You brighten my day


Jeansblauw en koper wordt gevraagd bij het KleurenKaartenTeam van Martina. Anita heeft het koper gekozen bij het jeansblauw. Wordt best een uitdaging, omdat vorige maand roestbruin de 2e kleur was. Maar we gaan het weer proberen.
En  dit is het dan geworden.
Ik vond een 'bestaande' kaart, die ik nooit weg heb kunnen doen, omdat ik dat jeanszakje (van echte stof) zo leuk vond. En nu kwam het goed van pas dat ik zo bewaarderig ben.
Ik heb de randjes met de paper distresser bewerkt en de kaart daarna gemat op koperkleurig cardstock en dit alles weer op zwart cardstock. Als accent 3 koperen knoopjes.
Een label gemaakt van hetzelfde papier. Een stempel van LOTV gestempeld met Versafine toffee. De tekst luidt "You brighten my day like sunshine".
Hieronder zie je de binnenkant van het label, waarop ik koperkleurige lamp heb geplakt (snap je meteen de tekst van de voorkant.
Ik ga snel kijken wat de andere dames van het KleurenKaartenTeam hebben gemaakt.

Zó leuk dat er veel van jullie gereageerd hebben op mijn oproepje om mijn moeder een kaartje te sturen voor haar 95e verjaardag. Wat zal zij verrast opkijken volgende week!
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Paperminutes: für Männer
Try it on Tuesday: Add some texture

Reacties

Freubelmina zei…
Supermooi hoe jij deze kleurencombinatie hebt uitgewerkt Margreet, en inderdaad, wie wat bewaart….
Lieve groetjes xx
Hij is heel leuk Margreet mooi dat bewaarde spullen van pas komen, fijne dag xx
Sarah zei…
Tof dat je het bewaarde, want het leverde nu een toffe kaart op!
fijn edag x
Elle-Jeanne zei…
Leuke kaart Margreet ingezet kleuren combinatie.
De spijkerbroek zak,is heel leuk.
Groetjes Elle-jeanne
een super gave stoere kaart Margreet
Gr Karin
wat een mooi kaartje met het jeans blauwe echt leuk de broekzak, ik heb een hele map vol met allerlei ideeën altijd handig
groetjes ellen
Henriët zei…
Wat een stoere kaart met die echte jeans-broekzak. Leuk om het label er zo in te steken.
Groetjes van Henriët
Prachtige kaart Margreet, leuk met dat echte Jeans zakje erop! Fijn dat je moeder zo blij verrast gaat worden, geniet van de voorpret

Hobbygroet Lisanne
Diny zei…
Wat een geluk dat je dit nog had liggen Margreet....je hebt er een leuke kaart van gemaakt!
Ik heb volgens mij je berichtje van je moeder gemist Margreet....zou jij haar adres willen mailen dan stuur ik haar nog een kaartje.
Groetjes Diny
Marfien zei…
Gaaf kaartje, hergebruik, daar hou ik wel van :-)
wat leuk, tof labelkaartje in de jeanspocket!
prachtige kaart voor het KKT!
groetjes
Nancy
Wilma zei…
Wat een MOOI kaartje heb je gemaakt Margreet en dat met een hele MOOIE tekst.
Liefs Wilma ☺☺☺
marijke zei…
Een leuk kaartje en je hebt echte jeans gebruikt! Super leuk! Groetjes Marijke
Femminde zei…
Wat leuk om zo een oude kaart te gebruiken. En het is een super mooie kaart geworden zo.Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
chantal zei…
Wat een prachtige uitvoering. Een stoere kaart met deze jeanszak
Liefs Chantal
Laurespage zei…
Een hele mooie kaart, en het zakje er bovenop maakt het werkje AF.
Groetjes, laurette
!neke zei…
Wat een stoere kaart !!!
Groeten Ineke
Ans Gilbert zei…
Perfecte combinatie van de kleuren en wat leuk het label in de broekzak,
Groetjes,
Ansx
Wat een mooie kaart. Super stoer geworden.
Trijntje zei…
Wat een leuke stoere kaart . Groeten Trijntje
Jantine zei…
Heel leuke re-use kaart Margreet. Dat spijkerzakje is inderdaad heel grappig en origineel. Mooi papier ook. Prima gelukt in jeans en koper.
Groetjes
Jantine
Caroline zei…
Wat leuk dat je een echte jeanszak hebt gebruikt!
Groetjes Caroline
hahaha, hoe leuk is dit ! echt jeans blauw noemen ze dat ! heel erg geslaagd kaartje
fijn dat je er weer bij was deze maand, nog een fijne avond,
grtjs, Martina
Ellen zei…
Wat een leuke kaart! Door de jeansstof best stoer.

xx Ellen
Daphne zei…
Met echte stof, Super leuk vind ik dat!!
Maar goed dat je niet vaak iets weg gooit.
Creatiels zei…
leuk kaartje om naar te kijken. Gelukkig mogen we zelf kiezen waarmee we werken en vinden we meestal wel wat om te voldoen aan de gevraagde kleurtjes.
Groetjes en nog een fijne avond.
Els
GerJanneke zei…
Wat leuk dat jij ook jeanspapier gebruikte. Heel mooi.
En ik heb de oproep gemist en blijkbaar kan ik op jouw blog niet makkelijk naar de vorige post. Kun je mij je moeders adres mailen? EN de datum van haar verjaardag?
Nelleke zei…
Zo is het maar net, we bewaren veel, maar dit kwam heel goed van pas. Mooi en bijzonder hoe je dit hebt uitgevoerd, prachtig de tekst en lamp. Groetjes, Nelleke
Nancy zei…
Hey Margreet,

Kwam die even goed van pas zeg, voor jouw kaart van deze maand... Leuk dat echte zakje er bovenop.

Liefs,
Nancy
Nicolette zei…
Dat inderdaad echt leuk dat je die broekzak weer hergebruikt heb.
hele leuke kaart.
Groetjes Nicolette
Erg leuke kaart.
Dat losse label wat ook nog open kan, is echt een leuk detail.
Grietje
*Vicki* zei…
Really fun card with the denim look and pocket! Such a clever way to utilize the design with your added tag! Nicely done!
Mrs.B zei…
A great card, love the denim texture.
Thanks for sharing with us at Try it on Tuesday.
Avril x

Populaire posts van deze blog

Quirky birds