Best Wishes

Donderdag is kerstkaartendag.
Ben gaan kijken wat ik aan uitgeprinte digi's had liggen en dat was o.a. deze charmante dame uit mijn Bugaboo tijd. Ik heb haar gekleurd met copics. De achtergrond is gemaakt van stroken washitape. Ik heb een la vol en doe er praktisch nooit iets mee. En dan ook nog  een doos met alleen kerst tapejes. En als ik nieuwe zie, moet ik me echt beheersen. Maar dat zal voor velen best herkenbaar zijn.
Straks moeders naar de kapper brengen en boodschappen voor haar doen. Zo fijn, een kapper die meedenkt: voortaan kan zij 's morgens komen, zodat wij de middag helemaal vrij zijn.
Morgen ga ik een dag op stap met een oud-collegaatje. We gaan shoppen, lunchen, kletsen in Utrecht.
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
52WTC
Make My Monday: Use washitape
SSSM: Sweet treats
Stamps & fun: The best gift
Lil Patch of Crafty Friends: AG
CHNC 589: AG
The Holly and Ivy Christmas Challenge: Anything Christmas goes

Reacties

Hij is super leuk geworden digi past er perfect bij Margreet, wat fijn dat je moeder in de ochtend kan komen. Heel veel plezier morgen. Fijne dag xx
wat een gaaf kaartje met de leuk dame erop wat een leuke kleurtjes tape heb je gebruikt
fijn dat je moeder op tijd naar de kapper kan is toch veel prettiger, veel plezier met je oud collega
groetjes ellen
Elle-Jeanne zei…
Leuke kerstkaart met de dame.
De digi's blijven leuk.
Groetjes Elle-jeanne
wat een leukerd deze dame...en mooi al het washitape op de achtergrond.
Heerlijk dat mensen met je meedenken.
En heel veel plezier morgen he...
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.
Super leuke kaart en een leuke digi. Mooie achtergrond met het washi tape!
Veel plezier morgen!
Groetjes, Caroline
Trijntje zei…
Leuke kaart met de washitape als achtergrond. een hele grappige digi. mooie kleuren. Groeten Trijntje
GerJanne zei…
Heel erg leuk en zeker herkenbaar! Ik heb een boel van die achtergronden liggen en nu bedenken wat ik er mee ga doen. Je hebt de digi heel mooi ingekleurd.
Leuk dat je met een oud collega een dagje weg gaat! Ik heb er sinds vandaag ook een oud-collega bij ;-)
Eri zei…
Je kaart is heel leuk geworden met deze dame voor het leuke achtergrondje van washi tape! Fijn dat alles zo goed geregeld kan worden. En geniet van je uitje morgen.
Groetjes, Eri
Jantine zei…
Leuke kaart, Margreet. En dat van die washitape is zo herkenbaar...ik had al eens dat hij niet meer los te krijgen was, gewoon omdat ie al te lang lag, denk ik....maar ze zijn zo verleidelijk. Goed dat je deze nu gebruikt hebt.
En fijn dat je moeder in de ochtend naar de kapper kan.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Trudy zei…
Super leuke kaart met de grappige digi! Leuk dat washitape, ik doe er ook nooit iets mee, ik ga het denk ik maar als plakband gebruiken!
Gezellige dag morgen in Utrecht!
Groetjes Trudy
gerrie zei…
Aparte kerstkaart, ik ken die digi's niet, geweldige combi van kleuren.
Groetjes,Gerrie.
Marijke zei…
Een leuk kaartje Margreet! Mooie tapejes heb je gebruikt! Snap dat wel van die tapejes, ik heb er niet zoveel maar ik doe er nooit iets mee maar wil ze dan wel kopen! Moet me ook altijd beheersen en dat is moeilijk! haha! Leuke dingen op het program, veel plezier. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.
Diny zei…
Wat een gaaf kaartje met het mooie washi-tape Margreet.
En de digi is zo mooi ingekleurd!
Groetjes en heel veel plezier morgen,
Diny
Een leuke achtergrond voor die mooie dame Margreet. Een leuke kerstkaart in mooie warme kleuren. Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC en vast heel veel plezier morgen.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
carla zei…
Hele mooie washitape die je voor deze kaart gebruikt hebt.
En er zit een leuke dame op je kaart.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla
Laurespage zei…
Wat een leuk idee om je achtergrond met washi tape te bekleden, en ja hoor, ik herken je verhaal. Maar tegenwoordig probeer ik me toch in te houden. Dus een ideetje om er ook eens mee aan de slag te gaan. Geniet morgen van je dagje, Laurette
Nicolette zei…
Een hele leuke kaart Margreet. En voor morgen een hele leuke dag gewenst.
Groetjes Nicolette
Marja zei…
Leuke kerstkaart Margreet!
Mooi zo de achtergrond met washi tape.
Veel plezier morgen met je oud collega.
Groetjes Marja.
Wies zei…
Mooie kaart heb je met de washi tape achtergrond gemaakt. De digi past er heel leuk bij. Deze achtergrond zou je ook heel goed met strookjes papierresten kunnen maken.
Een gezellige, mooie dag morgen!
Angelique zei…
Ik vind hem helemaal geweldig, leuke kleurencombinatie, leuk de diagonale strepen washi-tape en een grappige digi. Gave kaart met de dolfijn, leuk model en mooi aangekleed. Wat fijn dat jullie heerlijk genoten hebben van jullie feestje.
lieve groetjes Angelique
Chrissy zei…
Great background Margreet and love the fun and fabulous image and colouring..hope you day went well..

