Let it Snow

 

Toen ik de challenge bij Marianne Design zag, moest ik meteen aan dit olijke sneeuwpopje denken. 
Het is een heel oud stempeltje uit de Vintage Christmas serie (CS0878), die ik inkleurde met de Derwent Chromaflow kleurpotloden.
Als ondergrond die fijne tag (CR1551) met daarop papier uit het Pretty Papers Bloc Eline's Silver Stars.
Ook de tekstcirkel Let it Snow van byMarleen mocht niet ontbreken.
De sneeuwsterren komen uit de adventskalender van vorig jaar. Hierop heb ik wat Eiskristall gedaan. Dit heb ik ook gebruikt als sneeuw onder de sneeuwpop.
Bovenaan een lintje van sneeuwsterren.
Morgen ben ik er weer met mijn kaartje met de nieuwe maandschets van Cheerful Sketches.
Fijne avond!
xxx Margreet

Challenges:





Reacties

Trijntje zei…
Wat een keuke labelkaart met dit leuke sneeuwpopje. Groeten Trijntje
carla zei…
Leuk de tag met het sneeuwpopje.
Heel mooi gemaakt Margreet.
Fijn weekend.
Groetjes,
Carla
een hele leuke tag Margreet

gr karin
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kerstlabel Margreet
Leuke sneeuwman
Groetjes , Elle-jeanne
Wies zei…
Mooie labelkaart met leuke sneeuwpop en de ronde tekstmal. Leuk lint is dat met die sneeuwsterren.
Groetjes, Wies
Prachtige tag Margreet, heel mooi. Opeens dacht ik...ohja, van die advent kalender heb ik dat ook nog. Stom dat ik daar pas aan denk als jij erover schrijft.

Lieve groet, Petra
Eri zei…
Wat een leuk winters label met de sneeuwpop en de ijskristallen. Heel gaaf dat lint met ook die ijskristallen.
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Het is een enige kaart! Het oude stempeltje vind ik nog steeds erg leuk!
Chrissy zei…
Aww..your snowman is not ugly, he is very cute with fabulous colouring and snow..gorgeous card Margreet..

Luv CHRISSYxx
Je@net zei…
Erg leuk label met dit schattige sneeuwpopje!
aussie aNNie zei…
Lovelydesign and design full of gorgeous colours.
Marjan zei…
Wat een gave kerstkaart, die cirkelstansen zijn en blijven altijd erg leuk op een kerstkaart. Het leuke sneeuwmannetje komt er goed in uit! Ook je Winter wonderland kaart is prachtig!
Suzan zei…
Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT MD Challenge Blog
Henriët zei…
Wat een super leuk label heb je gemaakt met dit sneeuwpopje.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog
Judith zei…
Leuk kerstmannen kaartje is het geworden.
Gezellig dat je mee doet met onze "Sneeuwman" Challenge.
DT Marianne Design Challenge Blog
Groetjes van Judith.
leuke kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog md
Aniet zei…
Mooie winterse label Margreet,
bedankt voor het meedoen met de challenge
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog
Carol zei…
What a pretty and detailed tag! I especially love your snowflake ribbon at the top!So happy you joined us at Christmas Craft Creations this month!
Wybrich zei…
Een schitterende kart met sneeuwman heb je voor de challenge gemaakt!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog
Mooi label gemaakt met de sneeuwpop
Bedankt voor het meedoen met de “sneeuwpop op de kaart" challenge
Groetjes Cécile
Marianne Design Challenge Blog
Michelle B. zei…
Such a beautiful tag and the image is adorable! Your snowflake ribbon is the perfect addition! So glad you joined us for our Ribbon/Twine Challenge at CCC!

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me