KKT Gebroken wit met kraft

Het is weer tijd voor het Kleurenkaartenteam van Martine.
Henriët wil graag Kraft zien bij het gebroken wit van vorige maand.
Halverwege de maand kreeg ik ineens inspiratie en heb toen meteen maar 3 kaarten gemaakt.
De bovenste is voor een jarige vriend van ons, die wel van een glaasje wijn houdt (inmiddels weet ik dat hij de kaart erg leuk vond). Het raster is gemaakt met een snijmal van Action. De kurkentrekker heb ik al jaren in een laatje liggen en nu kwam hij perfect van pas. Het woord Cheers is een mal van MFT.
De volgende 2 kaarten zijn met eenzelfde bloemenmal (ook van de Action) gemaakt, alleen de kleuren tegengesteld gebruikt.
Allebei met een tekst van een oude Craftables van MD.
Ik ben heel benieuwd naar de creaties van de andere leden.
Ik ga gauw kijken.
Fijne dag!
xxx Margreet

Nog wat toppertjes behaald:
 

 

Challenges: 
Alphabet Challenge Blog: B is for Blooms
Allsorts: I spy something beginning with B = blooms



 

Reacties

Super leuke kaartjes Margreet, toffe kaart met de kurkendraaier en ik vind de bloemen stans erg leuk. Gefeliciteerd met je toppers!!
Fijne dag liefs xx
GerJanne zei…
Ha Margreet,
wat heb je een mooie kaarten gemaakt. Ik vergeet gewoon dat ik die stansen ook heb, want in deze kleuren combi zijn ze echt schitterend! EN gefeliciteerd met je toppers. En terecht ook denk ik..
Elle-Jeanne zei…
Wat een leuke serie kaarten in deze tinten.
Gefeliciteerd met je toppertjes, verdient.
Groetjes Elle-jeanne
Irene zei…
Gave stansen, kaarten én toppers Margreet! Die bloem is écht fantastisch!
XxIrene
Caroline zei…
Leuke kaartjes! Vooral de 1e vind ik echt heel leuk.
Gefeliciteerd met je toppertjes, blijft leuk he
Groetjes Caroline
Colien zei…
Mooi kaartjes in de KKT-kleurtjes!
Bedenk me net dat ik die bloemenstans ook heb... toch maar weer eens tevoorschijn halen, zo mooi!!
grtz Colien
wat een mooie kaartjes kraft/wit is altijd een mooie combinatie,
mooie bloemenstansen heb je gebruikt
gefeliciteerd met je toppertjes
groetjes ellen
Marfien zei…
Hé wat leuk, zie ik daar echte "O, ja " kaartjes, de stans met blaadjes heb ik ook en is een goed idee voor deze kleuren
Diny zei…
Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt in de mooie KKT kleuren Margreet!
Gefeliciteerd met je toppers!
Groetjes Diny
carla zei…
Ik vind dit wel een mooie kleurencombinatie.
Toffe kaartjes heb je ermee gemaakt.
Gefeliciteerd met je toppertjes.
Groetjes,
Carla
Great take on our "blooms" challenge, love that background die! Thank you for joining us at the Alphabet Challenge!
cheiro urgia zei…
You've created two beautiful floral cards, I love the combination of white and brown. I'm fascinated by the different effect of those colours, how different the cards look if you make them brown-on-white or white-on-brown. The stencil you used is wonderful and fitting for so many different occasions. I'm sure your cards will be well received. Thanks for joining the Alphabet challenge.

Hugs, Veronika
Jantine zei…
Leuke kaarten Margreet! Die kurkentrekker is enig en kwam goed van pas! Je bloemen zijn ook heel mooi. Leuk dat tegengestelde kleuren toch echt een ander effect geven.
Groetjes
Jantine
Nicolette zei…
Wat een leuke kaarten. De ratsermal van de 1e kaart is erg leuk.
Groetjes Nicolette
Laurespage zei…
Margreet, mooie kaarten en je hebt dezelfde stans gebruikt als ik. Ik vond het voor deze uitdaging een geschikte stans.
En een dikke proficiat voor je welverdiende toppertjes.
Groetjes, laurette
Henriët zei…
Mooie kaarten! Leuk de eerste met de kurkentrekker in de spotlights.
De stans van dat raster ligt bij mij ook nog ergens ongebruikt....
Groetjes van Henriët
Angelique zei…
Drie mooie kaartjes, de kurkentrekker is erg leuk. Die met de bloemenstans zijn erg mooi en goed geschikt voor deze challenge. Gefeliciteerd met je topkaartjes.
lieve groetjes Angelique
toffe kaart heb je gemaakt ! leuk is ie geworden
fijn dat je er weer bij bent deze maand !
grtjs, Martina
blij dat ik bij jou gewoon kan reageren zoals altijd ! =)
Monique zei…
Wat een gave kaartjes Margreet! Top gedaan.
Nancy zei…
Hey Margreet,

Wat een leuke kaartjes maakte je! Helemaal geslaagd voor de opdracht!

Liefs,
Nancy
heel mooie kkt-kaartjes, leuk die bloemenkaart in beide combi's, hetzelfde en toch totaal anders...
proficiat met al je toppertjes!
groetjes
Nancy
Nelleke zei…
Mooie kaarten, mooi hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn. het bedenken kost het meeste werk. Bijzonder wat het kleurverschil doet bij de laatste 2. Groet, Nelleke
Mooie kaarten en de eerste vind ik super!
Gefeliciteerd met je toppers.
Groetjes, Caroline
Sarah zei…
Leuk drietal! Tof om de bloemenstans te gebruiken. Ik zal hem ook nog eens boven halen 😉
A lovely trio of cards, thank you for joining us at Allsorts this week.
Lorraine

Populaire posts van deze blog

Quirky birds