Caroline is jarig

  

Caroline is vandaag jarig en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.
De achtergrond is gemaakt met Dylusions sprays. Na het sprayen gespetterd met water.
Tekst erop gestempeld met distress ink rustic wilderness.
Verder nog door een stencil gewerkt met archival leaf green.
De roos is een stans van Sizzix.
Na het opplakken even naar hartelust gespetterd.
Happy Birthday is 2x gestanst en op elkaar geplakt.
Caroline, ik hoop dat je mijn kaartje hebt ontvangen en ik wens je ook vanaf mijn blog een leuke dag!
Fijne dag!

Reacties

Freubelmina zei…
Hartstikke mooie kaart met de prachtige bloemen in deze mooie kleuren xx
helemaal leuk is dit geworden ! mooie achtergrod
grtjs,martina
Elle-Jeanne zei…
Prachtige verjaardagskaart voor de jarige Caroline .
Groetjes Elle-Jeanne
Caroline zei…
Hele mooie kaart Margreet!
Groetjes Caroline
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart Margreet. Erg leuk met de gele rozen. Mooie achtergrond. Groeten Trijntje
Irene zei…
Nou daar is ie dan echt 😉, gaaf Margreet!
XxIrene
Wauw jij hebt ook een prachtige kaart gemaakt voor Caroline. xx
wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en de bloemen
groetjes ellen
Renate zei…
Het is een prachtige kaart geworden.
Mooie kleuren heb je gebruikt.

-xies- Renate.
Angélique zei…
Dat is een heel mooie kaart, prachtig met die grote roos. Je hebt mooie kleuren gecombineerd.
Trudy zei…
Wat een prachtige en super vrolijke kaart is dit!
Groetjes Trudy
Ans Gilbert zei…
Hele mooie kaart met een prachtige roos heb je voor de jarige gemaakt,
Groetjes,
Ansx
een mooie kaart heb je gemaakt Margreet

gr karin
Daphne zei…
Ik dacht dat ik al gereageerd had op deze kaart, maar ik zie mijn reactie niet terug.
Dan nog even een keertje.
Mooie achtergrond, de kleur vind ik mooi, mooi helder en de zachte kleurtjes roos staat er prachtig op.
Spetteren doe ik ook vaker op een kaart, geeft vaak net even dat laatse beetje effect wat een kaart nodig heeft.
Fikreta zei…
Its so very beautiful card!
GerJanne zei…
Hij is top! Wat een mooie kaart weer.
Bedankt voor de prachtige kaart en in het echt is ie nog mooier!
Groetjes, Caroline
Marjan zei…
Nou, Caroline was er blij mee en terecht, het is een heel mooie en creatieve kaart!
*Vicki* zei…
This is such a stunning card Margreet! I just love the way you've done your background with the splatter and the floral is gorgeous too! It seems that your friend really enjoyed this! Thanks for sharing!
Bonnie Lynn zei…
Very pretty card! I really like your background. Thanks for joining us this week at Pammie's Inky Pinkies. Hope to see you again. Bonnie DT

Populaire posts van deze blog

Quirky birds