Thrinchie #24 Daisy

 



Ik hoop niet dat jullie mijn thrinchies al zat zijn, want er komen er na deze nog 4.
Deze is gemaakt voor de thrinchiechallenge bij AALL & Create (AALL & Create Fanatics) met als opdracht 24: Daisy.
De achtergrond is gemaakt met distress oxides Seedless Preserves en Broken China.
Daarop tekst en haasjes gestempeld van set #756.
Twee daisies gestempeld van stempelset #497 en ook de letters bovenaan zijn van deze set.
De daisies lichtjes ingekleurd met copics en daarna nog wat gespetterd met een witte posca pen.   
Fijne dag!
xxx Margreet










 



Reacties

Nicolette zei…
Deze is ook prachtig. Leuk met die tekst nog boven als extra toevoeging.
Groetjes Nicolette
carla zei…
Wauw supermooi.
Ik hou heel veel van dit soort kaarten.
Mooie achtergrond en zo leuk dat die mooie bloemen er wat bovenop liggen.
Echte blikvangers.
Tof gemaakt Margreet.
Groetjes,
Carla
Je@net zei…
Mooi fleurig kaartje, Margreet!
nee hoor ik ben ze nog niet zat , ga er maar lekker mee door ik zit iedere keer weer met verbazing ernaar te kijken hoe je ze maakt deze kaart is ook al weer zo mooi met de grote bloemen en schattige konijntjes, leuk de paarse achtergrond
groetjes ellen
Daphne zei…
Zeker niet, tenminste, ik niet.
Ik vind ze altijd weer heel mooi en heel creatief bedacht en gemaakt.
Dit is toch wel 1 van mijn favoriete kleurtjes.
Wow!! Zo mooi. Vooral die bloemen zijn zo mooi geworden.
Alweer zo'n mooie!
Groetjes, Caroline
Trijntje zei…
Ik vind je kaarten supermooi. Dus vervelen doen ze me niet. Jij hebt er veel plezier aan om ze te maken. Geweldig toch. Deze kaart in de paars lila tinten prachtig. Ga lekker door. Groeten Trijntje
Schitterende kaart mooie kleuren, en dan die 2 haasjes toppie.xx
Ik ben ze nog lang niet moe. Vind het zo mooi en er is elke keer weer zoveel te zien op je kaart.

Lieve groet, Petra
een hele leuke kaart Margreet

gr karin
Elle-Jeanne zei…
Weer een super mooie kaart Margreet.
Zo mooi weer gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne
Ans Gilbert zei…
Ik vind het knap dat je elke keer weer zo'n mooie trinchie weet te maken. De bloemen zijn echt super,
Groetjes
Ansx
Oh deze is ook weer zo mooi. Leuk die tekst bovenaan en die bloemen zijn ook echte blikvangers. Dit word ik niet beu hoor Margreet, altijd mooie creaties te bewonderen hier.
Lieve groetjes Miranda
Chrissy zei…
Gorgeous Margreet, fabulous flowers and no photos of me with Freya..not yet anyway..cameras get quite scared when they are in front of me..lol..

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Ook al weer zo prachtig! Het wordt zo nog een hele serie!

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten