteerd met je mooie prijs

gr karin
Marijke zei…
een leuk kaartje heb je gemaakt en die pinquin is ook een schatje! Leuk dat je een gewonnen kaartje had en een mooie prijs hebt gewonnen. Ik zou het niet weten wat je kunt doen, misschien aan iemand van de reacties weggeven? Leuk dat je meedoet met je mooie kaartje bij 52WTC. Groetjes Marijke.
joke zei…
Wat een lief kaartje met de achtergrond Merry Christmas, was nog aan het twijfelen, maar ben om nu ik je kaartje zie. Gefelicteerd met je prijs.
Groetjes Joke
Suzan zei…
Superlief kaartje heb je gemaakt met Elvis!
Ook gefeliciteerd met je mooie prijsjes.
Bedankt voor het meedoen met de bellen Challenge.
Groetjes Suzan
DT 52WTC
Ans Gilbert zei…
Superleuke kaart met de vrolijke pinguin en wat heb je een mooie prijs gewonnen,
Groetjes,
Ansx
Geweldig kaartje zo leuk met de 🐧, prachtige prijs heb je gewonnen!
*Vicki* zei…
What a cutie!! When Elvis wants to play, I say let him! Absolutely darling card with his Rudolph hat!! Love the wording background too!
GerJanne zei…
Zo! Wat stel jij een moeilijke vragen! Je hebt een idee wat je met de mal zal doen, maar als iemand een beter idee heeft, krijgt diegene de mal opgestuurd. Zo begrijp ik het goed?
Mijn idee: maak een leuke kaart met deze slimline mal en de stempel als dank en/of felicitatie voor meneer de Egel. Hij is de 9e jarig! Hij heet Dirk en het adres is die van de winkel. Kun je zo opzoeken op Internet..
Nu over naar je kaart: hij is enig! Die belletjes aan het gewei van de pinguin zijn helemaal leuk! En die mal is ook gaaf!
Nelleke zei…
Wat een leuke kaart met de achtergrond stempels . Goed gelukt.
Wat je met je leuke prijs kunt doen? Naar iemand sturen en er blij mee maken. En dan een aantal keren elkaar uitdagen met deze slimme line mal. Altijd verrassend wat daar uit komt en heel leuk ommetje doen. Groetjes Nelleke

Sweet cards!!! Thanks so much for participating in our SCRAPPING 4 FUN challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper
Gina zei…
Aha ! Hier is die 'actie' Hele leuke kaart met de pinguïn met zijn rendieroortjes, en neen hoor, ik had geen beter idee kunnen bedenken 😉 Lief dat je een weggevertje had. Groetjes, Gina
Andree zei…
A super cute card with an adorable penguin.
Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore February Challenge “Anything Goes”. Good luck x
Suze zei…
An adorable penguin card. I like the background too.
Thank you for entering the Penguin Pals Challenge at Scribbles Designs.

Populaire posts van deze blog

Fractured card