Warm hugs en een verzoekje

Een slimline kaart gemaakt en hiervoor heb ik stansen van Craft Emotions gebruikt. De grootste stans van wit cardstock en deze iets over de vouwlijn gelegd, zodat je een dubbele kaart krijgt. De kleinere stans gebruikt met DP.
De ijspegelstans gestanst uit wit cardstock en toen bewerkt met Eiskristall.

De pinguinnetjes gestempeld, gekleurd en uitgeknipt. Daarna opgeplakt op een kerstbal (hoort ook bij de slimline set). Een strikje bovenin de bal en met foam verhoogd opgeplakt.

De tekst is van een stempelset van Craft Emotions. Rondom bewerkt met wat gesso.

De volgende producten komen bij Kreatrends vandaan:

En dan het verzoekje:
Op 14 november wordt Joop 75 jaar en het lijkt me leuk als hij heel veel kaarten ontvangt.
Ik wil hem dan 2 kaarten uit laten zoeken die hem het meest aanspreken (op wat voor manier dan ook).
Natuurlijk stel ik daar wat tegenover: een stempel en een stans.
Als je meedoet, laat dan in je kaart even weten aan welke prijs jij de voorkeur geeft.

Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:


Reacties

Vrolijke pinguïn kaart word er blij van op de vroege ochtend.
Kaartje komt er aan voor Joop. Fijne dag xx
Je@net zei…
Toch handig zo´n stans en wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt!
Freubelmina zei…
Wat een superleuke kaart Margreet, was een hele klus lijkt mij en wat heb je de pinguïns prachtig ingekleurd.
Ik ga kijken of het me lukt om een kaart voor Joop te maken, ik ding niet mee voor een prijs ;) xx
Chrissy zei…
Little cuties Margreet, gorgeous card, love you design..

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Wat een enige kerstkaart is het! Leuke pinguins.
En Joop krijgt een kaart hoor. Ik heb mijn DTwerk klaar dus ik kan er voor gaan zitten...
Daphne zei…
Wat een leuke nieuwsgierige pinguïns.
Je hebt het leuk verzonnen, deze kaart, het idee om de kerstballen op te hangen aan de ijspegels vind ik heel leuk bedacht.
Ik hou je verzoekje even in mijn achterhoofd (zeg ik dan altijd), ik weet niet of ik er alweer aan toe kom om kaartjes te maken.
Caroline zei…
Wat een schattig kaartje! De pinguïns zijn ook zo leuk!
Ik hoef geen prijsje maar een kaartje krijgt Joop natuurlijk wel.
Groetjes Caroline
Nicolette zei…
Wat een slim idee om er een dubbele kaart van te maken. Erg mooi gedaan. En ik ga Joop een kaart sturen, maar het prijsje laat ik aan me voorbij gaan.
En ik koop veel mallen/ stempels 2e hands op Facebook, daar zijn een aantal verkoop groepen waar ik lid van ben.
Groetjes Nicolette
wat een super leuke kerstkaart met die vrolijke pinguins...
Gezellig dat je er vandaag bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Eri zei…
Geinige kaart met die vrolijke kerstbal pinguïns! Joop alweer 75 jaar, ik ga ook een kaart voor hem maken!
Groetjes, Eri
Trudy zei…
Wat een super leuke pinguin kaart! Heel mooi die achtergrond!
Ik ga het helaas niet redden om voor Joop een kaart te maken want ik moet volgende week mijn schoonvader verhuizen.
Groetjes Trudy
wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en leuke details wat een schattige pinguintjes
groetjes ellen
carla zei…
Wat een vrolijk mooi kerstkaartje.
Schitterend gemaakt.
Lekker veel post voor Joop, daar ga ik ook voor zorgen.
Groetjes,
Carla
Wat een leuke pinguïn kerstballen op je mooie kerstkaart Margreet, heel vrolijk. Ik ga mijn best doen voor Joop.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
mamapez5 zei…
Very cute images and a very suitable sentiment to go with them. Kate x
!neke zei…
Leuke kaart !!!!
Ik ga een kaart sturen.....mag ik je adres ...
Groeten Ineke
DT52WTC
Een prachtige kaart met de leuke pinguïns! Heel leuk om van de cirkels kerstballen te maken.
Joop krijgt zeker een kaart toegestuurd.
Groetjes, Caroline
Marjan zei…
Ontzettend leuke kaart met de gezellige pinguïn kerstballen, ze zijn erg schattig!
Ik ga jouw Joop een kaart sturen, mail je even voor je adres.
Wat leuk dat jullie pas nog in Voorlinden zijn geweest, het is zo'n leuk museum! Het ligt ook zo mooi op dat landgoed.
Diny zei…
Wast een schattig kaartje met de olijke pinguins Margreet!
Natuurlijk ga ik Joop een kaartje sturen.
Ik vind de vogelstempel erg leuk!
Groetjes Diny
een mooie kaart Margreet

