Hugs / Be Unique

 GerJanne heeft mijn weggeefactie(tje) gewonnen (de mini slimline stans van MD).
Mijn bedoeling was om haar een felicitatiekaartje gemaakt met deze stans te sturen, maar mijn fantasie is met me op de loop gegaan en daar is dit kaartje uitgerold.
Ze zal in ieder geval de kleuren kunnen waarderen, want ik heb de gevraagde kleuren van KenK (waar zij DT lid van is) gebruikt.
Zij had voorgesteld om mijnheer Dirk van De Egel een kaart te sturen, zowel voor zijn verjaardag als om hem te bedanken voor de mooie stans en stempel, die ik mocht ontvangen. Deze kaart heb ik gisteren laten zien.
Dit kaartje is gemaakt met distress oxides als achtergrond (lumberjack plaid, ripe persimmon en worn lipstick). 
De stempels zijn van AALL&Create (#810, #492, #757 en #754).

Ik vind struisvogels zó leuk. Wij zijn jaren geleden op Curacao naar een struisvogelfarm geweest. Daar hebben we struisvogels gezien vanuit het ei (daar kon je 20 omeletten mee bakken) tot aan volwassenheid. Geweldig om te zien, dus dit kaartje is voor mij een beetje nostalgie.

Ik hoef niet meer voor controle naar de dermatoloog. Het plekje is rustig. Mocht dit veranderen, dan wel aan de bel trekken natuurlijk. De lunch was weer heerlijk én ik ben niet bij Noor&Zo naar binnen geweest (tot verbazing van Joop). Wel even wat nieuwe kleren gescored bij een modewinkeltje daar in de buurt.
Fijne dag!
xxx Margreet









Reacties

prachtige kaart heb je gemaakt Margreet en fijn dat het goed is gegaan bij de dermatoloog.

gr karin
aussie aNNie zei…
Fabulous card, just adore this and great design xx
Een super leuke kaart met mooie kleuren en geweldig leuke stempel!
Fijn dat je niet meer naar de dermatoloog terug hoeft.
Groetjes, Caroline
Daphne zei…
Ze zijn ook leuk, de struisvogels.
Ze hebben altijd een beetje onnozele koppies vind ik.
En jullie hebben er een bijzondere herinnering aan, dus dat maakt ze extra leuk voor jou.
Je kaartje is dan ook heel vrolijk.
Haha, ik weet niet wat Joop liever had gehad, maar denk dat je bij Noor&Zo goedkoper uit was geweest😉
wat een mooi kaartje met de gave struisvogel stempel hij komt mooi uit op de gekleurde achtergrond
fijn dat je een goed bericht kreeg in het ziekenhuis
groetjes ellen
Ans Gilbert zei…
Superleuke kaart met de struisvogel en hele mooie kleurtjes.
Knap om niet bij Noor binnen te lopen, maar nieuwe kleding is natuurlijk ook erg leuk,
Fijn weekend,
Groetjes,
Ansx
Eri zei…
Een geweldig leuke kaart Margreet!
Groetjes, Eri
Trijntje zei…
Je hebt een prachtige kaart met de leuke struisvogel gemaakt. Mooie achtergrond in deze leuke kleuren combi. Ik weet niet of het lukt om omeletten te bakken met due eieren ze zijn ook erg dik….. ze gaan moeilijk kapot… Fijn dat je geslaagd bent met de kleding. Groeten Trijntje
Angélique zei…
Wat een gave kaart! Mooie achtergrond en die struisvogel is zo goed gekozen. Ik vind het ook heel mooi dat je gemat hebt op zwart.
Fijn dat je niet meer terug hoeft, een hele geruststelling.
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart met de struisvogel Margreet.
Mooi al nieuwe voorjaars kleding gescoord.
Groetjes Elle-Jeanne
Je@net zei…
Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Margreet. Mooi van kleur en die struisvogel is zo gaaf.
Fijn dat het plekje op je neus rustig blijft. Houden zo!
Gina zei…
Weggeefactie? Haha, gemist. Tja, ik loop achter in blogland. Heel leuke kaart met de struisvogelkop ! Groetjes, Gina
Chrissy zei…
Sounds like a great day, nice lunch and clothes shopping sounds pretty good to me, and I love your fun ostrich with fabulous colours in the background and I love your design..have a great weekend..

Luv CHRISSYxx
Mrs A. zei…
Your card did make me smile. Love the colour. Hugs Mrs A.
Nelleke zei…
Wat een gave kaart en wat kijkt de struisvogel je eigenwijs en parmantig van de kaart aan. Fijn dat je goede berichten kreeg bij de dermatoloog. Groetjes, Nelleke
GerJanne zei…
Jaa... in het echt veel mooier dan op de foto. Het is een supergaaf kaartje!
EN natuurlijk herkende ik de kleuren van het KKT!
Wat fijn dat het plekje rustig is, Toch altijd spannend, vind ik...
Nicolette zei…
Een superleuke kaart en duidelijk 3 kleuren te zien.
Fijn dat je bij de dermatoloog niet meer terug hoeft te komen.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT
Caroline zei…
Heel leuk kaartje met een herinnering! En mooie kleuren gebruikt!
Wat fijn dat je niet meer hoeft terug te komen!
Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
Groetjes Caroline DT
Crealientje zei…
Leuke vrolijke kaart!
Mooi verhaal erbij.
Gelukkig dat je goed nieuws had bij de dermatoloog.
liefs Crealientje.
*Vicki* zei…
Oh my goodness I just love this image! He makes me smile and I absolutely love the background with the colors and the popped out circle with his head! Brilliantly done!
Haven_mom4 zei…
What a fun creation. Thanks for sharing it with us at Use Your Stuff
Freubelmina zei…
Wat een prachtige creatieve kaart maakte je Margreet, hartstikke fijn dat het bij de dermatoloog goed was!
Fijn dat je geslaagd bent voor nieuwe kleren xx
Angela zei…
Gave kaart Margreet! Leuke achtergrond!
Goed te lezen dat je niet meer terug hoeft te komen bij de dermatoloog.
Nieuwe kleren scoren is altijd leuk 😊
Marjan zei…
Wat een superleuke kaart, Margreet. Die eigenwijze kop van de struisvogel steelt echt de show! Mooie achtergrond ook!
En fijn dat je niet meer naar de dermatoloog hoeft, plekjes zijn vervelend. Laat ook regelmatig wat weghalen of bekijken.
Wat een prachtige kaart voor Ger Janne en wat goed dat je niet ter controle hoeft.

Lieve groet, Petra
Dora zei…
Geweldige kaart. Mooie stempel gebruikt.
Tammy L zei…
Fantastic card. Loved the pink and really great image too! Thanks for playing along at Use Your Stuff and hope to see you play in our new challenge this week too! Tammy DT Co-ordinator
Ina G zei…
What a fun card and great Mixed Media feel here. Thanks for adding to our gallery at Creative Artiste this month.

Populaire posts van deze blog

Wonderful time of the year