M = Merry Christmas + Makkelijk


Voor de november challenge van Beccy's Place heb ik voor de letter M de tekst Merry Christmas gebruikt. Ik ben ook voor de M van Makkelijk gegaan, want ook de voorgekleurde Kerstman mocht op de kaart, samen met 2 samengebonden en ook voorgekleurde candy canes.
Joop heeft een gezellige verjaardag gehad, mede door jullie kaarten.
Er komen er nog een paar aan en dan moet hij de moeilijke keuze gaan maken van wie de stempel gaat winnen.
Gisteren zijn we lekker bij de Italiaan wezen eten met Femke en Paul.
Zondag gaan we zijn verjaardag met vrienden en familie vieren met een buffetje.
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
https://beccyschallenges.blogspot.com/2022/11/month-of-holiday-cards-challenge.html

Reacties

Freubelmina zei…
Superleuke kaart met de knappe kerstman maakte je Margreet, en wat is Joop fijn verwend zeg.
Balen dat je net te laat was, wie weet telt ze jou toch nog net erbij hoor…..xx
Je kaart is zoals altijd weer prachtig geworden! Van harte gefeliciteerd met Joop! Door het gedoe in ons huis had ik je oproepje gemist, maar post blijft leuk dus ik ga van de week nog even een kaartje sturen!

Hobbygroet Lisanne
een toffe kaart heb je gemaakt, mooi ingekleurd,
grtjs,martina
een hele leuke vrolijke kaart Margreet
super dat Joop zoveel kaarten krijgt

gr karin
Elle-Jeanne zei…
Leuke kerstkaart Margreet.
Mooi al die verjaardagspost voor de jarige.
Altijd leuk post te ontvangen.
Groetjes Elle-Jeanne
Marjan zei…
Wat een leuke vrolijke kaart met de jolly kerstman en de mooie canes! Prachtig kleurwerk van jouw hand! En ik zat er niet naast, als ik zie hoeveel kaartjes er al staan en liggen en nog meer eraan koken is hij goed verwend! En gezellig de dag afgesloten met een etentje!
Beccy zei…
Your card is fabulous Margreet, the colours are very festive. Great idea to combine the two images, the work well together. I love the addition of the real piece of twine around the candy canes, that's a great touch.
Cheers,
Beccy
Nicolette zei…
Leuke kaart Margreet. En voor zondag alvast veel plezier.
Groetjes Nicolette
Freubelmina zei…
Joehoeeeee je behoort ook bij de racewinners Margreet!!!
Angelique zei…
Mooie kaart met de kerstman, hij kijkt nog wat slaperig. Wat een stapel leuke kaarten heb je al gemaakt voor Beccy's challenge. Nog gefeliciteerd met Joop, fijn dat hij zoveel kaartjes heeft ontvangen.
Helaas geen van mij want door overlijden schoonvader ben ik 2 weken niet thuis geweest.
lieve groetjes Angelique
wat een mooi kaartje met de olijke kerstman en het leuke dp erbij
fijne dat Joop gisteren een leuke dag heeft gehad en heeft genoten van de post mijn kaartje is vandaag op de bus gegaan
groetjes ellen
Suzanne H zei…
I love how you've combined the two images from different sets. They go together wonderfully. The added twine is perfect!
Eri zei…
Vrolijke kaart met de olijke kerstman. Wat fijn dat jullie gisteren een fijne dag hebben gehad, en wat is Joop lekker verwend. Op naar het volgende feestje.
Groetjes, Eri
Toffe kerstman op je kaart! xx
Kaartenkraam zei…
Alsnog van harte met de verjaardag van je man. Helaas heb ik de oproep gemist maar ik zie dat hij door de anderen niet vergeten is.
Je kaart is lekker vrolijk van kleur met die olijke kerstman.

@De meeste stofjes heb ik destijds versteviging achter gestreken maar als ik dat nog niet heb gedaan dan plak ik ze nu op wit papier voor het stansen, dat geeft het beste resultaat. Het kan ook wel zonder maar dan hebben de stansen er moeite mee om er door te komen.

groetjes van Ank
*Vicki* zei…
The Santa image is so cute with the candy canes and the traditional red and green Christmas colors! The twine tying together the candy canes is so cute! Glad Joop had a nice time looking through the cards!
Monique zei…
Wat een prachtige kerstkaart Margreet!
En wat leuk voor Joop om zoveel mooie kaarten te krijgen. Ik heb je oproepje helaas gemist.
Lieve groetjes, Monique

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....