Thrinchie #20 Containers




Dit kaartje is weer gemaakt voor de thrinchiechallenge bij AALL & Create (AALL & Create Fanatics).

Vandaag laat ik opdracht 20: Containers zien.
De achtergrond is gemaakt met distress oxide inkten.
Verder heb ik alleen de stempelset #497 gebruikt. De flessen eerst licht gekleurd en er daarna glossy accents overheen gedaan. Licht opgebold en met foam opgeplakt.


Op deze foto kun je de glans van de glossy accents een beetje zien.

Gisteren is moeders weer lekker mosselen wezen eten. Daarna heb ik haar naar huis gebracht en geholpen om de slaapkleding aan te trekken. Ik smeer haar rug en benen dan nog in met bodylotion en wat geniet ze daar dan van (volgens mij krimpt ze met de week). Vandaag brengen we haar weer naar de kapper en gaan haar boodschappen doen. Dan rijden we met een omweg naar een boerderijwinkel, waar ze wat rond kan struinen. Weer naar haar huis en de was meenemen en afwerken. Zo ziet mijn wekelijkse donderdag er uit.
Gelukkig nog tijd genoeg over om te knutselen.
Fijne dag!
xxx Margreet



 



Reacties

Wat een bijzondere techniek en gave kaart Margreet.

Fijn dat je je moeder zo helpt en nog leuke dingen met haar kunt doen en dat zij er ook van geniet. Zo fijn.

Lieve groet, Petra
Diny zei…
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Margreet....echt heel mooi!
Groetjes Diny
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
Trijntje zei…
Ooh dit ziet er ook weer erg mooizit Margreet. Wat fijn dat je je moeder nog zo kan helpen en er nog op uit kunt. Volhouden…. Lekker genieten maar. Ik zou het ook graag. Oh met mijn moeder doen… maar helaas kan s zo h haast niet meer bewegen.. Ben al blij dat ze hier eens per week komt… maar erop uit is er helaas niet meer zo bij. Gelukkig hebben we het altijd wel gedaan… Groeten Trijntje
een hele mooie kaart Margreet

gr karin
Ans Gilbert zei…
Het is weer een superleuke kaart Margreet, ik vind de achtergrond kleur erg mooi. Wat lief dat jullie zoveel doen voor je moeder,
Groetjes
Ansx
Een prachtige kaart en de flessen zijn heel leuk!
Groetjes, Caroline
Freubelmina zei…
En weer gelukt met deze mooie bijdrage Margreet, mooie kleurencombinatie is dit.
Wat boft jouw moeder met zo’n lieve dochter maar je krijgt meestal wat je oogst hè ;) xx
*Vicki* zei…
Really beautiful thrinchie today, Margreet! I love the colors and your containers are awesome with that glossy look over them! Glad you're having a nice time for your mother. HUGS
Chrissy zei…
Great colours and love the bottles Margreet, looks fabulous..great to be able to look after your Mum..

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Sjonge, jouw donderdag is een heel volle dag. Wel fijn dat je dat nog kunt doen allemaal met en voor je moeder.
Je trinchie is ook weer prachtig. Ken je iemand die Lily heet?
Trudy zei…
Hele mooie kaart met de leuke flessen!
Lief dat je je moeder zo helpt. Mijn moeder krimpt ook al zo erg dat zal wel bij de leeftijd horen denk ik dan maar.
In Zeeland zijn we idd geen zon tekort gekomen het was schitterend weer daar!
Groetjes Trudy
wat een mooi kaartje met het lastige onderwerp maar het is je goed gelukt leuke de paarse kleuren en leuke stempels heb je gebruikt
fijn hoor dat je je moeder zo kan verwennen en leuke dingen kan doen op die manier
groetjes ellen
aussie aNNie zei…
How awesome is this, great design and details here ♥
Caroline zei…
Leuke kaart! En jij bezorgt je moeder zo volgens mij een heerlijke dag!
Groetjes Caroline
Nicolette zei…
Leuke kaart Margreet en fijn dat je dit nog voor je moeder kan doen.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten