KKT Kraft met koningsblauw



De nieuwe oproep van het KleurenKaartenTeam bij Martina is kraft met koningsblauw, gekozen door Caroline.
Voor mijn 1e kaartje heb ik een blauwe ondergrond gebruikt die op de gelliplate gemaakt is.
De vlinder is uit de Bold en Bright serie van Art by Marlene. Met Versamark gestempeld op vellum en daarna met embossingpoeder verhit.
De tekst komt van een tekstsheet van AAll & Create.

Voor mijn 2e kaartje heb ik een Bird Angry van Tim Holz ingekleurd met copics. Een wiebeloogje mag hierbij niet ontbreken. 
Het vogelhuis en de hartjes zijn uit eenzelfde soort stuk papier gestanst als hierboven gebruikt. 
De tekst komt van een Hero Arts stempeltje.

En bij het doorspitten van mijn voorraad eigengemaakte papiertjes kwam ik deze bloem nog tegen. Gemaakt met Various Ink op Yupo. 
Ook deze tekst is van het stempelvel van AAll & Create.

Benieuwd naar wat de andere KleurenKaartenTeam leden hebben gemaakt? Ik wel....ik ga snel kijken.

Om 9.30 uur kom ik nog een keer terug met mijn gastdesignerkaart voor Kleuren met Potloden. Het zou leuk zijn als je even komt kijken.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Hobbyshop Veldmaat: Gebruik bruin kraft
HobbyVision: Vlinders
Passion for Markers: Spots and/or stripes
Mijn Hobbyhonk: Vlinders
Try it on Tuesday: Butterflies

Reacties

Freubelmina zei…
Wat een mooie sfeervolle kaarten maakte je Margreet en ook de zomerse kaart van gisteren is een schatje, ook gefeliciteerd met je toppertje,dat is altijd genieten xx
Heel toffe reeks kaarten voor het KKT!
Die met de vellum vlinder vind ik prachtig, en wat mooi ook dat kaartje met de inkt op yupo!
Fijne woensdag
Nancy
Deze is leuk geworden ! geslaagd, zo met die repel er op
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina
nog gefeliciteerd
Zo Margreet het ging je goed af voor deze challenge lief 3 kaarten en wat zijn ze mooi, de laatste vind ik wel heel tof. Fijne dag xx
Irene zei…
3x BINGO Margreet, gaaf zijn ze maar de enige vogel springt er voor me uit (komt cast doordat ik van GerJanne wat Crazy Birds kon stempelen 🤣).
XxIrene
carla zei…
Met deze leuke kleurencombi heb je 3 prachtige kaarten gemaakt.
Super tof gedaan Margreet.
Groetjes,
Carla
Elle-Jeanne zei…
Leuke serie kaarten in deze kleuren.
Leuk dat oog bij het vogeltje.
Groetjes Elle-jeanne
Henriët zei…
Wat een mooie kaarten! En wat toevallig dat je nog zo'n mooi blauw papiertje tegenkwam voor je derde kaart.
Groetjes van Henriët
Diny zei…
Wat een leuke serie heb jij ervan gemaakt Margreet.
Ik was al blij dat ik een kaartje klaar kreeg!
Op dit moment heb ik zoveel andere dingen dat er van bloggen en kaartjes maken weinig komt.
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Mooie kaartjes zijn het Margreet. En ja, slim he, om het te combineren...Probeer ik altijd als er twee opdrachten zijn.
Marfien zei…
Mooie kaarten heb je gemaakt, ze geven mij weer nieuwe inspiratie
Nicolette zei…
Wat een mooie kaarten.
Groetjes Nicolette
marlies zei…
Mooi! Wat je gemaakt hebt! Zo leuk dat je meedoet bij de Mixed Media Lovers!
Marlies, DT
Creaine zei…
Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Mixed Media Lovers Challengeblog. Succes!! Hopelijk zien we je volgende maand weer?!
Groetjes Ine (blogowner)
http://creaine-cards.blogspot.nl/
Sarah zei…
Dag Margreet, eindelijk tijd om te reageren.
Vandaag en gisteren twee kinderen weg gebracht voor hun schoolreis, de dagen ervoor moesten we zoveel regelen. Maar nu tijd voor mijn kkt-rondje!
Mooi die bloem op je eigen achtergrond. Ook de binnenkant maakte je leuk. Fijne zondag! X
Super cute card. Thank you for sharing with us at Passion for Makers challenge. Marlene

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten