KKT helderrood + paars

 Laatste woensdag van de maand, dus tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina.
De nieuwe kleur bij het rood van vorige maand is paars geworden. Ik hou daar wel van.

Ik heb dan ook zomaar 3 kaarten gemaakt, waarvan 2 kleintjes.
De kleurtjes komen helaas een beetje flets over. Het lieveheersbeestje is een stempel van Rubberdance en is met copics ingekleurd. Het hartje en het woord Hope zijn stempels van PaperArtsy en zijn ook met copics gekleurd. Daarna met een stencil en wilted violet distress inkt gewerkt. Sommige rondjes met een witte gelpen omcirkeld en nog met witte verf gespetterd. 
Tenslotte nog gestempeld met de Memories of Summer stamp van Studio Light.
Dan het 2e kleine kaartje. De strook komt niet mooi over, maar is gemaakt met various ink op vellum
Together time komt uit een boekje met woordstickers. Een doodlerandje gemaakt in de stijl van de schilden van de lieveheersbeestjes, die met copics zijn gekleurd.
Dan de laatste kaart. 
Ook hier is de ondergrond gemaakt met various ink op vellum (in het echt is het best mooi).
De stempels zijn allemaal stempels van Rubberdance en ingekleurd met copics.
Ik vind dat ik m'n best wel heb gedaan en ik had alles 10 april al klaar!
Nu ga ik snel kijken bij de andere KKT-leden.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Creative Knockouts: Wings and things
MAWTT: Animals/birds
Passion for Markers: Sentimental





Reacties

Colien zei…
Heel mooie kaartjes, erg leuk in de gevraagde kleurtjes!
grtz Colien
Elle-Jeanne zei…
Mooie serie kaarten Margreet, in deze kleuren.
Groetjes Elle-jeanne
wat een mooi kaartjes met mooie kleurtjes en details
niet de makkelijkste kleuren om bij elkaar te voegen maar het is je goed gelukt
groetjes ellen
Nancy zei…
Hey Margreet,

Leuke set maakte je! Ik vond het ook niet zo gemakkelijk met deze 2 kleuren maar uiteindelijk komt er toch altijd wat inspiratie... Jij was er wel heel erg vroeg bij op 10 april... Dan moest ik nog beginnen nadenken! ;o)

Liefs,
Nancy
Wat zijn ze leuk Margreet knap 3 stuks tegelijk, gisteren een fijne middag gehad en geen werkzaamheden gedaan :) even erop uit geweest daarna moest ik wel bijslapen de energie was op maar dat geeft niet het was een fijne middag, liefs xx
leuke kaartjes in deze niet zo makkelijke KKT-kleurencombi!
groetjes
Nancy
Leuke kaartjes met de lieveheersbeestjes, het kaartje met de gedoodelde bloemen mag er ook zijn, groetjes Petra
Femminde zei…
Wat een super mooie kaartjes Margreet!! Ja soms lukt het ineens en dan ben je zo klaar. Dat was bij mij dit keer ook zo. Soms is het een soort bevalling...
Heb je nu mooi weer een voorraadje.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Marijke zei…
Nou je hebt zeker je best gedaan! Ze zijn alle drie mooi gelukt en heel leuk geworden! Petje af hoor om drie kaartjes te maken met deze kleuren. Ik vond eentje al moeilijk! Groetjes Marijke.
Henriët zei…
Wat een mooie kaarten! En dan ook meteen maar 3 stuks. Je was mooi op tijd klaar. Ik moest gisteravond nog beginnen.
Groetjes van Henriët
wow, wat heb jij je lekker geamuseerd met deze kleurencombo. De ene vond het moeilijk, de andere niet, jij had er duidelijk niet zo veellast mee,
geslaagde werkjes
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, martina
chantal zei…
Leuke kaarten, vond het niet gemakkelijk
Liefs Chantal
het zijn hele leuke kaarten geworden Margreet
Gr Karin
Ooh jij hebt er ook al meer dan een gemaakt Margreet. Ze zijn leuk, ik ben weg van de laatste. Lieve groetjes Miranda
Ellen zei…
Je bent goed bezig geweest! Het is een mooie kleurencombi, jammer dat het niet altijd goed overkomt op de foto's.

