Smile

Dit is de laatste reminder om mee te kunnen doen met schets #105 van Cheerful Sketches.
Ik heb mijn kaart gemaakt met Digi Big Eye Big Head Dolls 1 van onze Sponsor My Besties. Met copics gekleurd.
Een vrolijk kaartje in regenboogkleuren. De rode wolkjes zijn oude stansjes van Joy!crafts. Het woord 'smile' (van Katzelkraft) is op de grootste wolk gestempeld.
Hieronder de schets en als je meedoet kun je je kaart hier inleveren.


En dan heb ik eigenlijk nog een "brutale" vraag: op 3 maart hoopt mijn moeder 95 jaar te worden. Een groot feest kan ze niet meer aan. Maar een groot aantal kaarten wel! Misschien zijn er blogvriendinnen die haar een kaartje zouden willen sturen? Laat het me weten als je haar adres wilt hebben.

Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Creative Knockouts: 2 or more patterned papers






Reacties

Diny zei…
Ook dit is weer een vrolijk kaartje Margreet!
Groetjes Diny
Freubelmina zei…
Wat een leuke uitvoering met de mooie sketch Margreet, leuk plaatje met de regenboog.
Ik heb het adres van je moeder nog -als het niet veranderd is- en gaat zeker een kaartje heen xx
Wat een super vrolijk kaartje is dit hier wordt je helemaal blij van...
Ja natuur;lijk gaat er een kaart richting je jarige moeder wat een prachtige leeftijd!!
en inderdaad een hele berg kaarten kun je al gauw nog aan...
stuur maar het adres van je moeder...

agvansplunter@upcmail.nl

Liefs Annemarie en Merit.
Elle-Jeanne zei…
Prachtige vrolijke kaart Margreet.
Wat een super leuke digi.
Groetjes Elle-jeanne
Caroline zei…
Wat een leuke vrolijke kaart!
En natuurlijk krijgt je moeder (weer) een kaartje!
Groetjes Caroline
Elle-Jeanne zei…
Margreet woont jullie moeder nog op het zelfde adres.
Groetjes Elle-jeanne
wat een mooi kaartje met al de vrolijke kleurtjes en leuke stempel, hier word je blij van
natuurlijk wil ik je moeder een kaartje sturen, ik hoop dat ze er heel veel krijgt
ik stuur je ff een mailtje
groetjes ellen
een hele leuke vrolijke kaart Margreet

Gr Karin
Trudy zei…
Super leuke vrolijke kaart! Ik wil je moeder wel een kaartje sturen.
Mijn e-mail is coenbalt@yahoo.com want ik heb haar adres niet.
95 is een behoorlijke leeftijd!
Groetjes Trudy
Trijntje zei…
Wat een leuke vrolijke kaart. Heb de kaart al klaar voor je moeder. Ze staat in mijn adresboekje want als je de leeftijd van je moeder hebt is het zo leuk om kaarten te krijgen… Als ze niet verhuis is heb ik haar adres. Groeten Trijntje
Wat een vrolijk kaartje Margreet! Ga aan je oproepje voldoen met orchideeën :) Mail je mij nog even het adres van je moeder, ik heb het niet bewaard van de vorige keer. Liefs xx
Schitterende kaart Maargreet en wat een mooie leeftijd hoopt je moeder te bereiken... je mag mij haar adres wel mailen

Hobbygroet
Lisanne
Je@net zei…
Wat een leuk en vrolijk kaartje is dit, Margreet!
aussie aNNie zei…
Wow absolutley gorgeous, great colours and brilliant design. ♥
Eri zei…
Leuke kleurrijke kaart is dit geworden Margreet! Er gaat een kaart de kant op van je Moeder! Ik heb haar adres!
Groetjes, Eri
Een mooie vrolijke kaart met deze digi!
Leuk idee om een oproepje te doen voor je moeder. Zeker ga ik haar een kaart sturen en ik hoop dat ze veel post krijgt!
groetjes, Caroline
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie vrolijke met de leuke sketch, ook de digi is keileuk,
Groetjes
Ansx
Nicolette zei…
Een heel vrolijk kaartje.
En ik stuur je moeder graag een kaartje, mail jij nog het adres?
Groetjes Nicolette
Angelique zei…
Mooie, vrolijke kaart met al die sprekende kleuren. Net als je vorige kaart waar ook nog de leuke panda's opstaan. Ik stuur je een mailtje voor het adres van je moeder.
lieve groetjes Angelique
Chrissy zei…
So adorable and gorgeous card Margreet, love the red clouds..

Luv CHRISSYxx
Jane Savage zei…
All those gorgeous rainbow colours!! Just beautiful!
Thank you for joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx
bezorg je me ook het adres van je moeder?
groetjes
Nancy
*Vicki* zei…
Such a beautiful card! Love the happy and bright colors along with your sweet image!
Doris P. zei…
So cute! Love the colorful image. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.
Wendy zei…
Hi ! Your project is beautiful. Thank you for play with us at My Besties - Spanish Challenge and good luck. Lovely work.
Wendypink ( https://chocolatesrosas.blogspot.com/ ) DT en: https://mybestiesspanishchallengeblog.blogspot.com/

Populaire posts van deze blog

Fractured card