Thrinchie #4 Pattern


Dit kaartje is gemaakt voor opdracht 4: Pattern van de thrinchiechallenge bij AALL & Create (AALL & Create Fanatics).
Ik heb met een stempel van de stempelset #573 een aantal huisjes gestempeld, zowel meteen op de ondergrond als op aquarelpapier. Die laatste 4 heb ik uitgeknipt en versprongen met de huisjes op de achtergrond opgeplakt. Zo zie ik er een patroon in. Het woord Home komt ook uit deze set.
De achtergrond is gemaakt met verf en bubbeltjesplastic op de gelliplate.

Gaan jullie morgen nog Formule 1 kijken?
Ik wel. Vandaag ook naar de sprintrace gekeken en Max heeft het hem weer geflikt.
Duimen dat het morgen weer lukt.
Fijne avond!
xxx Margreet

Challenges:


Reacties

Elle-Jeanne zei…
Prachtige home kaart Margreet.
Leuk het effect van de huisjes.
Mooie achtergrond.
Groetjes Elle-jeanne
Freubelmina zei…
Wat bijzonder creatief gemaakt Margreet, een prachtig resultaat!
Nee helaas hebben wij geen viaplay …meestal volg ik nu de live blog van de krant…
Veel plezier,hij doet het super xx
Trijntje zei…
Hele mooie kaart Margreet. Leuk effect met bubbeltjes plastic
Veel kijkplezier morgen. Het lukt ons niet wij hebben wat anders. Groeten Trijntje





Chrissy zei…
I love this background Margreet with the colours and texture and the houses are so fun, love it..

Luv CHRISSYxx
Eri zei…
Tof die huisjes op die gelliplate achtergrond. Het is een leuke kaart geworden!
Groetjes Eri
Daphne zei…
Geeft een leuk effect, die huisjes die verspringen, net of er een heel straatje staat.
Wat goed gelukt, de achtergrond.
Mijn kinderen kijken graag naar Max, dus ik kijk vandaag de zijkant mee.
Maar eerst werken.
Bernadet zei…
Wat ziet dit er superleuk uit zo Margreet!
Helaas geen Max voor ons, simpel omdat we het niet kunnen kijken.
een gave en mooie kaart Margreet

gr karin
Je@net zei…
Erg leuk kaartje, Margreet!

Populaire posts van deze blog

Quirky birds