Stella Says Sketch met macarons



 Dit is mijn 2e kaartje vandaag.

Bij Catch the Bug ben ik aan de beurt om een kaart te maken met de schets van Stella Says Sketch.

Ik heb Girlz Celebrate gebruikt. Ingekleurd met copics en uitgestanst met een Crealies stans. Het lint met macarons is van Crafty Ribbons (macaroon ribbon).

Je kunt met 2 inzendingen meedoen en je hoeft niet persé een Bugaboo digi te gebruiken.
Wie waagt een kansje om leuke digi's te winnen? 

 


Dan wil ik jullie ook nog laten zien wat voor leuk pakketje er gisteren bij mij op de mat viel.
Eind vorig jaar organiseerde mijn Britse blogvriendin Mrs A een aantal 'Zoek de verschillen' wedstrijdjes. Alle winnaars heeft zij een prijs gestuurd, waaronder een zelfgemaakte 'mug rug', oftewel onderzetter. Ik vind het zonde om daar mijn kop thee op te zetten en ga hem in mijn kast bewaren.
Ook nog een foto met de prachtige achterkant van de 'mug rug'.
Voor de schaatsliefhebbers helaas de laatste dag.
Hopen dat de dooi niet alleen veel viezigheid, maar ook niet teveel ellende op de weg brengt.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Seize the Birthday: Anything birthday

Reacties

Trijntje zei…
Wat een prachtige vrolijke kaart met deze geweldig leuke stempel. Mooie vrolijke kleuren. Groeten Trijntje
Zo leuk je kaartje en dan het bijpassende macron lint toppie!
Ik snap helemaal dat je de onderzetter liever in je kast bewaard hij is prachtig. xx
Irene zei…
Jammer dat je beeldige vorige kaart zo snel door deze leukerd wordt "verdrongen" maar géén keus bij dt-opdrachten op 1 dag. Wat een verwennerij, nog nóóit eerder van een mug rug gehoord 😊.
XxIrene
Marijke zei…
Een leuk kaartje met de macarons! Een mooie sketch! En wat lief die cadeautjes uit Engeland! Mooi hoor! Groetjes Marijke.
Een mooie kaart heb je met die leuke sketch gemaakt Margreet. Wat grappig dat bijpassende macaron-lint, dat maakt er wel iets speciaals van vind ik. Leuke verwennerij via de brievenbus. Inderdaad zonde om daar je mok op te zetten.
Lieve groetjes Miranda
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Margreet.
En wat een leuk prijsje!
Ellen zei…
Leuk en vooral heerlijk kaartje! Wat is het lint ook leuk zeg.
Veel plezier van je pakketje en de onderzetter is heel mooi, ook om te gebruiken. Of ben je zo'n knoeierd? :)

xx Ellen
Nicolette zei…
Mooie kaart en wat leuk je prijs.
Groetjes Nicolette
Ilse zei…
Heel mooie kaart! leuk dat bijpassende lint.
Groetjes,
Ilse
Monique zei…
Van dit kaartje word je helemaal vrolijk! Wat mooi gedaan.
We gaan naar Landal Rabbit Hill. Vlakbij Radio Kootwijk. Even aan de wandel hoop ik en gewoon even met z'n tweetjes zijn.
Ik hoop dat de code rood meevalt morgen.
Liefs Monique
GerJanne zei…
Je kaart is enig, Margreet! Superleuk lint ook.
EN het pakketje wat je kreeg is top!
aussie aNNie zei…
Fabulously coloured, love your ribbon, great image. sxx
Caroline zei…
Wat een leuke kaart en vooral dat lint erbij!
En wat een mooie prijs heb je ontvangen. Kan me voorstellen dat je de onderzetter niet wilt gebruiken, zou zonde zijn.
Groetjes Caroline
een super leuke kaart Margreet
Gr Karin
wat een mooi kaartje met de leuke stempel wat heb je de stempel leuk ingekleurd gaaf lint heb je gebruikt
groetjes ellen
Trudy zei…
Wat een leuke vrolijke kaart en wat een leuke prijs heb je gekregen! Ik heb nog nooit van een mug rug gehoord maar het klinkt leuk!
Groetjes Trudy
Ik ben echt dol op macarons dus dit is een kaartje naar mijn hart. Helaas ben ik niet zo dun als het vrouwtje op de kaart dus die taartjes kan ik beter laten staan..
De onderzetter die je gekregen hebt is inderdaad prachtig. Wat lief dat ze die voor de prijswinnaars gemaakt heeft.
Mrs A. zei…
She is certainly a party girl. Love the colour combination. Hugs Mrs A.
Angelique zei…
Wat een geweldig leuke, vrolijke kaart, mooie kleurencombinatie en geweldig dat macaron-lint. Leuk om zo'n mooi pakket in de brievenbus te vinden. Zo'n mooie onderzetter zou ik ook niet gebruiken.
lieve groetjes Angelique
Great card, love the funky background paper and pretty ribbon, thanks for joining us at Crafty Catz this week x
Freubelmina zei…
Wat een vrolijke kaart met de grappige stempel maakte je Margreet.
Oooooo jij kreeg ook zo’n mooi goodiebag van Mrs A, wat ontzettend lief en wat een mooie dingen he?
Ik kreeg hem ook en ik heb ook een prachtige handgemaakte onderzetten erbij en ook ik zei meteen tegen mijn man; das zonde om er m'n thee op te zetten, ben toch zo’n knoeier hihi.
Ik zal hem straks ook op de foto zetten en bij een volgende kaart posten.
Lieve groetjes Xx
Very festive card, well done. I'm with you, I wouldn't use the coaster either!
Thank you so much for sharing with us at Love to Craft Challenge. We hope you continue to play with us! XOXO, Aimeslee LTCCB DT http://paper-paisleys.blogspot.com/

Populaire posts van deze blog

Fractured card