Veel liefs



Vandaag heb ik een tag gemaakt.
Wat zouden de poesjes denken?
Ik heb met onderstaande producten van Kreatrends gewerkt:

Gisteren een dag doorgebracht met mijn moeder, omdat zij belde dat ze zich zo duizelig voelde. De huisarts gebeld en die zou aan het einde van de dag langskomen. En ja hoor, 17.50 uur was hij er. Ze had een hoge bloeddruk, maar bleek dat al sinds oktober te hebben. Dacht aan evenwichtsstoornissen en zou wat medicatie aanpassen. Verder maar weer afwachten.
Het was een lange en vermoeiende dag, maar toch heb ik er een goed gevoel over. Best wel 'diepgaande' gesprekken gehad.
Als het ons gegund is (geen gekke dingen bij mijn moeder) gaan we straks lunchen bij onze 'Zwitserse' vrienden.

Fijne dag!
xxx Margreet

Rudolph met zijn kaarsjes is als 1e in de Top 3 van CRAFT gekozen. Leuk, mag in april GD zijn.

 


Challenges:
Sweet Stampers: Furry Friends
CRAFT: Love/Valentines
Show Us Your Pussycats: Furrything goes
Creative Knockouts: Love/Valentine's day




Reacties

Gefeliciteerd met je toppertje, super leuke kaart enne die poesjes hmm dat gaat er best wel in zo`n vogeltje. Dat is toch altijd schrikken Margreet als moeders zich niet lekker voelt, hopelijk gauw verbetering. Geniet van je lunch, xx
carla zei…
Ik hoop dat de poesjes niet denken voor elk ééntje.
Is een heel mooi liefelijk plaatje.
Mooie tag.
Groetjes,
Carla
wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje, ik hoop dat de poesjes de schattige vogeltjes niets doen, ze zitten daar zo knus.
sterkte met je moeder
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen
Je@net zei…
Erg leuk label, Margreet.
Beterschap met je moeder, hopelijk knapt ze snel op. En gefeliciteerd met je toppertje!
Marijke zei…
Wat en leuke label met die vogeltjes! De katten kijken wel erg verlekkerd! Gelukkig niets geks met je moeder, houden zo! Veel plezier met het etentje en een fijn weekeinde! Groetjes Marijke.
Wat een snoezige tag Margreet! Ik denk dat die katjes vooral honger krijgen als ze zo naar die vogeltjes zitten te staren. Hoop dat het met je moeder inmiddels wat beter gaat... sterkte!
*Vicki* zei…
Your tag is super cute Margreet and I so love the kitties staring "out the window" at the birdies!! LOL! Gave me a chuckle! Sorry to hear about your mom and I'm sure she was happy to have you there for her. Sending well wishes friend. Congrats on your well deserved win
Wat super mooi geworden.
Sterkte met je moeder. Hopelijk hebben jullie lekker kunnen lunchen.
Eri zei…
Het is echt voorjaar op je tag met het snoezige vogelplaatje. Ik hoop dat de poesjes het bij kijken houden!
Fijn dat je de dag bij haar hebt doorgebracht, voor haar denk ik al een hele geruststelling. Hopelijk helpt het dat de medicatie is aangepast, en voelt ze zich weer wat beter. Sterkte met alles.
Gefeliciteerd met je topper!
Groetjes, Eri
mooie tag en gefeliciteerd met je toppertje Margreet
Gr Karin
Gina zei…
Leuk label met het vogelplaatje en zo grappig met de twee poesjes ervoor ! Groetjes, Gina
GerJanne zei…
Oh best spannend even met je moeder. Daar schrik je toch van. Hopelijk valt het allemaal mee.
Je tag is heel erg leuk. Mooi met die poesjes.
aussie aNNie zei…
Beautiful tag and designed brilliantly as always. ♥
Nicolette zei…
Heel erg leuk Margreet, ik ben ook met deze tag weer bezig, hij is zo leuk. En wat een vervelend bericht van je moeder. Ik hoop dat het wat beter met haar gaat nu?
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Wat een mooie kaart Margreet! De ronde mal is ook zo leuk.
En ook je kerstkaartje is heel gezellig!
Groetjes Caroline
Freubelmina zei…
Dit is echt “de kat(ten) op het spek binden” Margreet 🙈
Een heel leuke labelkaart inheb je gemaak.
Oei wat een zware dag en nog wel even spannend….hopelijk ligt het aan de medicijnen en word ze weer de “oude”.
Fijn weekend xx
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart. Ik ben ook helemaal weg van deze materialen. Je bind de katten wel op het spek hoor… ha ha… gefeliciteerd met je topper. Gied weekend nog. Groeten Trijntje
Chrissy zei…
Gorgeous tag Margreet and those naughty kitties eyeing up the birds which are beautiful..glad your Mum is okay now,

Luv CHRISSYxx
chantal zei…
Wat een leuke kaart, prachtige die.
Hopelijk is je moeder snel beter.
Je vroeg waar ik mijn Frida stempels koop? Ik heb er ondertussen al veel. Lost Coast designs in Amerika verkoopt deze.
groetjes Chantal
Great tag Margreet!

Thank you for joining us at Creative Knockouts-good luck!
Kuni zei…
Wonderful card.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs
Kuni
Stempelfrosch zei…
Such a cute tag. Thank you for joining us at sweet stampers challenge,
hugs Anke
ike zei…
A very beautiful Tag. Thank you for purring along to play at SUYP Cats Challenges.
Hugz
IKE =^..^=

My Challenge Blog
My Shop
My Blog
FB Fan Page
Cat Lovers Challenge Blog

Populaire posts van deze blog

Quirky birds