Groetjes uit Parijs

 
Dit is mijn DT kaart voor Kreatrends.
De basis is de DDBD shape art mal Chord van kraftpapier.
Voor de 2e laag heb ik het mask stencil Flowers van MD gebruikt. Hiervoor heb ik gewerkt met oxide inkten dried marigold en spun sugar op aquarelpapier. Hier heb ik met een stempeltje uit de Adventskalender van MD en distress ink vintage photo her en der gestempeld. Ook alle randjes zijn met deze inkt bewerkt.

Voor het kleine achtergrondje (gemaakt met de Big Tag van MD) heb ik bovengenoemde kleuren oxide inkt gebruikt met mask stencil Tiny's Honeycomb. Wat water erop gespoten en met een stuk keukenrol drooggedept.
De Eiffeltoren heb ik eerst uitgestanst, daarna teruggelegd en met behulp van mijn stempelhulp met vintage photo gestempeld.
De shopping girls ook uitgestanst, teruggelegd en daarna gestempeld en ingekleurd met copics.
De tekst Groetjes komt van de Veel liefs cirkel van by Marleen en heb ik op een tekstbanner geplakt.

Wat heb ik gebruikt uit de webwinkel van Kreatrends:
https://www.kreatrends.nl/22108-Aquarelpapier-paper-pad-%7C-hobbywinkel

Fijne dag!
xxx Margreet

Nog een Top 3 plekkie bij Sparkles Monthly behaald:


Challenges:
Ally's Angels: AG
2 Sisters on the blog: Pastelkleurtjes

Reacties

Nog gefeliciteerd met je toppertje.
Freubelmina zei…
Hoi Margreet wat een lief kaartje met de shoppende meiden onder de Eiffeltoren, het lieve paasbeertje daaronder is ook Te schattig en dan zie ik tenslotte nog een hele mooie vlinderkaart en ben ik weer helemaal bij.
Een fijne vrijdag xx
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart Margreet.
Leuke serie van Marianne.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-jeanne
Caroline zei…
Leuke kaart Margreet!
En gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Caroline
een mooie kaart en gefeliciteerd met je toppertje Margreet
Gr Karin
Eri zei…
Leuke kaart met deze shoppende dames in Parijs. Leuk in die zachte tinten. Gefeliciteerd met je stoere topper!
Groetjes, Eri
wat een mooi kaartje met de shoppende dames wel zo gezellig in Parijs, leuke achtergrond heb je erbij gemaakt
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen
Ik krijg helemaal zin in een weekendje Parijs.. top kaartje!!
Trudy zei…
Super leuke kaart met de shoppende dames in Parijs! Ik heb de dames ook aangeschaft maar moet er nog iets mee maken!
Groetjes Trudy
Een hele leuke kaart Margreet, gezellig met die shoppende vriendinnen. Mooi zoals je de achtergrond met inkt gemaakt hebt. Het is een plaatje.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Lieve groetjes Miranda
*Vicki* zei…
What a really cute and pretty card! Love the shopping in Paris image along with your shaped design and colors!
Wies zei…
Leuke kaart met winkelde dames en de eiffeltoren op de achtergrond.
Gefeliciteerd met je toppertje!
Groetjes, Wies
Trijntje zei…
Wat leuk is deze kaart met de shoppende dames in Parijs. Superleuk gemaakt. Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje
Chrissy zei…
Fabulous image and I love the card shape and pretty background..

Luv CHRISSYxx
Daphne zei…
Ik zie het voor mij, 2 vriendinnen, shoppen in Parijs.
Wat een leuke kaart.
Mooi uitgeknipt (of heb je het uit gesneden?)
Echt een kaart voor en tiener of "jong volwassenen" (vind ik altijd zo'n chique benaming 😁)
Nicolette zei…
Een superleuke kaart Margreet.
Leuk dat je meedoet bij 2Sisterontheblog.
Groetjes Nicolette DT
Caroline zei…
Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersonthelbog.
Groetjes Caroline DT
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kaart met dit leuke thema en gefeliciteerd met je topper,
Groetjes
Ansx
Deze is leuk geworden ! geslaagd kaartje
grtjs,martina
aussie aNNie zei…
Absolutely gorgeous card and gorgeous colours and design ♥

Populaire posts van deze blog

Quirky birds