Klavertje 4 voor jarige Anita

Doe je ook mee met de poësieversjes challenge van Kreatrends op de pagina Creatief met Kreatrends op facebook? Dat zou heel leuk zijn. 
Wil je kans maken op een leuke prijs? Je hebt de tijd t/m 31 maart, dan kiest het team de winnende kaart.
De opdracht voor de maand maart luidt:
Gebruik een snijmal op je kaart + het volgende versje:
Ik heb lang gezocht naar klaver vier
Ik geef hem je met veel plezier
Verzorg hem goed, maak hem niet stuk
Want "klavier vier" brengt steeds geluk
Ik heb een 4-kante kaart gemaakt met daarop gestreept DP.
Daarop een 4-kant met gestipt DP.
Mijn klavertjes vier heb ik gemaakt door van Craftables CR1461 het kleinste hart 4x uit te stansen en er een klacvertje vier van te vormen. Een knoopje vormt het "hart". En dit dus 4x gedaan. Dit alles verhoogd met foam opgeplakt. Hierbij de rechtkant niet gedaan opdat daar het label met het versje ingeschoven kan worden.
Het versje heb ik uitgeprint op cardstock en dit gemat op het gestipte DP. Voor dit label heb ik Craftables CR1510 gebruikt.
Ik heb deze kaart naar de jarige Anita gestuurd. Vond dat zij wel wat geluk kon gebruiken met de reuma in haar handen.

Er zijn nog niet zoveel dames die deze challenge ontdekt hebben. Dus, als je Facebook hebt, ga dan even kijken op Creatief met Kreatrends en doe mee!
Fijne zondag!
xxx Margreet

Blij met deze mooie prijs van de Butterfly Challenge die gisteren op de mat viel

Challenges:
Creatalicious: AG optional something green Unicorn: Dots and/or stripes Friendship Challenge: AG
SSSW: Bit O'Green








 






Reacties

Ellen zei…
Supermooie kaart! Strak en mooie kleuren heb je gebruikt.
Vanmorgen even het bloggen ingehaald: afgelopen week op mijn vrije dagen heerlijk genoten van het mooie weer en dus zeker niet achter de pc of IPad.

xx Ellen
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart voor de jarige Anita.
Gefeliciteerd met je mooie prijs.
Groetjes Elle-jeanne
wat een mooi kaartje met de klavertjes erop leuk de knoopjes als hartje en het leuke poëziealbum versje erbij
leuke prijs heb je gewonnen
groetjes ellen
Caroline zei…
Leuke kaart heb je met deze uitdaging gemaakt. Ook het versje vind ik erg mooi.
En wat een mooie prijs heb je ontvangen! Hier kan jij echt wel wat mee denk ik.
Groetjes Caroline
Eri zei…
Wow, wat een gave kaart met de klavertjes vier en het het versje in de hoofdrol. Prachtige frisse kleuren heb je gebruikt!
Groetjes, Eri
Beautiful! I like the flowers and the background paper so much.
Thank you for your entry at Friendship Challenge.
Good luck and all the best!
Ilse (thera)

een hele mooie kaart en een prachtige prijs heb je gewonnen veel plezier ermee Margreet
Gr Karin
Diny zei…
Wat een leuke kaart Margreet.
En wat een gave prijs heb je gewonnen....veel knutselplezier ermee!
Groetjes Diny
Gina zei…
Leuke kaart Margreet ! En bedankt voor de tip van de fb groep. Die kende ik nog niet ;) Leuk met de versjes ! Groetjes, Gina
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart met de klaviertjes vier. En een heel mooi versje erbij. Heel leuk bedacht. Gefeliciteerd met je mooie prijs. . Groeten Trijntje
Ans Gilbert zei…
Superleuke kaart Margreet, goed idee om met de hartjes een klavertje vier te vouwen en wat heb je een geweldige prijs gewonnen,
Groetjes,
Ansx
Wat heb je mooie klavertjes gemaakt Margreet. Een mooie kaart voor de jarige Wilma. Facebookchallenges laat ik aan me voorbij gaan, ik heb niet zo veel met Facebook. Wauw wat heb je een prachtige prijs gewonnen, bofferd hihi.
Lieve groetjes Miranda
DIANA L. zei…
This is so pretty!! I love it.
Thank you for joining the DL.ART Thankful Thursday #295 “Green” Linky challenge.
Have a blessed day
DIANA L.
DL.ART
http://dianamlarson.blogspot.com
Super mooie en stijlvolle kaart.
Gefeliciteerd met je mooie prijs.
aussie aNNie zei…
Fabulous card love the gorgeous flowers...♥
Nicolette zei…
Heel mooi met de klavertjes vier en wat een mooie prijs heb je ontvangen.
Groetjes Nicolette
Prachtige kaart Margreet die ik van je kreeg, en wat een mooie prijs heb je gewonnen veel plezier ermee. xx

Populaire posts van deze blog

Quirky birds