Een bloemetje voor jou

Ik zag in blogland dat de Magnoliaatjes weer in zwang komen. Nou, ik heb daar een doos vol van, dus besloot ik om ze maar eens te voorschijn te halen. 
Dit meisje is gekleurd met copics en de achtergrond is met copics op de gelliplate gemaakt (techniek van Diny Sprakel op FB in Diny's Creatieve Ruimte). Met een cirkelstans van Spellbinders uitgestanst die precies op de Veel Liefs Craftables van MD past.
Ik ga dit kaartje naar Ank sturen, die het momenteel zo moeilijk heeft door de chemo en wel een bloemetje kan gebruiken.

Wat een superleuk feestje hebben we zaterdag eindelijk mogen vieren.
Zó fijn om familie en vrienden weer eens bij elkaar te zien onder het genot van een drankje en een geweldig verzorgd en heerlijk buffet. Iedereen vond het zo apart om weer eens iets buitenshuis te kunnen vieren. We hebben genoten!!
Vanmorgen even langs de huisarts geweest, want ik heb een 'gek' plekje op mijn neus. Doorverwezen naar de dermatoloog. Daar krijg ik vanuit het ziekenhuis een datum voor. Gaan maar van het beste uit.
Fijne dag!
xxx Margreet

Supertrots dat ik winnaar geworden ben bij Kleuren Met Potloden


Reacties

Wat een leuke kaart Margreet weer met de magnoliaatjes, ik heb ze ook allemaal nog kan er geen afstand van doen...je ziet maar alles komt weer terug wij als knutselaars kunnen alles gebruiken en bewaren...
Lief dat je deze kaart naar Ank stuurt, (zou wel kaartje willen sturen maar heb geen adres)....Lees wel dat ze post fijn vind, ja kleine dingen doen het hem dan vaak...

Hopen maar dat het niks raars is en dat het gewoon weggehaald kan worden... we duimen voor je.
Heerlijk dat jullie eindelijk je feestje hebt kunnen vieren, en er ook lekker van genoten, fijn hoor.
Liefs Annemarie en Merit
Nicolette zei…
Een mooie kaart. En leuk om te horen dat jullie feestje zo geslaagd was.
Succes met het plekje op je neus.
Groetjes Nicolette
Marijke zei…
Een leuk kaartje en die Magnoliaatjes blijven altijd wel denk ik! Heb er ook nog een bak vol van! Niet leuk een plekje op je neus, heb ik ook en denk iedere keer dat ik eens naar de dokter moet gaan maar ja... na de vakantie maar! Succes met je plekje! Groetjes Marijke.
carla zei…
Een mooi kaartje voor Ank, het zal haar goed doen om leuke post te mogen ontvangen.
Op Art Specially in Nijkerk was een kraampje rechtstreeks uit Zweden met vanalles van Magnolia.
Fijn dat jullie zaterdag uiteindelijk toch hebben kunnen vieren en dat jullie er zo van genoten hebben.
We duimen voor je dat het vlekje niks ernstig is. Goed dat je het op tijd laat nakijken.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kaart Margreet en gaaf dat je de winnaar werd met je prachtige kaart. Heerlijk om weer echt feest te kunnen vieren, hoop dat het plekje niks naars is,
Groetjes,
Ansx
Wat een lieve, mooie kaart voor Ank. Ik heb de Magnolia's ook nog, ik kan nooit iets wegdoen hihi. Je hebt Tilda mooi ingekleurd Margreet. Fijn dat jullie zo genoten hebben van het feest, gelukkig kan het weer. Succes met je ziekenhuisafspraak, ik zal duimen.
Lieve groetjes Miranda
Diny zei…
Wat een mooie kaart Margreet!
Je hebt het magnoliaatje prachtig ingekleurd!
Sterkte met het plekje op je neus....hopelijk is het niks ernstigs.
Groetjes en gefeliciteerd met je topper,
Diny
Uber schattig kaartje met deze leuke stempel, geweldig het het feest zo fijn was. Succes bij de dermatoloog Margreet, liefs xx
Je@net zei…
Erg leuk Magnoliaatje, Margreet. Ze blijven leuk. Volgens mij heb er ook nog wat liggen.
Gefeliciteerd met je winnende kaart. En veel sterkte bij de dermatoloog!
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart Margreet.
Gefeliciteerd met je topper.
Hopelijk valt het allemaal mee.
Duim voor je.
Groetjes Elle-jeanne
een mooi kaartje heb je gemaakt en gefeliciteerd met je toppertje, je was voor mij ook nummer 1