Luv CHRISSYxx
Daphne zei…
Wat mooi zoals het washi-tape qua kleur bij de ingekleurde digi past.
Wat een leuke digi trouwens.
Ja hoor, herkenbaar, van de tape (of papier blokken of leuke stempels of of of, zoveel meer knutselt spullen), maar gewoon nooit toegeven 🤣
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kerstkaart met deze washi tape achtergrond, de digi super ingekleurd. Fijne dag morgen,
Groetjes,
Ansx
Freubelmina zei…
Alles matcht zo mooi bij de knappe dame Margreet, een hele leuke kaart.
Was het gezellig in Utrecht gisteren?
Ik heb een heel stuk terug zitten scrollen op je blogje en wat heb je weer veel moois gepost: een prachtige dolfijn in box…de lieve kaart voor Ank die ze ondertussen ook ontvangen heeft…de mooie bloemen van DinySprakel…het leuke model met het schattige poëzie versje…en tenslotte de leuke lentekaart met de schattige poesjes.
Ik las ook dat jullie een leuk feest hadden,heerlijk en ik wens je succes met je vreemde plekje .
Fijn paasweekend xx
helemaal leuk kaartje is het zo geworden, geslaagd !
grtjs,martina
aussie aNNie zei…
Beautiful and impressive design love this. Have a lovely Easter xx
een mooi kaart Margreet
Fijne paasdagen / Happy Easter

Gr Karin
Helen zei…
Love it! Great washi tape background.

Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

Helen x
*Vicki* zei…
I have so many of these Bugaboo images and it's great to see one again as I love these funny Christmas ones!! Such a brilliant washi tape background here Margreet!! Love it! Have fun spending time with mother!! HUGS
Dawn Phillips zei…
You've created a stunning background with your washi tape. It's a lovely card. Thanks for joining my Challenge at Make My Monday. Love Dawn x
Marjolein zei…
Hopelijk heb je het leuk gehad in Utrecht. Mooie kerstkaart met de tapejes! Groeten Marjolein
What a fun card Margreet! Love the washi background and the fun image too!

Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, I hope you play along again this time!
Doris P. zei…
Great idea! Love the motive. Thanks for joining us at S+F=C.

Populaire posts van deze blog

Quirky birds