Thrinchie #12 Botanicals


Dit kaartje is gemaakt voor de thrinchiechallenge bij AALL & Create (AALL & Create Fanatics).
Vandaag opdracht 12: Botanicals
De achtergrond is gestempeld met stempel #663 en Archival Ink (watering can).
De klokjesbloem van stempel #564 2x gestempeld, met Molotow aquabrushmarkers gekleurd en daarna uitgeknipt.
Toen met distress oxide iced spruce en een kwastje de ondergrond onder de bloemen vervaagd.
Flink gespetterd met een witte Poscapen.
 Tenslotte nog een gedeelte van stempel #564 gebruikt en op maat uitgeknipt en met de paperdistresser bewerkt. De tekst komt ook van deze stempel en in 2 stukken opgeplakt.
Was weer een leuke uitdaging.
Gaan jullie vanmiddag ook weer naar de Formule 1 kijken?
Jammer dat de voetbalmeiden het niet hebben gehaald.
Fijne zondag!
xxx Margreet

Challenges:
The Four Seasons: AG summer




 



Reacties

Prachtige kaart met deze bloemen die zie ik graag. Fijne dag, we gaan nog een BBQ doen.
Trijntje zei…
Opoh Margreet wat een prachtige kaart met de blauwe bloemen. Superleuk met inkt 't gewerk. Zeker jammer van de voetbal meiden. Wij zijn met de fiets onderweg. Net een krenten bol op... verl kijk plezier. Groeten Trijntje
Je@net zei…
Erg mooi kaartje, Margreet!
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie trinchie met de klokjesbloem, de kleuren zijn weer super..
Ik kijk echt nooit naar sportuitzendingen..
Groetjes,
Ansx
Elle-Jeanne zei…
Prachtig is je kaartje.
Mooi achtergrond Margreet.
Ik vindt het zo knap gedaan.
Max heeft het goed gedaan.
Groetjes Elle-jeanne
Een mooie kaart met blauwe klokjes bloemen Margreet, ook de achtergrond past er mooi bij.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Heel gaaf deze trinchie. Prachtig van kleur. En nee ik kijk nooit naar de F1. Al onze jongens wel, maar het intereseert mij helemaal niet. Peter kijkt wel naar de Tour de France...
Marja zei…
Het is weer een prachtige kaart Margreet!
Frank heeft de F1 gekeken en ik heb erbij zitten kleuren.
Je vroeg waarmee ik blend ,ik gebruik geen blenderpotlood en ook geen terpetine doe alles met de potloden en voor het blenden gebruik ik mijn witte potlood.
Groetjes Marja.
Chrissy zei…
Beautiful Margreet, so tiny but so perfect..

Luv CHRISSYxx
coldwaters2 zei…
Hi Margreet I saw this on FB and fell in love with it those flowers and the colour blue you have used look amazing super work
hugs
lorraine x
Your card is stunning, Margreet. Thanks so much for sharing it with us at The Four Seasons, and please stop by again soon.
Blessings,
Karen L, The Four Seasons DT
www.karen-mycuprunnethover.blogspot.com
Freubelmina zei…
Wat komen die lieve bloemen mooi tot zijn recht Margreet, prachtige kaart!
Helaas hebben wij geen viaplay dus geen races,ik volg meestal de liveblog via de krant online…xx
Nicolette zei…
Ik vind hem zo mooi Margreet!
En formule 1 kijk ik nooit, we hebben wel naar de tour gekeken.
Groetjes Nicolette
wat een mooi kaartje met de blauwe kleuren, mooie stempel met de klokjesbloem hij springt er echt uit
ik ga vanmiddag lekker knutselen
groetjes ellen
Wat een mooie kaart. Natuurlijk heb ik de f1 gezien, mis geen race. Was weer een erg goede race. Volgend weekend gelukkig weer en daarna helaas de zomerstop.
Wies zei…
Prachtige kaart met mooie achtergrond en klokjesbloemen.
Darlene zei…
WOW! Beautifully done Margreet! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

Darlene
FOUR SEASONS CHALLENGE
DAR’S CRAFTY CREATIONS
*Vicki* zei…
Your blue bells look so stunning here Margreet! I love the monochrome blues and the wonderful background details of this one! Such inspiration with your thrinchie series my friend!

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten