Beterschap


Femke vroeg of ik een beterschapskaart kon maken voor iemand van ongeveer 70 jaar, die is geopereerd aan zijn been en voorlopig weinig mag doen.
Ik was juist aan het experimenteren met een 3D embossingfolder van Tim Holtz (hier te koop bij Kreatrends). Heb 1 van de experimentjes als ondergrond gebruikt en heb op de verhoogde stukken zilverkleurige gilding wax gesmeerd. 
Het woord Beterschap is een oudje van Joy!crafts en heb ik 3x uitgestanst (1x wit, 1x zwart, 1x zilver) en op elkaar geplakt.
Het plaatje aan de binnenkant is van Whiff of Joy en heb ik in overleg met Femke gewoon wit gehouden.
Zij vond het een mooie kaart geworden.
Ik wens jullie een fijne zaterdag!
xxx Margreet

Trots dat mijn thrinchie gekozen is in de Top 5 van Allsorts:
 

Challenges:
2 Sisters on the blog: text as focus on your card






Reacties

Elle-Jeanne zei…
Leuke beterschapskaart Margreet.
De digi binnen in zo leuk.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-Jeanne
Wat een leuk mannenkaartje Margreet! Mooi hoe de wax de embossingfolder zo goed uit laat komen, het lijkt wel echt van metaal gemaakt.
*Vicki* zei…
I love using those metallic waxes and they make for some cool metal looks for bringing out textures! I love that card and it's perfect for a masculine theme too! Congrats on your well deserved top 5 friend!
Trijntje zei…
Wat edn mooie beterschap kaart. De gilding wat geeft een bijzonder leuk effect.Een heel mooi detail aan de binnenkant. Groeten Trijntje
Trijntje zei…
Ps gefeliciteerd met je top plekje met de prachtige kaart.
Mrs A. zei…
I have wax polishes in my stash and just do not think to use them. I like the result here using the silver on the embossing folder. Hugs Mrs A.
Geweldig wat is dit mooi geworden, leuke EF Margreet en de stempel is heel leuk, xx
Chrissy zei…
Fabulous get well card Margreet and congrats on top 5

Luv CHRISSYxx
Daphne zei…
Mooi hoor.
Ik hou van deze stijl, niet teveel maar wel af zeg maar.
Alhoewel, ik hou ook van druk en veel op z'n tijd. Sta er niet van te kijken dat je met je mooie bloem creatie in de top 3 bent beland, gefeliciteerd.
Caroline zei…
Mooi kaartje!
Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Caroline DT
Nicolette zei…
Een hele mooie kaart.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Populaire posts van deze blog

Quirky birds