Heerlijk Herfst

Het is nog volop zomer en dan laat ik jullie een herfstkaartje zien. Maar in blogland kan alles: we maken tenslotte ook het hele jaar door kerst-/winterkaarten.
Ik heb het mooie blad, de grote paddenstoel, de lampionplant en 2 gnoompjes van Marianne Design gebruikt. De basiskaart is lichtgroen en daarop 1 van de mooie papiertjes uit een herfstblok van Marianne Design (gelukkig nog steeds verkrijgbaar), uitgestanst met een slimline stans van CraftEmotions.
De grasrand is gemaakt met een slimline Craftables (hieronder zie je welke precies).
Marianne heeft ook weer een clearstamp sheet met leuke teksten uitgegeven en ik heb eentje daarvan op een tekstwolkje van CraftEmotions gestempeld.

Deze slimline kaart heb ik gemaakt met de volgende materialen van Kreatrends:


Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
PIP 2234: AG
A Perfect Time To Craft: AG
Classic Design Challenge: AG
Clever Dexter: Hello Autumn
Crafts Galore Encore: AG
Love to Craft: AG
Addicted to Stamps and More: Make your mark
I love Promarkers: AG option of Season Greetings in August






Reacties

Mooie herfstkaart Margreet, leuk de gnome voor de grote bladeren. xx
Freubelmina zei…
Wat een prachtige producten gebruikte je op deze mooie kaart Margreet,
De kaart komt mooi tot zijn recht buiten gefotografeerd xx
Je@net zei…
Erg mooi herfstkaartje, Margreet!
Caroline zei…
Leuke kaart! En het papier blijft mooi! Leuk zijn de herfststempels he?
Groetjes Caroline
wat een mooi kaartje met de leuke kabouters, in de herfstsfeer, heerlijk hè dat dat in blogland allemaal kan, wat een vrolijke kleurtjes en leuke details heb je gebruikt dat blad vind ik zo mooi
bij mij ook vandaag de zittende kabouter op mijn blog
groetjes ellen
Hele leuke kaart Margreet. Nu alleen nog ook herfst hebben ipv deze hitte.

Lieve groet en een fijn weekend, Petra
ÅsaJ zei…
Such a nice card! Thank you for joining ATSM! Hugs Åsa
Wat een super mooi kaartje. Een heel fijn weekend.
Ans Gilbert zei…
Mooie herfstkaart heb je gemaakt met de leuke gnomes en de bladeren, het papier is bij mij ook nog steeds favoriet,
Groetjes,
Ansx
Diny zei…
Wat een leuke herfstkaart Margreet!
Dat kan inderdaad allemaal in Blogland!
Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog...er zijn heel wat traantjes gevloeid bij het afscheid terug naar Australie!
Lieve groetjes en tot gauw weer,
Diny
*Vicki* zei…
Your gnome is so adorable Margreet! I love the pretty Autumn colors and that large mushroom too! Stunning slimline style design my friend!
wat een hele leuke kaart Margreet

gr karin
Elle-Jeanne zei…
Leuke herfstkaart Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
Trijntje zei…
Wat een leuke herfstkaart je gemaakt Margreet. Ik maak ze binnenkort ook weer. Altijd leuk voor jarigen in de herfst. Maar ik moet de kerstkaarten weer bijwerken. Vandaag met mijn moeder bezig geweest. Jij hebt de kaart superleuk gemaakt met deze mooie materialen. Ik sta nog in dubio met dat mooi grote blad… ze proberen je iedere keer weer te verleiden tot het kopen… Groeten Trijntje
Mrs A. zei…
Wow ,this gorgeous card goes to show that Gnomes are not just for Christmas but don't tell Little L'th that. Lol. Hugs Mrs A.
GerJanne zei…
Nou, ik moet je zeggen dat ik best weer zin in de herfst en de winter krijg. Zomer is fijn, als we buiten kunnen leven (eten in de tuin etc), maar ik ben toch meer een herfst-winter-lente mens. Dus ik vind je herfst kaart heel gaaf!
Nicolette zei…
je kaart is zo leuk! Ik hou van herfstkaarten.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Fractured card