J = Joy


Vandaag is de letter J aan de beurt bij Beccy's Place.
Ik heb ervoor gekozen om met het woord Joy te spelen. Dit kaartje is gemaakt met een stansset van Sizzix. De tekst wordt in 1 keer uitgestanst. Daaronder heb ik een gestippeld DP gedaan en alles omrand met groen cardstock. Het woord Joy 1x uit gestippeld DP en 1x uit glanskarton uitgestanst en op elkaar geplakt. Klein maar fijn ditmaal.

De wandeling gisteren was ook Joy. Wat een heerlijk weertje zeg. En de natuur is echt van slag. Alles gaat weer opnieuw bloeien.
Update over het zonnescherm: ze komen 21-11.....eerst zien, dan geloven.
Voor vandaag staat er nog niets gepland. 
Dus: knutselen!!
De kaarten voor Joop zijn verjaardag komen gestaag binnen. Iedere dag zegt hij: jeetje, alweer post voor mij. Zó leuk! Hij wacht met uitpakken tot maandag. 
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:

Reacties

Freubelmina zei…
Weer geniaal bedacht én uitgevoerd Margreet! Ik liet de mijne gisteravond al online gaan want zo pakte ik de race prijs mee 🫣
Ja die natuur….manlief had een paar weken geleden de tuin winterklaar gemaakt en de bananenplant teruggesnoeid en ingepakt maar door de warmte toch maar weer uitgepakt en wat denk je….de bladeren schieten weer uit hihi.
Ja momenteel is afspraken maken én nakomen erg moeilijk….onze jongste zoon heeft een huis gekocht waar heeeel veel aan gebeuren moet (ze zijn gelukkig al een eind) en wat daar allemaal mis gaat…..
Hihi die Joop gaat versteld staan, ik zie jou lachen als hij dat zegt…nog 3 nachtjes slapen xx
wat een mooi kaartje met de uitgestanste tekst , leuk het woord joy nog een keer extra erop, en het leuke stipjes dp maakt het af
mooie foto heb je gemaakt het is zeker heerlijk weer zo mooi als je naar buiten kijkt al de mooie kleuren bladeren aan de bomen
groetjes ellen
!neke zei…
Super gaaf Margreet !!!
Groeten Ineke
Daphne zei…
Wat een leuke stans is dit.
Het woord Joy er een keer extra op is mooi bedacht en perfect voor de J.
Hier loopt ook alles weer uit, elke keer als ik naar mijn werk rij kom ik langs en berm waarin allemaal wilde bloemen bloeien en de laatste tijd zijn ze weer volop aanwezig, net voorjaar.
Apart om te zien met de herfst kleuren op de achtergrond.
Elle-Jeanne zei…
Leuke kaart Margreet.
Leuke stans.
Groetjes Elle-Jeanne
Beccy zei…
Those flowers are beautiful Margreet, what a lovely walk it must have been! You must be experiencing one last flush of warmth before winter comes.
The card you made is fabulous, I really like the large word die cut you used for the base. Great choice of colours too, red and green are always very festive.
Cheers,
Beccy
*Vicki* zei…
Such a lovely card here Margreet! Love the lettered die cut background with your emphasized word and your colors are so festive! Glad you had a nice walk!
Chrissy zei…
Fabulous card design Margreet, love the lettering and spotty background and beautiful field of flowers..glad Joop is having fun with the post..

Luv CHRISSYxx
wat een leukerd Margreet

gr karin
Prachtige kaart met deze gave stans Margreet! Zo vervelend tegenwoordig of niet voorradig of lang wachten tot ze komen. Ik hoop het echt voor je dat ze 21 ste daar zijn. Wat leuk voor Joop dat ze binnen komen de kaarten :). xx
Trijntje zei…
Wat een leuke speelse kaart. Sorry ik ben te laat voor de kaart van Joop…
Had het eind van de maand in mijn hoofd… komt dus iets later na zijn verjaardag… Groeten Trijntje
Marjan zei…
Mijn kaart voor Joop ging gisteren op de post, leuk dat er al zoveel zijn! Daar zal hij dan even voor moeten gaan zitten maandag ;)
gave kaart is dit ook, erg leuke stans en goed gecombineerd.
Ja, die natuur, vandaag was het gewoon lente achtig, niet normaal.

Populaire posts van deze blog

Fractured card