Jalandhar de kwal

 

Ik ben momenteel helemaal in de ban van de Lavinia stempels. 
Ik had er al best wel wat, maar heb er onlangs nog weer een aantal aangeschaft, waaronder deze kwal, Jalandhar genaamd.
De achtergrond is gemaakt met distress oxide inkten.
Daaroverheen heb ik het stencil Pebble van Lavinia gebruikt.

Daarna ben ik gaan stempelen. Jalandhar heb ik zowel op de pagina gestempeld als op een ander papier en dit uitgeknipt en eroverheen geplakt. Met de Derwent Graphitint heb ik contouren om hem heen gemaakt en met Twinkling H2O heb ik de grotere delen ingekleurd.
Toen dat droog was, het lijf nogeens met glossy accents bewerkt.
Als je de foto hieronder vergroot, kun je het goed zien.
Onderaan heb ik de stempels Creeping vine, Stone texture en Sea Weed gebruikt.

De bubbles gestempeld en ingevuld met glossy accent.
De randen van de pagina eerst met distress inkt chipped saphire en daarna nog met black soot gedaan.
De pagina is verre van volmaakt, maar ik heb er met het maken veel plezier aan beleefd, en daar gaat het maar om, toch?
Ik wens jullie een fijne zaterdag!
xxx Margreet
Challenges:
Knutsels en Kadootjes: onderwaterwereld
4 Seasons Challenge: Watercolours
Creative Artist: Anything mixed media goes
Creatalicious: AG at/in the water
Die Traumfabrik: Sharks, fish, sea



Reacties

wat een mooi kaart mooie achtergrond de kwal komt zo heel goed uit
groetjes ellen
aussie aNNie zei…
I am with you on the Lavinia stamps Margreet and often play with mine and certainly enjoy them. Love your beautiful card, and as always you make perfect designs..♥
aussie aNNie zei…
Thanks also for entering into our Ink Art Designs monthly challenge and oh I wish you luck. xxx
Marja zei…
Mooie pagina heb je gemaakt met je nieuwe stempel...de achtergrond is Super!!!
Vind de lavina stempels ook heel leuk maar heb er geen een haha....denk dat ik toch liever stempels koop om in te kleuren. Heb wel een art journal maar doe er niks mee...geen tijd.
Groetjes Marja.
Nicolette zei…
Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Erg leuk gedaan, Margreet!
Monique zei…
Prachtige kaart Margreet. En een hele mooie achtergrond!
Lieve groetjes, Monique
Elle-Jeanne zei…
Mooie kaart Margreet. Mooie achtergrond heb je gemaakt.
Groetjes Elle-jeanne
Chrissy zei…
He is a fabulous jellyfish Margreet, your background is gorgeous, love the plants and bubbles...

Luv CHRISSYxx
Colien zei…
Hele leuke pagina heb je gemaakt!
Bedankt voor je deelname aan onze Watercolour-challenge op het 4 Season blog én de Onderwaterwereld uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien
They really are amazing stamps, beautiful design. Thank you for sharing over @ Creative Artiste Mixed Media Challenge. Best wishes Tracey DT
Ans Gilbert zei…
Mooie kleuren en de stempel van de kwal is prachtig, in mijn ogen ziet het er perfect uit,
Groetjes,
Ansx
Diny zei…
Wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt Margreet....mooie stempel van de kwal en de kleuren zijn ook leuk.
Groetjes en een fijne zondag,
Diny
Bernadet zei…
Wat heb je dit mooi gemaakt Margreet
Monique zei…
En natuurlijk weer super dat je meedoet bij K&K!
geweldig Margreet en super mooi achtergrond, ja ik ben ook helemaal weg van lavinia stempels.
Gr Karin
Mia zei…
What a beautiful card, Margreet! I love your scene under the water. Great use of the lovely Lavinia stamps. Thank you so much for joining Craftlandia Challenge. Good luck in the draw.
Prachtig onderwaterkaartje Margreet, ik vind hem sprookjesachtig mooi!
Een prachtige pagina met mooie stempels en die kleuren vind ik top!
Wat is volmaakt? Dat is een heel rekbaar begrip. Het plezier tijdens het maken is het allerbelangrijkste toch!!
groetjes, Caroline
coldwaters2 zei…
Wow this looks amazing Margreet what a beautiful image I have never seen this one before, it looks fantastic so does the stencilling, brilliant card
hugs
lorraine x
Trijntje zei…
Wat een prachtige achtergond en wat mooi met deze leuk kwal! Groeten Trijntje
So gorgeous jellyfish under the sea, love your card! Besitos...
Ellen zei…
Wat een gaaf kaartje zeg! Mooie en vooral veel verschillende materialen heb je gebruikt, erg leuk.

xx Ellen
Ficou lindo seu cartão! Beijos
Your card is beautiful.
Kisses from Greece
Nelly zei…
Super mooie kaart voor de watercolour challenge bij 4 seasons challenge blog en voor de onderwaterwereld challenge bij K&K.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB en K&K)
Rosmarie zei…
These are amazing stamps and you created such a fabulous underwater world with them!! Thank you so much for playing along with our Dream Factory challenge! Rosi x
Conny zei…
I love this wonderful jellyfish! So amazing!
Thanks for joining us at the Dream Factory Challenge!

Hugs,
Conny

Populaire posts van deze blog

Quirky birds