KKT Oker + roestbruin

Het is de laatste kleurencombi van dit jaar bij het KleurenKaartenTeam van Martina. Zo leuk dat zij dit weer georganiseerd heeft! Sarah S. koos voor roestbruin bij het oker van vorige maand.

Ik heb een achtergrondje gemaakt met de oxide inkten fossilized amber en vintage photo. Daarna met dezelfde kleuren en een DDBD stencil op sommige stukken eroverheen. Vond het iets te weinig en heb stenciltjes uit de Adventkalender van Art by Marlene erbij gebruikt.
Toen met 2 stempeltjes uit de Adventkalender her en der gestempeld.
Een crazy bird van Tim Holtz met copics gekleurd, opgeplakt en met een zwart aquarelpotlood geaccentueerd. De wiebeloogjes mogen natuurlijk niet ontbreken!
De Hoerastans is van CarlijnDesign en heb ik gekregen van Larissa, die hem dubbel had.
Ik ga nu snel kijken wat de andere KleurenKaartenTeamleden ervan gebrouwen hebben.

Eind van de middag mogen Joop en ik onze boosterprik gaan halen. Ben benieuwd hoe lang we in de rij moeten staan.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
We Love to Create: Anything Mixed Media Goes
Ike's World: AG + option Fur, Feathers






Reacties

Geweldig leuke kaart Margreet de stempel is enig, ik hoop dat je niet lang in de rij hoeft te staan, mijn man is vrijdag aan de beurt ik hoop dat ik hem dan ook krijg. Fijne dag xx
Nancy zei…
Hey Margreet,

Wat een mooie kaart in de kleuren van deze maand...

Fijn eindejaar gewenst! Hou het veilig maar maak het gezellig!!
Liefs,
Nancy
Diny zei…
Wat een super leuke kaartje heb je gemaakt in de KKT kleuren Margreet!
Zo schattig met het leuke stempeltje!
Groetjes Diny
wat een leuke kaart heb je gemaakt ! de achtergrond past er perfect bij, mooi
succes met het boosteren, hier in Belgie gaat het supersnel, niet aanschuiven, gewoon lekker doorstromen...
Blij dat je er (weer) bij bent deze laatste maand van 2021. Op naar nieuwe uitdagingen in 2022. Hopelijk vind je ook dan weer de weg naar het kleurenkaartenteam.
Fijne eindejaarsfeesten,
grtjs, Martina
Jane Savage zei…
Love the background on this gorgeous card!
Thank you for joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! I hope you had a lovely Christmas! xxx
Elle-Jeanne zei…
Leuke kaart Margreet in deze mooie tinten.
Mooie achtergrond heb je gemaakt.
Groetjes Elle-jeanne
wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie, wat een schattig stempeltje heb je gebruikt
succes met je prik ik heb hem vorige week gehad opeen nieuwe locatie in de wijk niet lang hoeven wachten en zelfs koffie gekregen alles bij elkaar nog geen uur, terwijl mijn ouders en mijn man 2 weken eerder naar de jaarbeurs moesten 2 uur buiten in de rij wachten in de regen en 1 uur binnen voor alle administratieve rompslomp rond was wat een drama en chaos was dat
groetjes ellen
Marfien zei…
Wat een dot van een kaart, mooie achtergrond erbij. ben fan van het vogeltje.
Femminde zei…
Wat een leuk kaartje met die vogel!! Mooie achtergrond ook.
En fijn dat je de booster kan gaan halen.
Fijne jaarwisseling en tot 2022!!
Groeten van Femminde
Jantine zei…
Heel leuk kaartje met dat grappige vogeltje, Margreet! Mooie achtergrond gemaakt!
Waarschijnlijk tot morgen bij de kerstkaartenblog.
Groetjes
Jantine
Laurespage zei…
Een hele fijne kaart in deze kleuren en je achtergrond,is TOP’
Fijne einde jaar en groetjes, laurette
Laurespage zei…
Een hele fijne kaart in deze warme tinten. En eenhele mooie achtergrond heb je gemaakt.
Fijn einde jaar. Laurette
Nicolette zei…
Een superleuke kaart. De vogel is erg mooi.
Succes vanmiddag. Bij mij liep het gesmeerd.
Groetjes Nicolette
Creaine zei…
Super leuk gemaakt. Leuk dat je meedoet met Mixed Media lovers.
groetjes Ine
!neke zei…
Gave kaart !!!!
Groeten Ineke
Caroline zei…
Heel leuk kaartje, de kleuren zijn ook zo mooi bij elkaar.
Ik mag zaterdag voor de booster!
Groetjes Caroline
karin zei…
Mooi gemaakt in de KKT kleuren Margreet.
Fijne jaarwisseling,
Karin
prachtige kaart met die gave achtergrond Margreet

gr karin
Mooie achtergrond maakte je, erg leuk met dit grappige vogeltje, groetjes Petra
Creatiels zei…
Een leuk kaartje heb je gemaakt. In het bijna voorbije jaar zag ik hier heel veel mooie en leuke kaartjes verschijnen. Ik nam niet altijd de tijd om te reageren.
Fijn eindejaar en laat je creativiteit maar vloeien in het nieuwe jaar.
Groetjes
Els

GerJanne zei…
Heel mooi Margreet. Die kleuren zijn gaaf bij elkaar.
Jill zei…
Very fun and lovely!

Thanks for joining us at Gem of A Craft Challenge!

-Jill, Polkadoodles DT

Tiny Treasure Workshop
Jane Savage zei…
I'm back to thank you for also joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx
Sarah zei…
Leuk om met oxide inkten te werken. Fijne laatste dag van 2021! X
Mimi zei…
Awesome card, thank you for joining us at IKEsWORLD this month and Happy New Year. Hugs Mimi xx
Nelleke zei…
Heel laat, maar hier is dan toch een reactie op het KKT kaart.
Wat een gave kaart en wat doet de vreemde vogel er goed op zeg. Ik las dat er meer bloggers deze inkt hebben gebruikt. Ik onthoud er 1 van voor de komende uitdaging. Groetjes, Nelleke

Populaire posts van deze blog

Quirky birds