You can turn the world on with a smile

Het is weer tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina.
GerJanne mocht de kleur bij magenta kiezen en zij ging voor witgrijs.
Nou, dat was best een uitdaging. Ik vond de inspiratiefoto heel grappig en die heeft me geïnspireerd om er een grappige kaart met tag te maken.
De grijnzende schapen zijn van Katzelkraft en zij staan op een stukje washitape van Craft Sensations.
De schapen zijn ingekleurd met copics.
De tekst heb ik ooit opgeslagen van internet en ik vond hem wel toepasselijk.
De basiskaart is grijswit gewolkt, maar dit is helaas niet zo goed te zien op de foto.
Bovenin een witgrijs stukje baker's twine en ik was tevreden. Ik hoop jullie ook.
Ik ga nu snel kijken naar wat de andere KKT leden ervan gebrouwen hebben.

Dit is mijn 1e kaart vandaag.
Om 13.00 uur laat ik mijn DT bijdrage voor Bugaboo nog even zien.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:

Reacties

Geweldig Margreet zo leuk de schaapjes, fijne dag xx
Elle-Jeanne zei…
Wat een geinige schaapjes op je tag Margreet.
Leuk gedaan.
Groetjes Elle-jeanne
aussie aNNie zei…
Great card, and brilliant design. xx
Jantine zei…
Wat een grappige schapen, Margreet! Mooie labelkaart maakte je voor het KKT!
Groetjes
Jantine
wat een leuk kaartje met de schattige schaapjes
groetjes ellen
Eri zei…
Het is je supergoed gelukt in deze kleurencombinatie. Wat een toffe schaapjes!
Groetjes, Eri
Nou die smile krijg je hoor! Ik moest echt glimlachen toen ik deze grappige schapen op je tag zag! Heel leuk!!
Geweldige tekst bij een super grappig plaatje, wat een leuke KKT kaart,groetjes Petra
GerJanne zei…
Hoi Margreet,
wat een goede kleur witgrijs heb je gevonden. Dat was bij sommigen nogal een zoektocht geloof ik. Je kaart is ontzettend leuk. Ik ben benieuwd welke kleur er bij het witgrijs komt volgende week. Alles past wel eigenlijk...
chantal zei…
Geweldige kaart. Zowaar een spontane glimlach op mijn gezicht.
Liefs chantal
Nynke zei…
Erg leuk, Margreet! Wat lachen de schapen heerlijk breeduit.
Groetnis Nynke
Rosina zei…
Prachtig is je kaartje met die leuke tag erop Margreet...prachtig in deze kleurtjes en die geinig schapen lachen vast omdat het zo een heerlijk weertje is
groetjes Rosina
wat een toffe kaart voor het KKT, tovert echt wel een smile op mijn gezicht!
groetjes
Nancy
!neke zei…
Super leuk met die grappige schapen !!!
Leuke tekst ook !
groeten Ineke
Wilma zei…
Ik zit met een SMILE naar je MOOIE kaartje te kijken Margreet.
Liefs Wilma ☺☺☺
Lori Podolsky zei…
Love the sentiment and your adorable card, Margreet! So glad you've joined our challenge on the Lemon Shortbread Challenge Blog. Good luck with your entry, and hope to see you again.
Hugs, Lori (DT Lemon Shortbread)
Wat grappig, die schapen! Hele leuke kaart geworden Margreet!
Diny zei…
Wat ontzetten leuk gedaan met de schaapjes Margreet.....het is een gaaf kaartje geworden in de KKT kleurtjes!
Groetjes en nog bedankt voor het stemmen!
Diny
Marijke zei…
Een grappig kaartje met deze leuke schaapjes en die tekst is er leuk bij! Goed geslaagd hoor! Groetjes Marijke.
Chantal zei…
Hele mooie kaart.
Groetjes Chantal S
Creatiels zei…
Leuke grappige schaapjes heb je verwerkt op je kaart. Mooi resultaat.
Bedankt voor je reactie op mijn kaartjes en nog een fijne avond.
Els
Henriët zei…
Die schapen zijn echt leuk! Mooi gecombineerd met de tekst en de kleuren van het KKT.
Groetjes van Henriët
wat een leuke kaart heb je gemaakt ! mooi gedaan
fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
nog een fijne avond,
grtjs, martina
Nancy zei…
Hey Margreet,

Wat een leukerds zijn dit, het lijkt wel of ze een beetje sarcastisch lachen... Als kleurencombo is deze kaart helemaal geslaagd voor deze maand...

Liefs,
Nancy
Freubelmina zei…
Echt briljant zoals jij je hebt laten inspireren door die gekke foto Margreet.
Missie geslaagd, de kaart is prachtig.
Lieve groetjes xx
Nelleke zei…
Leuke kaart is het geworden, leuke eigenwijze schaapjes erop. Jou andere kaart is ook leuk om zo te gebruiken, die stans heb ik ook, gebruik hem te weinig. groetjes, Nelleke
Femminde zei…
Wat een toffe kaart met die stoere rammen!! Mooi gemaakt. Wellicht is die stempel ook leuk om kerstkaarten mee te maken...
Fijne dag!!
Groeten van Femminde
Caroline zei…
schitterend deze schaapjes, heel mooi , groetjes Caroline
Sarah zei…
Voordat ik echt schaapjes ga tellen, kom ik hier nog even kijken..
Heel gezellig die twee schaapjes. X
Ellen zei…
Leuk zoals je de uitdaging hebt ingevuld! De schapen zijn geweldig.

xx Ellen
Billie A zei…
So cute. Thanks for sharing over at Crafty Sentiments.
Judith zei…
I am loving these ewes, thank you for playing along with My Time To Craftchallenge - DT JudithCE

Populaire posts van deze blog

Quirky birds