Fijne Feestdagen


 

Er komen weer heel veel mooie en leuke artikelen op de markt, maar voor deze tag heb ik toch nog eens oude stansen gebruikt.
Uit kraft de populaire Big tag van Marianne Design gestanst. 
De 2e laag met DP uit een ouder Pretty Papers Bloc en de randjes met vintage photo afgewerkt.
De Fijne Feestdagen cirkel uit wit cardstock gestanst. 
De uil is een Eline's Collectables en het blauw is ook van hetzelfde papier uit het papierblok.
Een tekstlintje (van Crafty Ribbons) met een touwtje eromheen om het af te maken.

Deze tag heb ik gemaakt met de volgende producten uit de webwinkel van Kreatrends:
Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben om ook de oude mallen niet te vergeten!
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:


Reacties

Hij is wel heel lief je uiltje Margreet, mooie kleur blauw heb je uitgekozen voor deze kaart. Fijne dag xx
wat een mooi label hij blijft mijn favoriet en is zo veelzijdig, leuk dp en leuke details heb je gebruikt het uitje is zo schattig
groetjes ellen
Heel leuk label met het lieve uiltje en mooie kleuren. En de oude stansen blijven ook heel leuk om te gebruiken!
Groetjes, Caroline
Elle-Jeanne zei…
Wat een leuke labelkaart Margreet.
Zo lief in deze kleuren.
Groetjes Elle-Jeanne
Caroline zei…
De tag en de cirkel zijn inderdaad heel mooi. Leuk met het uiltje!
Groetjes Caroline
marijke zei…
Een mooie tag met dat lieve uiltje. Nee we moeten zeker niet onze oudere stansen vergeten,want soms zie je door de bomen het bos niet meer! Groetjes Marijke
Diny zei…
Wat een mooie tag met het leuke uiltje en de gave tekst stans Margreet!
Groetjes Diny
carla zei…
Dat zijn leuke uiltjes hé, ik heb ze ook.
Een mooie tagkaart heb je ermee gemaakt.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla
gerrie zei…

Helemaal geslaagd Margreet.Zo'n mal heb je altijd wat aan en dan met zo'n mooie zelf gemaakte uil, woww. Erg leuk. Groetjes, Gerrie.
De oudere stansen blijven ook leuk om te gebruiken. Schattige tag heb je gemaakt met het uiltje! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC
Hij is superleuk Margreet, er is inderdaad geen bijhouden aan met wat er allemaal uitgebracht wordt. Ik hou het tegenwoordig veel bij kijken en niet kopen hihi Dat leuke uiltje zit er in elk geval lekker warmpjes bij, die wil natuurlijk niets bij betalen aan zijn energie rekening LOL.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Trijntje zei…
Ik blijf deze mallen een leuke combi vinden. De mooie uil staat er superleuk op. Het is een hele mooie kaart. Leuke kleuren. Groeten Trijntje
Helen zei…
Super cute little Owl! LOVE the circle of journaling around him. Thanks for joining us at Try it on Tuesday! ((HUGS)) Helen
marian zei…
Erg leuk die kerstlabel met het uiltje.
Groetjes van Marian.
Kijk de uil er lekker warm bijzitten, mooi kaartje heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes ingrid.
Jantine zei…
Heel erg leuk, die cirkelstans gecombineerd met de label. En die lieve uil. Mooie kaart, Margreet. En tja, dat er zoveel leuk nieuws uitkomt betekent niet dat het oude niet meer mooi is, toch?
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Nicolette zei…
Het is haast niet bij te houden hoeveel nieuwe materialen er elke keer uitkomen. De 'oudjes" doen het nog prima.
Leuke kaart.
Groetjes Nicolette
!neke zei…
Ik vind hem geweldig !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC
*Vicki* zei…
Your owl is so sweet!! I love the wonderful papers you've paired him with on your tag design!
een mooie kerstlabel Margreet

gr karin
Gina zei…
Leuke kerstkaart met het uiltje ! Groetjes, Gina
Daphne zei…
Wat leuk!!
Zo handig, om wat labeltjes te maken.
Vorig jaar heb ik dat gemist, toen had ik wat kadootjes voor het thuis front, maar moest er een saaie sticker op doen met de naam, omdat ik geen label(tjes) gemaakt had.
Dit bericht help om het niet te vergeten.
En nee ik vergeet ook mijn oude stansjes niet hoor.
Ans Gilbert zei…
Wat een superleuke tag met de mooie cirkel en het leuke uiltje, je hebt hele mooie kleuren gebruikt,
Groetjes,
Ansx
Marjolein zei…
Erg leuk label! Ik ben nog bezig om ouder papier op te maken, maar hier heb ik ook een groot deel van het papierblok nog van liggen. Het is erg mooi. Groetjes Marjolein
GerJanne zei…
Hij is heel leuk Margreet! En volgens mij zit hij op een tak van hout... dan kun je ook bij knutsels en kadootjes meedoen.
Oona zei…
Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.

Hugs and good luck
Oona aka liebes.wolf
DT bastel-traum challenge
aussie aNNie zei…
A gorgeous card , beautifully designed, ♥
Freubelmina zei…
Een schitterende label Margreet en op het uiltje blijf ik zeker verliefd xx
Superleuk. Zal ik je mijn adres geven? Dan heb je gelijk een bestemming voor deze kaart ;-) (geintje).
Ik vind 'm echt heel erg leuk.

Lieve groet, Petra
Wat een mooie tag in deze pasteltinten Margreet. Wat is het uiltje toch schattig!
Groetjes en een fijn weekend, Antje
Renate zei…
Kijk dan toch wat een leukerd.
De muts staat het uiltje zo grappig.

-xies- Renate.
Wat een mooie label zo in deze kleurencombi.
Groetjes,
Pia
Mrs A. zei…
Oh what a cutie this owl is. Love your colour combo. The last card is my favourite one too. Hugs Mrs A.
Inderdaad, echt heel veel nieuwe producten elke maand: leuk dat je de ouderen er bij gepakt hebt: die blijven ook mooi. Prachtige kaart heb je gemaakt!

Hobbygroet,
Lisanne
Angelique zei…
Hele mooie kaart, leuk de uil en mooie kleurencombinatie, slim om ook de oude spulletjes te gebruiken. Ik zie weer prachtige trinchie kaartjes, zeker die met de daisy's en het roodborstje vind ik schitterend.
lieve groetjes Angelique
I love this one. This is cute. Thanks for joining us at Crafty Hazelnut Christmas Challenge

Hugs
Claudia
DT Crafty Hazelnut Christmas Challenge

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
Bonnie Lynn zei…
Fabulous tag and great way to use the die cuts. Thanks for joining us this week at Pammie's Inky Pinkies. Hope to see you again. Bonnie DT
What a cutie! Great use of your diecuts! Thank you for joining us at Try It On Tuesday, Chrisx
Adorable tag!! Thanks so much for participating in our CRITTER CRAZY challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper
Amazing Owl die cut, it gives a wonderful feel to your cute tag. Thank you for joining us Winter Wonderland Challenge - "Christmas Animals". Best luck
What a lovely Christmas card, thanks for joining us at THAIC.

Populaire posts van deze blog

Fractured card