Colour Me In

Dit is mijn reminderkaartje voor de februarischets van Cheerful Sketches.
Ik heb mogen werken met Colour Me In van ElenaZinskiArt, onze nieuwe sponsor. 
Ingekleurd met copics en het DP is van CraftSensations.
Je kunt nog tot de 28e februari meedoen met onderstaande schets van Cheerful Sketches.
Zoals sommigen van jullie misschien gemerkt hebben, ben ik al een paar dagen niet op blogs geweest. Wij hebben nl. allebei de griep op bezoek gekregen. 
Dit kaartje stond al gepland.
Ik heb nog geen fut om te knutselen, dus het blijft hier nog wel een paar dagen stil.
Zodra het kan, ben ik weer van de partij!
Fijne dag!
xxx Margreet
.





Reacties

Angélique zei…
O jee, dat is balen, heel veel beterschap, Margreet!
Je voorbeeldkaart is een heel leuke, mooi gekleurd.
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart Margreet.
Het is een leuke digi.
Beterschap gewenst.
Groetjes Elle-Jeanne
Daphne zei…
Ach, wat vervelend en het is een heftig griepje hoor ik steeds.
Beterschap en die met rustig aan.
Mooi dp bij deze digi, ik vind dat de sketch heel mooi uitkomt nu.
Gelukkig had je je kaart al lang klaar voor deze reminder.
Ik reageer steeds op jouw berichtje, maar heb het idee mijn reacties niet geplaatst worden.
Maar weet dat ik je blog steeds bezoek!
Mooie kaart en een leuke uitwerking.
Van harte beterschap voor jullie beide. Gewoon rustig aan herstellen.

Lieve groet, Petra
Je kaartje is wel een hele mooie. Dat soort bezoek wil je niet Margreet veel beterschap voor jullie beide.xx
wat een mooi kaartje met de leuke sketch wat een leuke digi heb je gebruikt
groetjes ellen
Trijntje zei…
Leuke reminderkaart met deze leuke digi. Heel veel beterschap voor jullie beiden.Groeten Trijntje
Je kaartje is prachtig geworden! Heel veel beterschap voor jullie! Griep kan heel vervelend zijn, helemaal na corona lijkt de griep heftiger dan ervoor... Hopelijk knappen jullie snel op!

Hobbygroet,
Lisanne
Nicolette zei…
Een heel leuk kaartje. En beterschap voor jullie beide.
Groetjes Nicolette
Crealientje zei…
Hoi Margreet,
Van harte beterschap voor jullie!Griepje is momenteel erg hardnekkig,lijkt steeds vervelender te worden. Hier ook lange nasleep.
Mooie sketch kaart met leuke digi.
lieve groetjes Crealientje.
Diny zei…
Wat een schattig kaartje Margreet!
je brengt me op een idee.....ik heb dit papier ook nog liggen!
Groetjes Diny
wat een lief kaartje Margreet

donderdag komt er een kaart op waar erik nog een digi van gekleurd heeft, maar is van een paar jaartjes geleden.
erik doet meer nu met pan pastels werken, waskrijt, potloden
je ziet dat wel een keer.

gr karin
Chrissy zei…
What a nice sketch and love your sweet image Margreet, gorgeous card.

Luv CHRISSYxx
*Vicki* zei…
Your little pink fairy is absolutely adorable! What a brilliant take on this sketch with your papers and design! I need to incorporate this more often on my cards to use up more paper stash for sure!! Thanks for the inspiration!
GerJanne zei…
He balen, Margreet! Maar wel fijn dat jullie het tegelijk hebben, ander blijft het zo lang een ziekenboeg...Hopelijk knapen jullie snel op en krijg je weer zin om te gaan knutselen.
Je reminder is heel leuk. Altijd zo bijzonder te zien wat papier doet met een sketch! Jij bent nummer drie die ik bezoek van Cheerful en allemaal lijken de kaarten toch echt anders.
prachtig reminderkaartje voor CHeerful Sketches. Grappige digi, en leuk papier erbij!
Spoedig herstel voor jullie beiden!
Groetjes
Nancy
Sarah zei…
Veel beterschap!
Angelique zei…
Mooi en lief voorbeeldkaartje. Wat een mooie en lieve dierentags. Balen dat jullie griep hebben, veel beterschap.
lieve groetjes Angelique
Chrissy zei…
She is so cute and fun Margreet balancing a book on her head, we used to do that at ballet to make us straight, never worked for me!..

Luv CHRISSYxx
Marjan zei…
Schattige afbeelding en wat een lief kaartje maakte je als voorbeeld!
Gina zei…
Leuke reminderkaart voor onze challenge bij Cheerful Sketches ! Heel mooi met het mint papier erbij en de combinatie met het roze ! Groetjes, Gina
Freubelmina zei…
Een hele mooie uitwerking van de sketch, lief plaatje ook!
Gelukkig lees ik net dat jullie gelukkig weer aan het opknappen zijn xx

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten