Thrinchie #27 Numbers

 

Dit is mijn laatste kaartje voor de thrinchiechallenge bij AALL & Create (AALL & Create Fanatics).
Deze opdracht 27 luidt: Numbers.
Achtergrond is gemaakt met distress oxide inkt. Hierop getallen gestempeld met stempel #618. De getallen bovenaan zijn van stempel ##594. De vlinder van stempel #598 staat voor het getal 1, de tickets van stempel #757 voor het getal 2 en de rondjes voor het getal 3.
Ik vond dit de lastigste opdracht van allemaal, vandaar dat ik hem tot het laatst heb bewaard. Je hoefde ze ook niet op volgorde te maken.
Ik zal ze ook nog allemaal bij elkaar op de foto zetten. De bedoeling is dat ik er een soort van boekje van ga maken. Ook dat zal ik tzt nog wel showen.

Dinsdag hebben we met Femke genoten van de 2 musea in het oosten van het land. We waren om 17.30 weer thuis en hebben Paul gebeld en zijn met z'n viertjes lekker bij de Griek wezen eten.
Gisteren zijn we met mijn moeder weer eens naar Scheveningen geweest en ook daar waren de visjes weer om te smullen.
Vandaag weer het donderdagriedeltje van naar de kapper brengen, boodschappen doen en de was wegwerken.
Daarna weer volop tijd om te knutselen!
Fijne dag!
xxx Margreet



 



Reacties

carla zei…
Een heel mooi kaartje.
Leuke om die variatie aan cijfers op de mooie achtergrond te zien.
Dit heb je tof gemaakt Margreet.
Groetjes,
Carla
Daphne zei…
Niks van te zien, dat je dit lastig vond.
Leuk om er een boekje van te maken tzt, zo kan je ze mooi bij elkaar bewaren.
Marjan zei…
Ik vind het een knappe kaart, je hebt er goed over nagedacht, mooi! Ik denk dat je boekje echt een heel gaaf iets gaat worden, ben benieuwd naar je resultaat!
Trudy zei…
Heel erg goed gelukt met al die cijfers op je kaartje! Het is een mooi geheel geworden!
Mocht je een keer in Renesse komen, daar is de vis ook super lekker!
De grote kraam tegenover de sportwinkel!
Groetjes Trudy
Nicolette zei…
Niet te zien dat je deze lastig vond om te maken. Heel mooi gedaan. En je hebt weer leuke dagen achter de rug.
Groetjes Nicolette
Een mooie kaart met de diverse cijfers!
Fijn dat jullie hebben genoten dinsdag.
Groetjes, Caroline
Bernadet zei…
Ik vind deze kaart met allemaal die nummers wel helemaal tof Margreet.
Diny zei…
Je hebt er echt iets leuks van gemaakt ondanks dat je het lastig vond Margreet!
Groetjes Diny
Trijntje zei…
Je hebt een erg mooie kaart gemaakt met alle cijfers. Goed gelukt. Fijn dat jullie een gezellige dag in het oosten van het land hadden en edn mooie afsluiting met edn lekker maal. Fijn dat he moeder nog zo kan verwennen. Groeten Trijntje
Ans Gilbert zei…
Deze vind ik wel heel erg leuk, mooie kleuren en overal cijfers te zien.
Leuk zo'n museum dag en daarna ook nog lekker eten,
Groetjes,
Ansx
Chrissy zei…
Love the background Margreet and the colours, sounds like you have been having nice outings, making the most of the warmer weather..cold here today brrrr...

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Ja.... mooi he die musea! EN jullie hebben de dag goed afgesloten. Heel gezellig zo samen.
Je trinchie is weer heel erg mooi!
Freubelmina zei…
Wat een klus zeg,ook deze mag je zeker weer trots op zijn Margreet.
Jullie hadden leuke uitstapjes,fijn ook met je moeder xx
Het is een prachtige kaart waar zo veel op te zien is. Ik kan me voorstellen dat je deze opdracht lastig vond.
Ondanks dat is het een mooie kaart.

Lieve groet, Petra
*Vicki* zei…
Really awesome design Margreet! I love the distress background and the collage of numbers turned out amazing with the circles! Great composition!
aussie aNNie zei…
Beautiful stunning and fabulous post, gorgeous colours and stamps xx
een super gave kaart Margreet

gr karin
Dat klinkt weer als heel gezellige dagen Margreet. Fijn hoor zo genieten met familie. Je trinchie is weer mooi geworden. Heel kunstig vind ik hem eruit zien. Leuk idee om een boekje van alle 27 te maken. Knap hoor om deze uitdaging te volbrengen.
Lieve groetjes Miranda

Populaire posts van deze blog

Fractured card