gr karin
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kerstkaart met de vrolijke pinguins, leuk dat je de kerstballen opgehangen hebt,
Groetjes,
Ansx
Marijke zei…
Toen ik deze stempels zag vond ik ze al leuk en heb er spijt van dat ik ze niet gelijk heb gekocht! Wat een leuk kaartje geworden en mooi ingekleurd ook! Super leuk zo in slimline! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Ik ga Joop een kaartje sturen hoor! Ik ga voor de stempelset! Groetjes Marijke.
Ahhh dat is een schattige slimline kaart geworden.
Groetjes,
Pia
Whisper zei…
Oooo I love penguins and what a gorgeous slimline card too, thanks for joining us at Rudolph Days Challenge this month, Luv Sam x
Marja zei…
Supermooie kaart met de geinige pinguins erop verwerkt!
Wat een leuke mal is dat die je hebt gebruikt.
Groetjes Marja.
Angelique zei…
Hele leuke, mooie kerstkaart. Zo leuk dat je de pinguïns op kerstballen hebt gemaakt en opgehangen hebt. Ook mooie KKT kaart met de leuke oranje vis. Ik ga zeker proberen om Joop een kaart te sturen.
lieve groetjes Angelique
Gina zei…
Leuke kerstkaart met de kleine pinguïns die door de cirkels komen gluren ! Groetjes, Gina
Wat een guitige pinguïns en zo mooi ingekleurd, erg leuke kerstkaart. Mooie leeftijd bereikt Joop, ik stuur hem graag een kaartje hoor, mail je jouw adres naar mij? sefejuse69@gmail.com . Ik doe graag mee voor de stempellap, fijn weekend, groetjes Petra
Jane Savage zei…
Gorgeous design, love those sweet little fellas!
Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx
Prachtige kaart en superleuke mallen gebruikt. Of het mij lukt om mee te doen voor Joop een kaart te maken weet ik niet. Revalidatie en dat kost momenteel erg veel tijd.

Lieve groet, Petra
aussie aNNie zei…
This is so beautiful, lovely delightful colours and design x
superleuk kerstkaartje met de olijke pinguIns!
Even denken voor een kaartje voor je Joop. Is zijn familienaam Burger ? (Soms verwarrend die namen in Nl...)
Groetjes
Nancy 52WTC
Cards By MI zei…
So very sweet! Love your cute images. Thanks for playing along with us over at PFM this week.
Love n hugs
Marie, DT PFM
What a pretty card Margreet. The penguins are adorable and your colouring is perfect. Great slimline card and love the colour scheme. Thanks for sharing with us at Passion for Markers this week. Hugs, Denise x
scrappymo! zei…
Your card is so very adorable! That slimline look is so popular now, but they are all lovely.

Thanks for taking part in the October Rudolph Days Challenge.
A lovely card. Thank you for joining us at Passion for Markers. Marlene

Populaire posts van deze blog

Wonderful time of the year