gr karin
Gina zei…
Wat heb je dit mooi ingekleurd ! leuke kaart met de ronde tekststans! Groetjes, Gina
Trijntje zei…
Wat fijn dat jullie feestje geslaagd was. Zeker mooi dat dit weer kan. Wij hadden met de familie een lente brunch Dat was een uitgestelde verjaardag van een oom. Vorig jaar 90 geworden. Je hebt edn hele mooie kaart met de magnolia gemaakt. Gefeliciteerd met jectopper. Die is ook zo mooi!. Groeten Trijntje
Trijntje zei…
Ps hopelijk valt het mee met het plekje. Sterkte ermee.
Monique zei…
Wat een mooie kaart voor Ank. Persoonlijk hou ik helemaal niet van de magnoliaatjes. Gelukkig ieder zijn smaak. Jij kunt er goed mee overweg.
Liefs Monique
Eri zei…
Ank zal dit leuke kaartje zeer op prijs stellen! Goed dat je het plekje even laat bekijken door de dermatoloog! Super dat jullie zo genoten hebben van jullie feestje! Daar kun je mooi op terug kijken!
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Oh wat fijn dat jullie zo'n mooi feest hebben gehad, Margreet. Eindelijk en vast dubbel van genoten.
Je kaartje is erg leuk!
Ik duim voor je. Hopelijk is het met wat zalf/creme op te lossen.
Chrissy zei…
I used to love to colour up Tilda, she is so sweet and this one is gorgeous holding her tulips..

Luv CHRISSYxx
Tof Magnolia kaartje.
Leuk dat jullie eindelijk konden feesten met iedereen.
Hopelijk alles ok met je neus.
Groetjes
Nancy
aussie aNNie zei…
Gorgeous card and lovely design, great finish as always x
wat een mooi kaartje leuk om te lezen dat jullie feestje zo geslaagd was.
Succes met het plekje op je neus en hopelijk is het niks ernstigs
groetjes ellen
Daphne zei…
Ik vind ze altijd super lief, de Magnolia-tjes, wat een lief kaartje maakte jij ermee, de cirkelstans, met tekst is er leuk bij.
Goed om meteen even met de huisarts te gaan, even checken kan nooit kwaad.
Marja zei…
Superleuke kaart met de magnolia stempel!
We zien ze inderdaad weer steeds meer op kaarten voorbij komen..heb er ook veel van dus misschien moet ik ze ook weer is tevoorschijn halen.
Wat leuk dat jullie zo een gezellig feest hebben gehad .
Hopelijk is het niets met je neus.
Groetjes Marja.
Caroline zei…
Heel leuk kaartje, zal gewaardeerd worden!
En wat fijn dat jullie eindelijk jullie feestje konden geven, zo te lezen was het dus erg gezellig!
Succes met het plekje op je neus...
Groetjes Caroline
Trudy zei…
Wat schattig dit Magnoliameisje en lief dat je Ank een kaartje stuurt! En wat fijn dat je een gezellig feestje hebt kunnen vieren!
Serkte met het plekje op je neus.
groetjes Trudy
Ellen zei…
Heel leuk om weer eens een Magnolia te zien, je mooie kaartje komt in ieder geval goed terecht.
Wat fijn dat het feestje geslaagd was en zo heerlijk dat het weer kan.
En natuurlijk gefeliciteerd met je toppertje, mag je zeker trots op zijn.

xx Ellen
Dewi Lestari zei…
So cute and lovely! Thanks for joining at Magnolia Forever April Anything Goes
Hugs
Dewi

Populaire posts van deze blog

Quirky birds