Thrinchie #11 Sewing


Opdracht 11: Sewing voor de thrinchiechallenge bij AALL & Create (AALL & Create Fanatics)
Daar moest ik hard over nadenken, omdat ik geen stempels van hen bezit wat met naaien te maken heeft.
Maar ik had wel het leuke washitape met naaispulletjes erop (#10).
Ik heb dit random geplakt op een mixed media achtergrondje. Daarna heb ik alles met de naaimachine een beetje slordig op zwart cardstock vastgestikt.
De tekst 'Create With Passion' (#533) vond ik wel toepasselijk.
Al met al ben ik best wel tevreden met het resultaat.
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
MAWTT: Inky background


 



Reacties

Eri zei…
Dat heb je heel leuk bedacht met de spulletjes die je hebt!
Groetjes, Eri
Elle-Jeanne zei…
Weer zo een super leuke kaart, met een mooie achtergrond Margreet.
Het is wel zo apart mooi.
Groetjes Elle-jeanne
*Vicki* zei…
A brilliant take with the theme to use the washi tape! I love the colors and how you've incorporated all of the stitching with this one! Nicely done friend!
Deze vind ik heel mooi Margreet het zijn leuke stempels. xx
Caroline zei…
Superleuk opgelost, leuke kaart met het stiksel.
Groetjes Caroline
Caroline zei…
Ik vergeet je te bedanken voor je 2e kaartje bij onze challenge dus dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
Daphne zei…
Soms moet je even extra nadenken maar meestal kom je wel tot een goed idee.
Wat leuk is dit toch weer geworden.
Ik heb ook even terug genezen, je gaat als een speer met de inches!!
Daphne zei…
Thrinchies (bedoelde ik)
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Margreet!
Chrissy zei…
So clever of you to think of washi tape and it looks fantastic Margreet..

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Tsjonge, je wordt inventief, he, als je iets niet hebt. Dan verzin je wel wat, wat je anders nooit gedacht had. Tenminste dat komt mij wel bekend voor.
Ans Gilbert zei…
Superleuk gedaan met het washi tape en de stiksels, hele mooie kaart,
Groetjes,
Ansx
weer een mooi kaartje met de paarse achtergrond leuk idee met het washitape
groetjes ellen
aussie aNNie zei…
Brilliant card, design and love the image, perfection + ♥ the best thrinchie I have seen so far
een gaaf kaartje Margreet

gr karin
Freubelmina zei…
Knap dat je toch zo goed geslaagd bent om het thema zo mooi tot zijn recht te laten komen Margreet, het is een bjoetie xx
hele mooie kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt mixed media lovers
Nicolette zei…
Ik vind hem heel mooi Margreet. Goed opgelost met het washitape.
Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT
Creaine zei…
Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Mixed Media Lovers Challengeblog. Succes!! Hopelijk zien we je volgende maand weer?!
Groetjes Ine (blogowner)
http://creaine-cards.blogspot.nl/
crafty zei…
A lovely card. Thankyou for joining us at Aud Sentiments.
Mary
Karin zei…
It's a lovly card. Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.

Hugs and good luck
Karin
DT bastel-traum challenge

Populaire posts van deze blog

Quirky birds