De uitdaging bij het KleurenKaartenTeam is deze keer zilver met donkerblauw. Een tijdje terug had ik een mooie candy bij Crealientje gewonnen en daar zat dit lieve stempeltje van Lilly Luna en de stans van MD bij. De grote stans met stippen en sterren komt bij Ali vandaan. Lilly Luna heb ik met copics gekleurd en de ster, die zij vasthoudt, gemaakt met een zilverkleurige Pearl Pen. Ik weet eigenlijk niet goed of dit kaartje wel of niet onder de kerstkaartjes valt. Wat vinden jullie? Ik ben benieuwd naar de creaties van de andere deelneemsters. Straks met mijn moeder naar de tandarts, vanmiddag workshop bij 't Scraphuis en vanavond hachee eten bij moeders. Ik weet niet of ik het vandaag red om bij iedereen langs te komen, maar anders maak ik het morgen beslist goed! xxx Margreet Challenges: Crafting from the Heart : Always AG Digi Choosday : AG A Gem of a Challenge : Cool in Blue The Cutie Pie : January blues The Paper Shelter : Shades of blue
Reacties
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Liefs Anemarie en Merit DT52WTC
Leuk met de kerstboompjes.
Groetjes Elle-jeanne
Gr Karin
Groetjes Nicolette
Groetjes Caroline
Groetjes, Eri
Cheers,
Beccy
Groetjes,
Carla
groetjes ellen
Groetjes Diny
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Luv CHRISSYxx
Groetjes,
Ansx
Leuk dat je meedoet met DCL.
Groetjes Ellen
xx
xx Ellen
Mooie tinten bij elkaar !
Groeten Ineke
DT 52 WTC
Fijn dat je meedoet aan de challenge van 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Groetjes
Nancy 52 WTC
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT 52WTC
Stay healthy, happy, keep crafting and Creating Joy :)
Mandy ♥
DT for The 12 Months of Christmas Link Up
Made By Mandy – My personal Blog