KKT Poederroze en oker


Sarah mocht de nieuwe kleur kiezen bij het KleurenKaartenTeam van Martina. 
En zij koos oker bij het poederroze van vorige maand.
Dat was best even verzinnen, al vond ik het best een leuke combinatie.
Ik had wel meteen dit DP van Marianne Design (Eline's Babies) in gedachten. En er een babykaartje mee maken.
Het is een tag geworden met een grappig poesje uit een dierenset van Your Next Die. Ook de tekst hoort bij deze set.

Toch bleef een babykaartje steeds door mijn hoofd malen, vandaar dat ik met wat oude mallen aan de slag ben gegaan. 
Ik vind hem een beetje saai, maar kon niets anders verzinnen.
Als iemand soms een suggestie heeft?

Om 13.00 uur laat ik nog even mijn GD kaartje voor Penny's Challenge zien.
Misschien tot straks?
xxx Margreet
Challenges:
Crafty Sentiments: AG
Cardz 4 Guyz: Gingham, checks or plaids
Show Us Your Pussycats: Furrything goes


Reacties

So cute Margreet leuk bedacht met deze kleuren xx
inderdaad heel cute Margreet
Gr Karin
GerJanne zei…
Ha MArgreet,
je label is heel gaaf! Het papier is echt perfect voor het KKT.
EN je babykaartje, ja wat saai... misschien had je de snavels roze kunnen doen en golven van roze? Ballonnen erbij zou ook kunnen. Wiebeloogjes? Ik roep maar wat...
Elle-Jeanne zei…
Leuk babykaartje Margreet.
Lijkt mij ook moeilijke kleuren.
Groetjes Elle-jeanne
Femminde zei…
Wat een leuk label en babykaart!! Ja soms is het moeilijk om met dezelfde kleurtjes het niet saai te laten worden. Misschien kan je later nog wat toevoegen. Een randje water of zo??
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Monique zei…
Je kaartje voor KKT is superleuk geworden. Wat een combinatie, daar zou ik wel even mee worstelen. Je babykaartje is inderdaad een beetje saai. Misschien dat er toch een achtergrondje achter moet van inkt?
XX Monique
Leuk labeltje, je babykaartje mist misschien iets speels, een wiebeloogje ofzo? Groetjes Petra
Je@net zei…
Super leuk label geworden zo, Margreet.
En misschien bij het andere kaartje ook een ruitjes ondergrond?
wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie leuk dat poesje
je andere kaartje met de eendjes zou je de eendjes een oogje kunnen geven, of iets meer kleur in de achtergrond succes, ik hoop dat je er iets aan hebt
groetjes ellen
Laurespage zei…
Margreet, je hebt de perfecte kleuren gebruikt en heel cute, op het onderste kaartje zou je misschien op je achtergrond een stencil kunnen leggen en met je roze er nog eens overgaan, dat vult de achtergrond een beetje op. (Het is maar een ideetje). Maar ik vind ze heel mooi.
Groetjes, laurette
!neke zei…
Super mooi met die geruite achtergrond !!!
Groeten Ineke
*Vicki* zei…
I actually love making baby themed cards and don't get to make them very often! Those ducks are just the cutest! I am a huge ribbon fan and so I want to add ribbon every time, but need to stop myself! LOL Sparkle never hurts either!! Really cute card friend!
Jantine zei…
Leuke label kaart en je babykaartje is lief, maar ik denk dat de eendjes te veel in 1 kleur zijn, dat dat het wat saai maakt.
Groetjes
Jantine
Wat een leuk label Margreet, en de eendjes zijn zo schattig...Groetjes Ingrid.
marijke zei…
Twee mooie kaartjes/ label! Die poes ook zo leuk! De eendjes op de babykaart vind ik ook schattig! Had misschien iets meer roze bij gekund, maar ik vind ze mooi hoor! Je kaartje hierboven ook een mooie! Groetjes Marijke
dj zei…
Cute is right!!! Thanks for joining the fun and playing along with our "gingham, checks, and plaids" challenge over at Cardz 4 Guyz!!
Nancy zei…
Hey Margreet,

Ik was dus helemaal in de war en dacht dat ik nog een weekje tijd had... Niet dus. Vanmorgen dus een andere kaart gepost. Maar ondertussen maakte ik mijn KKT en ze staat net op mijn blog... Je kan dus alsnog komen kijken...

Jij hebt hier wel twee leuke kaartjes gemaakt...

Liefs,
Nancy
Ellen zei…
Je label is echt super cute! Op je andere kaart zou ik het roze wat uitgesprokener gedaan hebben, bijv. In de tekst en achtergrond, denk ik.

xx Ellen
Caroline zei…
Ze zijn alletwee heel leuk hoor en ook de babykaart maar ik snap je wel hoor. Misschien de oogjes nog even aanzetten en snaveltjes?
Dank je wel voor het meedoen met de ruitjeschallenge deze maand.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
Nelleke zei…
Ik begrijp wat je bedoeld met het 2e kaartje. Misschien iets meer zwart en wit erbij gebruiken? De tag vind ik leuk. Papier om te onthouden voor de volgende ronde, want die is echt leuk. Groetjes, Nelleke
grappige kaartjes heb je gemaakt, mooi gedaan
bedankt om weer mee te doen deze maand,
grtjs,martina
leuk labelkaartje in de KKT-kleurtjes.
Ik heb ook wat mijn twijfels over het 2de kaartje, niet mis, maar niet helemaal top. Misschien nog wat achtergrondstempeltjes voorzien of zo, of matten op dessinpapier voor wat meer contrast... Een beetje laten liggen en dan komt de inspiratie soms vanzelf...
groetjes
Nancy
Marfien zei…
leuk label en een lief kaartje. Ik vind het prima zo, ik denk dat deze in het echt leuker is als op de foto.
iets kleiner afsnijden en op donkerroze kaartkarton plakken is ook nog een optie . . .
Sarah zei…
Je label is super schattig. En het ruitjes papier zou ook mooi staan bij de eendjes en je kreeg nog veel tips. Bedankt voor je lieve reactie op mijn stipkaart. X
Leuk labeltje en kaartje! Goed gelukt in de kkt kleuren!
Diny zei…
Wat een leuk labelkaartje Margreet!
het babykaartje kan ook hoor....maar zelf zie je er soms wat aan....en met een beetje aanpassen is het misschien weer helemaal naar je zin!
Groetjes Diny
Gina zei…
Super cute label :) en leuke babykaart! Groetjes, Gina
Cazro zei…
So cute indeed, fitting our gingham challenge. Thanks for joining in the fun at Cardz 4 Guyz. Caz DT
Nicolette zei…
Leuke kaart Margreet, inmiddels heb ik ook je aangepaste"" kaart gezien. Heel mooi geworden.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT
Sue Jackson zei…
What a perfect sentiment for this adorable tag! Love the colors of the plaid and this cute little guy. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz! Hope to see you in the gallery again soon!
ike zei…
A wonderful Tag. That is such a funny cat :-)
Thank you for purring along to play at SUYP Cats Challenges.
Hugz
IKE =^..^=

My Challenge Blog
My Shop
My Blog
FB Fan Page
Cat Lovers Challenge Blog

Populaire posts van deze blog

Stag