Fijne Feestdagen

 

Een kerstkaartje met de leuke tekstcirkel van MD. 
Bij Kerst/Christmas FB heb ik eens een pakket van Syta van Gelderen gewonnen en daar zaten héél véél plaatjes in. Ook het stukje kant wat eronder zit zat in het pakket.
De bomen en het hertje zijn van Joy.
De sterren zijn van een Craftables en de rand bovenaan is van Craft Emotions.

Moeders is alweer bij de kapper geweest, haar boodschapjes gedaan en de was draait.
Tussendoor ga ik lekker freubelen. Net nog een bestelling met de nieuwste kleurpotloden van Derwent gedaan (je moet jezelf kietelen, toch?). Er was bij De Duif een mooie aanbieding, die ik niet voorbij kon laten gaan. En natuurlijk zie je dan nog meer leuks..... (al heb ik me verder best ingehouden).
Geniet van deze mooie, zonnige dag!
xxx Margreet
Challenges:
Cardz 4 Galz: Die Cuts and Punches





Reacties

Elle-Jeanne zei…
Prachtige kerstkaart Margreet.
Groetjes Elle-jeanne
Wat een prachtig kerstkaartje Margreet,
Heel de riedel weer afgewerkt, en ja jezelf verwennen mag ook best weleens.
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Wies zei…
Hele mooie kerstkaart Margreet. De tekstcirkel past ook erg goed rond het plaatje. En je mag jezelf best eens trakteren.
Groetjes, Wies
een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Margreet

Gr Karin
Marja zei…
Prachtige kerstkaart Margreet! Mooi zo in het blauw.
Zag net als jij de aanbieding van de nieuwe Derwent potloden dus die heb ik ook meteen maar besteld..eigenlijk voor mijn verjaardag maar of ze dicht blijven tot augustus?...dat is nog best wel lang haha.
Groetjes Marja.
Freubelmina zei…
Zo je hebt je gewonnen prijs meteen goed benut Margreet,een hele mooie kerstkaart….groot gelijk dat je jezelf verwend!
Heerlijk dagje weer met moeders fijn! xx
Angelique zei…
Hele mooie, beetje chique kerstkaart. Wat een leuke berenkaart, mooi ook de wolken achtergrond. Helemaal gelijk dat je jezelf verwend hebt, heel veel plezier met je kleurpotloden.
lieve groetjes Angelique
Eri zei…
Een mooie winterse kaart Margreet! Je hebt het goed om jezelf te verwennen.
Groetjes, Eri
Ans Gilbert zei…
Mooie kerstkaart Margreet, leuk plaatje en mooi met het randje aan de bovenkant,
Groetjes,
Ansx
Diny zei…
Wow....deze is gaaf Margreet.....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny
Laurespage zei…
Een hele fijne kerstkaart Margreet. Hele leuke accenten heb je gebruikt.
Groetjes, laurette
GerJanne zei…
Natuurlijk moet je jezelf af en toe kietelen. Leuk dat je nieuwe potloden hebt en ik ben heel benieuwd hoe die zullen bevallen.
Je kaartje van vandaag is heel mooi!
Trijntje zei…
Wat een mooie kerstkaart. Leuk blauw dp heb je op de kaart en een mooie afwerking met deze leuke bomen. Groeten Trijntje
Nicolette zei…
Mooie kaart met de leuke ronde stans. En leuk dat je nieuwe potloden hebt besteld.
Groetjes Nicolette
Een mooie kerstkaart Margreet, ik bewonderde hem al op insta. Gaaf dat je die nieuwe potloden besteld hebt, ik heb ze op mijn verlanglijstje gezet. Ze kleuren blijkbaar ook op zwart papier, lijkt me gaaf. Ik ben benieuwd hoe ze jou bevallen.
Lieve groetjes Miranda
Chrissy zei…
Beautiful Winter scene and gorgeous Christmas card..

Luv CHRISSYxx

Populaire posts van deze blog

Quirky birds