Zomaar iets liefs


Voor Kreatrends ben ik deze keer aan de slag gegaan met de vazen en bloemen van Marianne Design.
Het is een vrij grote kaart geworden (19,5 x 13,5 cm).
Ik ben begonnen met de texture stamp 3x te stempelen met distress inkt op crème cardstock.
Daarna de leuke rondjesstans uitgestanst en opgeplakt.
De vazen  heb ik uitgestanst en geëmbost. Twee met distress inkt bijgekleurd en eentje nogmaals uit oranje cardstock gedaan. Deze en de linker vaas met foam verhoogd opgeplakt.
Er zijn setjes met leuke houtstempeltjes uitgebracht.
Hiervan het stempeltje "Zomaar iets liefs" uit de set Kadopost gebruikt.
Van de bloemen en takjes zijn sommige uit gekleurd cardstock gestanst en sommige uit wit cardstock en die heb ik met alcohol markers gekleurd.
Hier een boeketje van gevormd en in de vaas gezet.
Hieronder de gebruikte materialen uit de webwinkel van Kreatrends:

Ik wilde zomaar iets liefs doen en jullie blij maken met een vrolijk boeketje.
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
Creatief met Hobbyshop Daantje: B = bloemen 
Ally's Angels: AG
Everybody-Art: AG
Cute Card Thursday: What's new? (All Craftables dies and the stamps)
QKR Stampede: AG

Reacties

Trijntje zei…
Schitterende kaart. Wat leuk gemaakt met de bloemen en vaasjes. Een topper
Groeten Trijntje
Irene zei…
Missie geslaagd met deze bloemenpracht Margreet!
Fijn weekend XxIrene
Caroline zei…
Prachtige vaas met bloemen heb je gemaakt. Wat een werk is dat geweest zeg! Maar het resultaat is heel mooi en vrolijk!
Groetjes Caroline
Wat is je kaart leuk geworden, mooie vazen met de kleurrijke bloemen, fijne dag xx
een mooie bloemen kaart Margreet
Gr Karin
Crealientje zei…
Mooie bloemenkaart Margreet!
Je hebt de achtergrond mooi aangekleed met de stempels.Geeft diepte.
Je hebt me blij gemaakt, ik fleur helemaal op:)
Een virtuele knuffel voor jou, dank je wel!!!!
Fijn weekend, liefs Crealientje.
Eri zei…
Wat een prachtig boeket heb jij in de vaas staan. Heel tof met die achtergrond.
Groetjes, Eri
Trudy zei…
Wow dit is echt super vrolijk! Hier wordt iedereen heel erg blij van denk ik! Bedankt voor je leuke reactie op mijn kerstkaart!
Groetjes Trudy
Diny zei…
Wow....wat een gaaf kaartje met de mooie bloemen Margreet!
Ook je kaartje van gisteren vind ik heel erg mooi!
Groetjes en tot gauw weer,
Diny
Wat een mooi kaartje is dit geworden. Bloemen komen zo mooi uit.
Groetjes, Christa
Ela zei…
Ja, leuk zijn ze hè! Ik moest ze ook hebben, heb spijt dat ik de andere set bloemen er ook niet bij heb besteld. Mooi kaartje heb je er mee gemaakt! Groetjes Ela
Je@net zei…
Een mooie fleurige kaart, Margreet!
Elle-Jeanne zei…
Prachtige bloemen kaart Margreet.
Mooi samengesteld.
Groetjes , Elle-Jeanne

Een hele fleurige kaart Margreet en bloemen zijn altijd leuk op een kaart. Ik heb van de week ook met de vaasjes zitten spelen, komt morgen op mijn blog ;)
Lieve groetjes Miranda
Ans Gilbert zei…
Mooie, fleurige kaart heb je gemaakt met de vazen en de bloemen pracht,
Groetjes
Ansx
Monique zei…
Wat een mooi bos bloemen op deze kaart. Heel mooi gedaan Margreet!
Liefs Monique
Rosina zei…
Een prachtig kaartje is dit Margreet...met heel mooie vaas met bloemen erop..
groetjes Rosina
Gina zei…
Leuke bloemenkaart, Margreet ! Groetjes, Gina
KT Fit Kitty zei…
So pretty, Margreet! I adore all of those die-cut flowers!
GerJanne zei…
Wat een mooie kaart Margreet. Zo leuk al die bloemen in de vaas (of is het nou op de vaas? Of is dat streekgebonden?) Het ziet er meteen fleurig uit.
aussie aNNie zei…
Stunning post with gorgeous card. Love the colours and dies used. ♥
Nicolette zei…
Het is een prachtige kaart. Heel leuk met het boeket bloemen.
Groetjes Nicolette
Hazel (Didos) zei…
Whata stunning make, love the vases, nice and spring like, Hazelxx
Ellen zei…
Nou dat is gelukt hoor! Een mooi bossie, daar kun je toch niet anders dan blij van worden?!

xxx Ellen,
Diane zei…
What pretty flowers and card design.

Hugs diane
Freubelmina zei…
Nou dit is een genot voor mijn oogjes Margreet, ik ben dol op bloemen en jij hebt er een geweldige kaart mee gemaakt.
Een flinkerd ook...knap werk. Lieve groetjes xx
Mrs A. zei…
A beautiful arrangement with the flowers and the extra vases is a nice idea. Hugs Mrs A.
MiamiKel zei…
Margreet, this is a beautiful flower garden! I love the design! xx
Wat een prachtige kaart! Met veel liefde en aandacht gemaakt.. dat straalt er van af!
Hele mooie bos bloemen! Dankjewel voor je deelname bij Creatief met Hobbyshop Daantje

Creatieve groetjes,
Daantje, Ellie & Lisanne
Chrissy zei…
Gorgeous card Margreet and I LOVE your flower dies and the honeu comb behind, fabulous card design and yes it made me happy, mission accomplished....

Luv CHRISSYxx
Mrs A. zei…
Congratulations on finding all 48 word sewrch. Your getting too good for me! Hugs Mrs A.

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten