Ziek?


Ik heb het 'ziek?' stencil van Dutch Doobadoo weer eens van stal gehaald. Vond het wel leuk passen bij deze knappe dokter. Hij helpt vast bij een sneller herstel.
Het designpapier is van Marianne Design. Het is het dubbelzijdige Pretty Papers bloc Rainbow.
Na alles nagetekend en uitgeknipt te hebben, heb ik alle randjes met distress inkt (walnut stain) afgewerkt.
De hartslag heb ik zowel van zwart als rood cardstock gestanst en iets versprongen op elkaar geplakt.
Het woord 'Beterschap' op een stukje DP gestempeld en met foam verhoogd opgeplakt op een stans van Craft Emotions.
Ik vind dat als je ziek bent je niet alleen fruit, maar ook gezonde groentes moet eten, vandaar deze wortelen, paprika's en tomaten op de kaart. Van wit cardstock gestanst en daarna op kleur gebracht met markers.
Wat een lekker ventje is het toch, hè?
Ik heb hem ingekleurd met markers en daarna met de bijbehorende stans uitgestanst.
Hier nog een zijwaartse foto.
De onderstaande producten komen uit de webwinkel van Kreatrends:






Dit kaartje is in de Top 3 gekozen bij Krafty Chicks:


Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
The Cutie Pie: Gingham and/or plaid
Unicorn: Shaped card
Watercooler Wednesday: All about occasions
Simon Says Wednesday: Use dies and/or punches







Reacties

Chrissy zei…
Love your Doctor, reminds me of DR. Kildare, a TV show when I was a kid, love the veges, so bright and healthy looking, fabulous card Margreet..

Luv CHRISSYxx
Wat ontzettend leuk is het geworden. Zoveel mooie details ook.
Liefs, Christa
wat een mooi kaartje leuk de dokter voor de grote letters leuke de details heb je gebruikt
die dokter wil ik ook wel bij mijn bed als ik ziek ben
groetjes ellen
een mooi kaartje Margreet
Gr Karin
Eri zei…
Wie wil er nu niet zo'n knappe dokter aan haar bed! Het is een leuke kaart beterschaps kaart geworden met al die gezonde groenten.
Groetjes, Eri
Crealientje zei…
Hahaha, ik moet dan altijd denken aan de spreuk
"An Apple a day, keeps the Doctor away,
but if the doctor is cute forget about the fruit"
Het is zeker een knapperd:)
Leuke beterschaps kaart Margreet!
Gefeliciteerd met je toppertje!
Fijn weekend alvast , liefs Crealientje.
superleuke beterschapskaart!
Nancy
Ditta zei…
O, van zo'n leuke kaart wordt je toch echt wel beter!! En die dokter...die mag wel langs komen .....
Groetjes, Ditta
Caroline zei…
Hele vrolijke kaart, hier wordt je vast meteen beter van. Leuk papier ook, heb ik van de week ook nieuw binnen gehad.
En leuk dat je weer een toppertje hebt, hij is ook wel heeeeel leuk!
Groetjes Caroline
coldwaters2 zei…
Wow Margreet this is fantastic and it looks awesome very well done
hugs
lorraine x
Great Project. Love it. Nice work.
Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

Annette DT / Admin / Registered Owner for https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/
aussie aNNie zei…
Beautiful designed doctor card, lovely gorgeous colours. xx
Nicolette zei…
Het is inderdaad een knappe dokter, haha. Hele leuke kaart. Het papier heb ik ook van de week gekocht, vrolijke kleuren.
En gefeliciteerd met je winnende kaart.
Groetjes Nicolette
Ellen zei…
Hhel leuk kaartje voor een zieke. En ja zo'n knappe dokter doet vast goed :)

xx Ellen
Cathy zei…
So many fantastic details on this card, the recipient will love it! Thankyou for playing along at Watercooler Wednesday, Cathy x
Helen zei…
Great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

Helen x

Populaire posts van deze blog

Fractured card