Thrinchie #9 Happiness


Opdracht 9 voor de thrinchiechallenge bij AALL & Create (AALL & Create Fanatics) is Happiness.
Ik ben gevallen voor deze leuke puffin (papegaaiduiker). Ik word hier helemaal gelukkig van (happiest day) en door hem werd ik geïnspireerd (inspire) om met de thrinchiechallenge mee te gaan doen.
Ik heb me laten leiden door Tracy Evans' filmpje op Youtube (hier te vinden) en heb er mijn eigen invulling aan gegeven.
Ik heb de volgende stempels gebruikt:
#687 Flock Together
#533 Bring on The Sentiments
#523 Flower Pops
#594 123S
#39 stencil Lotza Dotz

Vanmorgen al op tijd wezen wandelen met mijn vriendin. Het was op zich goed te doen. Alleen als je thuiskomt ga je het ontzettend warm krijgen. Maar inmiddels zit ik op mijn kamertje en daar is het goed toeven. Ik ga maar eens kijken wat de volgende thrinchie opdracht is.
Fijne dag!
xxx Margreet

Deze thrinchie is in de Top 3 gekozen bij Make My Monday


Challenges:
We Love to Create: Anything mixed media goes






 



 



Reacties

Trijntje zei…
Wat een superleuke kaart met de papegaaiduiker. Mooie achtergrond en een mooie vogel… Hier is het ook nog goed te doen. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje
!neke zei…
Super mooi Margreet !
Groeten Ineke
Trudy zei…
Wat een prachtig kaartje met deze super leuke papegaaiduiker!
Ik snap helemaal dat je hier gelukkig van wordt!
Deze papegaaiduiker doet me denken aan de boeken van Jenny Colgan die gingen ook over een papegaaiduiker!
Groetjes Trudy
Wat een prachtig kaartje met deze leuke papegaaiduiker! Ook de teksten vind ik gaaf gedaan op deze manier.
*Vicki* zei…
Awe, I just love penguins and this is so sweet! I'd say happiness is penguins for sure!! Love your thrinchie!!
heel mooi Margreet en gefeliciteerd met je toppertje

Gr Karin
Marja zei…
Prachtig kaartje met de papegaaiduiker!
Ga vanavond het filmpje even bekijken...vind dat altijd wel leuk om te zien.
Groetjes Marja.
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart met een mooie achtergrond Margreet.
Groetjes Elle-jeanne
Eri zei…
Kan me helemaal voorstellen dat je hier happy van wordt! Het is een heel toffe kaart geworden met die papegaaiduiker! Gefeliciteerd met je topper!
Groetjes, Eri
Nicolette zei…
Hij is zo leuk Margreet!
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Weer een erg leuk kaartje, Margreet!
Ans Gilbert zei…
Echt mijn favoriete vogel de puffin, heb je de boeken van Jenny Colgan gelezen van de Kleine Bakkerij, daar speelt een puffin de hoofdrol.
Je maakte een prachtige kaart met deze leuke vogel,
Groetjes,
Ansx
GerJanne zei…
Ik moet meteen aan IJsland denken! Zo leuk, die papegaaiduiker. En leuk dat je zo geïnspireerd word door de trinchies! Heel gaaf. Morgen maar lekker binnenblijven. Het kan wel 39 of 40 graden worden, Echt niet leuk meer!
Freubelmina zei…
Ook deze kaart ziet er weer goed uit met de knappe papegaaiduiker Margreet xx
wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond het lijkt een beetje jeans achtig leuk effect wat een schattige stempel heb je gebruikkt
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen
Jane Savage zei…
Wonderful project, love that penguin!
Thank you for joining us this month at We Love 2 Create With Polkadoodles! Jane (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx
Great card! Thanks for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends and good luck! :)
~Marie B -DT

Populaire posts van deze blog

Quirky birds