Koeienparty

Deze kaart heb ik gemaakt voor Carla, die de 21e 60 jaar geworden is. Aangezien zij veel koeien hebben op de boerderij vond ik een koeienkaart wel toepasselijk.
Imagine That Digistamp heeft een leuke set met partykoeien en hiervan heb ik set 2 gebruikt. Ingekleurd met copics en er een centre step card mee gemaakt.
De tekst heb ik in stukjes geknipt. Op de foto is hij niet zo goed leesbaar, maar er staat: Party til (volgens mij moet dat met dubbel l???) the cows come home! En er natuurlijk het getal 60 ook op gezet. De vlaggenlijn is van Memorybox.
Het geheel afgemaakt met het leuke koeienlint van Crafty Ribbons, dat je HIER kunt vinden.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
2 Sisters on the blog: Vlaggenlijn 
Through the Purple Haze: AG option Ribbon & Lace
CCC Digi Creations: Include an animal
Time Out: Pets and any colouring medium 

Reacties

Geweldig deze leuke en vrolijk kaart Margreet, fijne dag xx
Wat een heerlijke kaart is dit Margreet!
Trijntje zei…
De kop sprak mij aan... Vandaag lopen de koeien hier weer achter onze tuin..En dat is zo leuk om er naar te kijken.. Jou kaart ook. Heel leuk vrolijke e feestelijk gemaakt. groeten Trijntje
Diny zei…
wat een super gave kaart voor Carla Margreet.Zo leuk weer met het speciale lint erbij!
Groetjes Diny
wat een supergaaf kaartje met al de leuke koetjes en kleurtjes
groetjes ellen
Elle-Jeanne zei…
Wat een super leuke kaart voor Carla.
Wat een leuke toepasselijke digi.
En ook mooi lint heb je gebruikt.
Groetjes Elle-jeanne
een lieve vrolijke en super leuke kaart Margreet
Gr Karin
Eri zei…
Leuke kaart! Haha, Carla heeft nu koetjes in allerlei soorten en maten, deze is denk ik de vrolijkste van allemaal!
Groetjes, Eri
carla zei…
Margreet ik vind dit een geweldig leuk kaartje en ja natuurlijk ook heel toepasselijk voor mij.
Supermooi gemaakt.
Bedankt hiervoor en ook voor het extra lintje, daar ben ik heel blij mee.
Groetjes,
Carla
Gerrina zei…
Heerlijk zo'n vrolijke kaart! En fijn dat je meedoet bij Time Out!! Groetjes, Gerrina
Caroline zei…
Een hele leuk vrolijke kaart Margreet! En een leuke vlaggenlijn!
Bedankt voor je deelname aan onze challenge!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
Ans Gilbert zei…
Wat een grappige en vrolijke koeienkaart en wat een keileuk lint.
Volgens mij is het ook till(shop till you drop) 😀
Groetjes
Ansx
Monique zei…
Wat een geweldig mooi en vrolijk kaartje, Margreet.
Die zou ik zo een poosje laten staan.
Liefs Monique
Chrissy zei…
What a fabulous and fun cow, love the card shape and design and great ribbon..

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt voor Carla. Ik heb er ok eentje gestuurd met koeien. Als je eenmaal zoiets van iemand weet is dat leuk, he?
Een heel leuke vrolijke en feestelijke kaart!
groetjes, Caroline
Hazel (Didos) zei…
Hee hee, this cow made me smile, what a great make. Such a cheery card, hope alls well, Hazel xx
Nicolette zei…
Die is echt heel leuk en vrolijk.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT
Gina zei…
Een vrolijk koetje voor de jarige Carla ! Groetjes, Gina
Joyce zei…
What a festive and fun loving cow. Thanks so much for playing along at Time Out.
Ellen zei…
Wat een gezelligheid met deze feestende koe, heel leuk kaartje.

xx Ellen
Kristine zei…
HA!!! LOVE this Margreet :) What a FUN card and cute fancy fold. Thanks so much for creating with IMAGINE THAT DIGISTAMPs♥ Happy Crafting, Kris

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten