Voor de liefde van mijn leven

 Deze Valentijnskaart heb ik voor 'mijn' Joop gemaakt.
Hij houdt van kleurige kaarten en van alcohol (inkt). 
Ik heb een strook gemaakt met various inks van Copics, waaruit ik allerlei harten heb gestanst. Ik heb ze geplakt op een achtergrond, die ik gemaakt heb met de gelliplate. De kleinere harten heb ik met foam verhoogd opgeplakt. Om de grote harten heen met een zwarte blackliner een lijn gezet voor meer diepte. Over het midden de hartslagstans (de hartslag is ook echt een rode draad in ons leventje). Deze stans is CR1546 en komt bij Kreatrends vandaan
Witte spetters maken de kaart af.
Wij zijn niet zo zoetsappig ingesteld, vandaar deze kleurige en stoere kaart.
Fijne (Valentijns)dag!
xxx Margreet

Top 3 plekkie bij Polkadoodles behaald
 


Challenges:
Hobbyshop Veldmaat: Valentijnskaart
Get Creative: Use Hearts
Dragonfly Dreams: Hearts
We Love to Create: Anything Mixed Media Goes
Creative Artist Mixed Media: Anything Mixed Media Goes
Mixed Media Lovers: AG
Try it on Tuesday: All loved up
Girlz Rebel Challenge: Hartjes
CRAFT: Love/Valentines
Cupcake Inspirations: Valentine Hearts




Reacties

Freubelmina zei…
Lief dat je een kaartje voor je man maakte Margreet en nog wel een hele mooie, knap bedacht zo.
Gefeliciteerd met je winnende kaartje,is ook weer dikverdiend xx
Elle-Jeanne zei…
Heel lief van je om een kaartje te maken voor je grote liefde.
Het is ook een super leuke geworden.
Geniet van deze dag samen.
Groetjes Elle-jeanne
Elle-Jeanne zei…
Oeps te snel weg.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-jeanne
Nicolette zei…
Wat een mooie kaart heb je voor Joop gemaakt. Echt is jou stijl.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Wow, hij is geweldig leuk Margreet! Ik snap helemaal dat Joop daarmee in zijn sas is! TOP! Ook gefeliciteerd met je topper!
Groetjes, Eri
Irene zei…
Dezelfde kleurenpracht als bij de uitnodigingen voor jullie huwelijksfeest, fijne dag met jouw Valentijn en proficiat met je toppertje Margreet!
XxIrene
Je@net zei…
Wat een leuk kaartje voor je lief!
En gefeliciteerd met je toppertje!
een super gave kaart en gefeliciteerd met je toppertje Margreet
Gr Karin
wat een mooi kaartje voor je man de liefde spat er vanaf met al de kleurrijke hartjes erop leuk hoe je alle details hebt verwerkt
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen
Gorgeous card.
Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge. Good luck Ginny DT for
CRAFT Challenge Blog
My Blog As I do Rodos
Diny zei…
Jouw Joop boft toch mar even Margreet....wat een gave kaart heb je voor hem gemaakt!
Gefeliciteerd met je topper!
Groetjes en een fijne dag,
Diny
Trudy zei…
Super vrolijk dit kaartje voor je man! Leuk bedacht die hartslag erbij, mijn man heeft 5 jaar geleden een hartoperatie gehad en sport nu op zijn hartslag. Ik had mijn man dus ook dit kaartje met hartslag kunnen sturen.
Groetjes en een leuke Valentijnsdag, Trudy
Caroline zei…
Een en al liefde op je kaart! Hier zal Joop vast heel blij mee zijn geweest.
Gefeliciteerd met je toppertje!
Groetjes Caroline
Joop boft maar met zijn creatieve vrouw! Prachtig kaartje! Al had Joop misschien liever zijn alcohol in een glaasje gehad ;-)
Nu had ik deze post gemist als ik niet je reactie bij Irene had gezien, hij was niet zichtbaar op mijn blog. Schitterende kaart mooie sterke kleuren, liefs xx
Een super leuke kaart maakte je voor Joop. Gisteren heb ik nog even snel een Valentijnskaartje voor mijn Valentijn Herman gemaakt.
En vandaag ben ik heel erg verwend met een heleboel verjaardagskaarten, waaronder jouw leuke kaart! Dankjewel!!
groetjes, Caroline
Een hele stoere, mooie kaart Margreet. Joop weet dit vast te waarderen en inderdaad heel toepasselijk met die hartslag. Ik moest wel lachen om de alcohol...euhm inkt en dat jullie niet zoetsappig zijn LOL.
Lieve groetjes Miranda
Chrissy zei…
The colours are bright and beautiful and I love the design and everything about it Margreet..FAB-U-LOUS..

Luv CHRISSYxx
marlies zei…
Prachtig hoor. Erg mooi gemaakt!
Leuk dat je meedoet met Mixed Media Lovers!
Marlies, DT
ik vind je kaart fantastisch mooi, tof met die harten met alcoholinkt!
Veel plezier woensdag bij de tentoonstelling van Frieda Kahlo, wordt vast ook de moeite en lekker kleurrijk...
groetjes
Nancy
*Vicki* zei…
Wow, this is really incredible Margreet and I'm sure Joop was so happy to get it! LOVE the hearts and how you've made them along with that gelli plate background! Brilliantly done!
Creaine zei…
Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Mixed Media Lovers Challengeblog. Succes!! Hopelijk zien we je volgende maand weer?!
Groetjes Ine (blogowner)
http://creaine-cards.blogspot.nl/
Trijntje zei…
Wat een prachtige kleurrijke kaart heb je voor je groet liefde Joop gemaakt. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje
Francesca zei…
Wonderful card! Thanks for playing at The Crafting Challenge
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie, kleurrijke en liefdevolle kaart, helemaal in de kleuren van Joop, leuk met de hartslag erbij,
Groetjes,
Ansx
Marja zei…
Leuke kaart maakte je voor Joop!
Wat een gave achtergrond heb je gemaakt.
Groetjes Marja.
Sheryl zei…
This is so colourful.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl xx CRAFT DT
Love the alcohol ink hearts!!
Thanks for linking up your creations at the Cupcake Inspirations Challenge!

~Sweta
DT CIC
Ellen zei…
Wat een gave kaart heb je voor Joop gemaakt, erg leuk!
En gefeliciteerd met je toppertje.

xx Ellen
Nora Noll zei…
WOW!! I love this card!! The background with the bright colors against the red-so fun!! Thanks for playing with us this week at Cupcake Inspirations Challenge!!

Nora
DT Member
CIC
Gina zei…
Wat een mooie kaart voor Joop ! Heel leuk met de hartjes. D e liefde straalt er van af! groetjes, Gina
This really is a fabulous card Margreet. I love these vibrant colours. Thank you for joining us at Try It On Tuesday, Chrisx
super leuke kaart
bedankt voor het meedoen aan deze challenge
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog mixed media lovers
Kanan Pandya zei…
Such a pretty card, love those hearts. Thanks for playing with us this week at Cupcake Inspirations Challenge!! Kanan - DT
Renate zei…
Wat een prachtige kaart voor Joop, heel mooi gemaakt, Margreet.
Dank je wel voor je deelname bij Hobbyshop Veldmaat.
Groetjes Renate DT
Lys zei…
A beautiful card with these bright hearts. I love the contrasts.Thanks for joining in our February challenge at Creative Artiste Mixed Media.

Populaire posts van deze blog

Wonderful time of the year