Dolfijn in de box



Ik had een kaart nodig voor een mannelijke kanjer die van dolfijnen houdt. 
Bleek ik geen dolfijn in mijn voorraad te hebben.....gelukkig bracht internet een oplossing. 
Plaatje geprint en daarna moest ik er nog iets leuks mee verzinnen. 
En dat werd dus deze shadowbox kaart, die mee kan doen met de challenge van Mijn Hobbyhonk.
Met een stencil van DDBD en distress oxide salty ocean een achtergrondje gemaakt en hierop de afbeelding met de dolfijn geplakt. Daarna diverse bubbels en waterplanten van Joy!crafts en Marianne Design uitgestanst, wat geschikt en opgeplakt.

Het leek me een best lastig model, dus heb ik hem eerst voor proef gemaakt. En dit voorbeeld bewaar ik nu voor een evt. volgende keer, want ik vond het toch wel gaaf om te doen.
Strakjes hachee eten bij moeders en dan ben ik er morgen weer met een kerstkaartje.
En ik kreeg net een berichtje van Ank dat ze m'n lieve kaartje had ontvangen. Lekker vlotte post dus!
Fijne dag verder!
xxx Margreet


Reacties

Wat een leuke box kaart prachtige kleuren en altijd fijn als internet kan helpen. Liefs xx
Angela zei…
Wat een supergave shadowcard Margreet!
Dankjewel voor je deelname bij MHH en heel veel sucees!
Elle-Jeanne zei…
Een dolfijnkaartje Margreet .
Leuk model. Groetjes , Elle-Jeanne
Caroline zei…
Hele gave kaart, mooi gemaakt en leuk plaatje.
Groetjes Caroline
o wat een schatje mooie kaart Margreet
Gr Karin
Nicolette zei…
Wow wat mooi gemaakt Margreet.
Groetjes Nicolette
Trijntje zei…
Wat een geweldige kaart heb je met dit model gemaakt. Leuke afwerking. Groeten Trijntje
aussie aNNie zei…
Stunning colours design and creativity ♥
Ans Gilbert zei…
Prachtige shadowbox heb je gemaakt met het leuke plaatje van de dolfijn,
Groetjes,
Ansx
Chrissy zei…
Oh, I love this Margreet, fabulous art, I love all the coral and bubbles and the gorgeous dolphin, beautiful..

Luv CHRISSYxx
Mrs A. zei…
I love this shadow box you have created here. Just perfect. Hugs Mrs
A.
*Vicki* zei…
What a brilliant solution for your printed out image and will be perfect for your masculine recipient too! Really love all of the die cut seaweed at the bottom of it too! Wonderful inspiration friend!

Populaire posts van deze blog

Quirky birds