Life is fun in neongroen en antraciet

De nieuwe oproep van het KleurenKaartenTeam is antraciet bij het neongroen van vorige maand. Het is deze keer de keuze van Nelleke.

Ik was door mijn voorraad digi's aan het bladeren en deze 2 sprongen er voor mij meteen uit. Het zijn allebei digi's uit de Cuddlebugs set van Beccy's Place.
Dit is de Emu Parade. Doet me terugdenken aan onze vakantie op Curacao (24 jaar geleden), waar we een struisvogelfarm hebben bezocht. Er waren struisvogels in alle soorten en maten en allemaal keken ze even eigenwijs als deze emoes. De tekst komt ook uit deze set. De emoes zijn uitgestanst met een Avery Elle stans en de gaatjesstans is van Art by Marlene.

Dit beestje heet Beauregard Bug en ik vond de tekst Carpe Diem er wel grappig bij.
Op alle 4 de hoeken heb ik washitape geplakt. De achtergrond heb ik zelf gemaakt.
Alles is ingekleurd met copics.
Ik ben benieuwd naar de creaties van de andere KKT-leden.
Fijne dag!



 

Reacties

2 toffe kaartjes Margreet leuk bedacht!
xx
Elle-Jeanne zei…
Twee leuke stoere kaarten Margreet.
Mooi in deze kleuren.
Het antraciet met het neon groen.
Groetjes Elle-jeanne
A fun couple of cards in this colour combo. Thanks for joining us at Passion for Markers this week.
Lorraine DT
Wat een geinige beestenboel op je kaarten, erg leuk gedaan met de washitape 🤩
Jantine zei…
Oh supergaaf, die emoes! En die bug, wat een schatje. Leuke kaarten, Margreet!
Groetjes
Jantine
Ella's Design zei…
Such a striking colour combination on these fun cards, Margreet and I especially like that cute little bug!
Thanks for playing along with us at Passion for Markers this week! Lisa x
Ans Gilbert zei…
Twee ontzettend leuke kaarten, ik ben helemaal fan van de emu kaart,
Groetjes,
Ansx
Femminde zei…
Oh wat zijn ze leuk!! Vooral die met de struisvogels is te gek!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Henriët zei…
Wat zijn die emoes leuk!! Hoewel.....dat beestje op de tweede kaart is ook een schatje. Wat heb je er leuke kaarten mee gemaakt.
Groetjes van Henriët
ze zijn allebei mooi maar de eerste vind ik wel de tofste met de emoe's!
heel mooie achtergrond op je 2de kaartje, leuk met de tapejes in de aangepaste KKT-kaartjes!
groetjes
Nancy
Marfien zei…
Die zien er heel vrolijk uit, twee hele gezellige kaartjes Margreet
Diny zei…
Wat heb je twee gave kaartjes gemaakt in de KKT kleuren Margreet!
de struisvogels zijn ontzettend leuk!
Groetjes Diny
jij bent de dierentoer opgegaan, je bent niet de enige
leuke kaartjes zijn het geworden,
blij dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, martina
GerJanne zei…
De emoe parade, wat ontzettend grappig, deze digi. Ook je andere kaart is heel leuk en prachtig in deze kleuren.
Wilma zei…
2 GRAPPIGE kaartjes Margreet met die GEINIGE digi's in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs Wilma 😃😃😃
Nancy zei…
Hey Margreet,

Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kaarten!

Wat zijn jouw kaarten leuk geworden! Echt grappig! Ik zag ze vanmiddag al maar kon op mijn werkpc niet reageren. Nu pas tijd na een bestuursvergadering van ons theater...

Liefs,
Nancy
Nelleke zei…
Hihi, wat een schitterende digi van je eerste kaart, daar ga je al om lachen. leuk geworden. Het zal ook wel indruk gemaakt hebben die vakantie omdat je dat na zoveel jaar nog weet. Groetjes, Nelleke
aussie aNNie zei…
Super stunning and so love the colours here...♥
Sarah zei…
Leuke, niet alledaagse beestjes, zie ik hier op je blog. Tof!
Ik ben wat later omdat de dagen zo druk waren, maar ik kom mijn belofte na. Fijn weekend. X
Ana zei…
Both cards are super cool!
Thanks for linking up at Polkadoodles Anything goes card making and crafting challenge – Week 26.
Ana
Two fun cards Margreet. The images are so cute and your colouring is perfect. Great colour scheme too. Thanks for sharing with us at Passion for Markers this week. Hugs, Denise x
Myriam zei…
Wat 'n leuke, stoere kaarten!
Bedankt om deel te nemen aan de Polkadoodles Digi Choosday Craft Challenge. Hopelijk tot een volgende keer!
Liefs, Myriam
DT Polkadoodles
Cute card! Thanks you for joining with us at Digi Choosday Crafting Challenge. Good luck with your entry
Maritza DT
Vic zei…
The little bug card is soooo cute! I love the way you used your washi tape. I have loads of different ones and never know what to do with them really.. you've made me think...thanks! Thanks for sharing your creativity with us this challenge. at The Colour Crazy Challenge! Vic - DT x

Populaire posts van deze blog

Quirky birds