xx Ellen
Creatiels zei…
Een reeks leuke kaartjes heb je gemaakt. Heel mooi gedaan.
Bedankt voor je reactie op mijn blog en nog een fijne avond.
Els
GerJanne zei…
Wauw wat een mooi trio. Ze zijn allemaal leuk geworden. Knap, hoor. Ik vond het best een lastige combi en jij maakt er zomaar drie...
Marfien zei…
drie prachtige kaartjes, vrolijke kleurtjes en helemaal TOP!
Eri zei…
Leuke kaarten in deze kleurencombinatie, en dan nog wel drie tegelijk! Je hebt inderdaad je best gedaan.
Groetjes, Eri
Laurespage zei…
Je kaartjes zijn heel mooi geworden voor deze KKT, ik vond het ook geen gemakkelijke opdracht.
Groetjes, laurette
Jantine zei…
Zo wat knap, 3 kaartjes, Margreet!
Ze zijn lekker kleurrijk. Knap dat je zoveel inspiratie had.
Groetjes
Jantine
A super set of cards. Thanks for joining us at Passion for Markers this week.
Lorraine DT
Sarah zei…
Toffe reeks van kaartjes! En je was vroeg klaar. Ik ga je er elke maand aan doen herinneren om aan je stipavontuur te beginnen. Het gaat je lukken dit jaar. X
Rosina zei…
dat zijn 3 geweldig leuke kaartjes in deze kleuren Margreet, jij heb heel erg je best gedaan zo te zien. met een schitterend resultaat...
En heel erg bedankt voor het prachtige kaartje wat ik van je voor mijn verjaardag heb gekregen, het staat hier te pronken tussen al die andere kunstwerkjes.. zo leuk.....ik geniet er heel erg van...
groetjes Rosina
Nelleke zei…
Mooie serie kaartjes heb je gemaakt. Soms is het lastig om ze mooi op de foto te krijgen, maar ze zijn mooi. Groetjes, nelleke
aussie aNNie zei…
Gorgeous cards love the variety, colours and gorgeous colouring xx
Nynke zei…
Wauw, dat zijn drie toffe kaartjes zeg! Mooi hoe je met gelijke kleuren toch drie heel verschillende kaarten kunt maken.
Groetnis Nynke
Margo zei…
Wat een superleuke reeks zeg en alle 3 zo verschillend.
Groetjes
Margo
Diny zei…
Jij hebt zelfs drie leuke kaartjes gemaakt in de KKT kleurtjes Margreet....ik von een wel genoeg in deze kleuren....haha!
Groetjes Diny
Trudy zei…
Wat een mooie kaartjes en wat staat dat vrolijk dat paars met rood!
Groetjes Trudy
Wies zei…
Drie leuke en verschillende kaarten heb je met deze kleuren gemaakt. Niet de gemakkelijkste combi. Leuke "doodle" stempels zijn dit.
Groetjes, Wies
Mooi gedaan in de KKT kleuren! Leuk ook die lieveheersbeestjes!
Chrissy zei…
Three fabulous projects Margreet and I love the colour mix..

Luv CHRISSYxx
coldwaters2 zei…
Three gorgeous cards Margreet I love those images you have coloured them so well a super selection
hugs
lorraine x
Wilma zei…
Wat een MOOIE reeks kaartjes heb je voor het KKT gemaakt Margreet.
Liefs Wilma ☺☺☺
Cards By MI zei…
A lovely looking card with a sweet image. Thanks for joining us over at PFM.
Love n hugs
Marie
3 Leuke kaarten.
Je paddenstoelen lijken wel een beetje op de paddenstoelen die ik kort geleden voor i mijn tuin heb gemaakt.
Gecondoleerd met het plotselinge overlijden van je dierbare buurvrouw.

Grietje

Populaire posts van deze blog

Quirky birds