Knuffel?

 


 Ik ben voor Kreatrends aan de slag gegaan met Build Up Peter the Prick, de cactus van Dutch Doobadoo.

Als basis heb ik een slimline stans van Craft Emotions gebruikt en paars cardstock.
Daarop DP uit het Pretty Papers bloc Boho Summer.
Ik heb Peter the Prick nagetekend op groen cardstock en heb de delen om en om wat donkerder gekleurd met mijn markers. Bij de gele bloemetjes heb ik hetzelfde gedaan. Met een kleurpotlood heb ik stekels gemaakt (in het echt zijn ze beter te zien).
De bloempot komt uit hetzelfde Papers bloc.
De mond en oogjes zijn stempeltjes uit de Adventskalender van Marianne Design van vorig jaar.
De tekst Big Hugs vond ik wel grappig bij een cactus.

Ik heb de volgende producten uit de webwinkel gebruikt:

Vergeten jullie de uitverkoop niet? Ga lekker in de webwinkel rondstruinen. We zijn gek op die zachte prijsjes toch?

Wij gaan vanmiddag naar Joop z'n zusje in Diemen.
Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

Angélique zei…
Nou, nee, dank je... tenminste, niet van de cactus, haha. Je hebt een heeeel geslaagde kaart gemaakt, superleuk!
nou van deze lieverd zou ik bijna een knuffel willen, wat heb je die leuk gemaakt Margreet, knap hoor.
Fijne middag.

Lieve groetjes Annemarie en Merit.
wat een mooi kaartje met de vrolijke cactus een prikkelknuffel hoef ik niet van hem maar hij mag wel in mijn vensterbank staan
groetjes ellen
Caroline zei…
Wat leuk maar die big hug mag ie houden hihi
Groetjes Caroline
carla zei…
Mooi getekend Margreet.
Een mooie, leuke kaart, maar een big hug van dit stekelig lieverdje, daar bedank ik voor.
Groetjes,
Carla
Eri zei…
Hihi, grappige kaart met de grote cactus en de leuke tekst!
Groetjes, Eri
!neke zei…
Wat een grappige kaart zo !!!
Leuk !
Groeten Ineke
Elle-Jeanne zei…
Super leuke kaart Margreet.
Maar liever geen knuffel van mijnheer cactus.
Groetjes Elle-Jeanne
Leuke kaart al lijkt me een big hug met een cactus niet erg prettig. hahaha
Het is wel een leuke kaart.

Lieve groet, Petra

PS: bedankt voor de mooie kerstkaart
Diny zei…
Knap getekend Margreet....het is een leuke kaart!
Groetjes en een fijne middag,
Diny
wat een leukerd Margreet

gr karin
Chrissy zei…
Fabulous and fun Margreet, love his cute little face..

Luv CHRISSYxx
*Vicki* zei…
This little prickly fellow with the smile is super cute!! Such a fun card with your different paper patterns and fun humor!
GerJanne zei…
Hihihi.... ik pas hoor. Liever een zachte knuffel... Maar je kaart is heel leuk. Ik houd wel van die kaarten met een knipoog...
Hihi ik doe wel een virtuele hug naar de cactus hij is zo leuk Margreet! Mijn bestelling komt vandaag binnen zag ik in de postapp :). xx
Nicolette zei…
Haha deze knuffel wil ik liever niet hebben. Leuk kaart Margreet.
Groetjes Nicolette
Freubelmina zei…
Hihi wat een originele naam voor deze leuke lieve cactus Margreet, je maakte een prachtige kaart ermee xx
Gina zei…
Haha, of ik een cactus wil knuffelen, nee, toch liever niet, maar je kaartje is super grappig ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Quirky birds