Love en een dikke knuffel

Vandaag laat ik jullie 2 mixed media kaarten zien, die ik gemaakt heb voor Kreatrends.
Voor de 1e kaart heb ik 3 kleuren distress oxide inkt gebruikt: antique linen, bundled sage en stormy sky. 
Ik heb er 1 voor 1 wat van op mijn craft mat 'gestempeld' en een beetje nat gespoten. Daarna met een aquarelpapier eroverheen gedept. Met alle kleuren herhaald en tussendoor met de heattool gedroogd.

Vervolgens de struik rechtsonder gestempeld en met distress inkt wilted violet de bloemen ingekleurd.
Van een grunge stempel van Studio Light heb ik stukjes gebruikt om met grijze Versafine inkt her en der te stempelen. 
Ik had nog een restje papier liggen waaruit ik de vlinders en de libelle heb gestempeld en uitgestanst.
Nadat deze waren opgeplakt, vond ik het geheel nog wat kaal en heb wat met een stencil en structuurpasta gespeeld. 
Als finishing touch nog een doodlelijntje met een fineliner gemaakt.

Het 2e kaartje is bijna op dezelfde manier gemaakt.
Hier heb ik de kleuren barn door, carved pumpkin en squeezed lemonade gebruikt.
De stempel van de struik heb ik op dit kaartje niet ingekleurd.
De stempels zijn gemaakt met een set van Studio Light uit de Industrial lijn.
'Love' heb ik gestempeld op een restpapiertje, de randjes met distress inkt black soot behandeld en met foamtape verhoogd opgeplakt. Ook de bovenste vleugels van de libel zijn met foam verhoogd.


Allebei de kaartjes zijn op zwart cardstock geplakt en vervolgens op een witte ondergrond gemat.


Hieronder zie je de materialen die ik van Kreatrends heb gebruikt:





Deze kaart is in de Top 3 bij Fab 'n' Funky gekozen

Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:











Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie stempelkaart heb je gemaakt, Margreet.
En gefeliciteerd met je toppertje!
Elle-Jeanne zei…
Twee prachtige kaarten Margreet.
De achtergrond is zo mooi gemaakt.
Het bloemen hoekje is leuk gedaan.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-jeanne
Wat zijn ze leuk geworden. Vooral tweede kaartje vind ik de combinatie heel erg mooi.
Groetjes, Christa
Eri zei…
Wow, ze zijn allebei prachtig geworden Margreet! TOP!
Groetjes, Eri
2 toffe kaarten Margreet, mooie kleuren en de libelle is een blikvanger, fijne dag xx
een hele leuke kaart Margreet
Gr Karin
Gina zei…
Twee leuke mixed media projectjes ! Altijd een verrassing wat het resultaat geworden, maar ziet er super uit ! Groetjes, Gina
Diny zei…
Wow.....schitterend Margreet!
Wat heb je mooie kleuren gebruikt....je kaartjes zijn allebei prachtig!
Groetjes Diny
Crealientje zei…
Oohh mooi!
Prachtige mix van materialen.
De bloemenstempel komt zo mooi uit.
Gefeliciteerd met je toppertje, dat is ook een leukerd.
Ja, 3 dagen vogeltjes tellen,ik heb een heel vogelvoer restaurant in de tuin geplaatst:)
Fijn weekend, liefs Crealientje.
Caroline zei…
O wow, wat een gave kaarten Margreet! Ik vind dit zo knap!
Groetjes Caroline
Hazel (Didos) zei…
Ah these are super, I love the top one as its my fav colours, Have a good weekend, Hazelxx
Chrissy zei…
Two wonderful mixed media projects Margreet..gorgeous backgrounds and I love the stamps and added details, gorgeous work..

Luv CHRISSYxx
aussie aNNie zei…
Great makes but like Hazel the top is my fav, mostly the colours. xx
Darlene zei…
Oh Margreet these are both SO beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
SISTERHOOD OF CRAFTERS
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Freubelmina zei…
Zooo deze heb je super creatief gemaakt Margreet,jij bent van vele markten thuis! En dat schattige draakje is verdiend als toppertje uitgekozen. Lieve groetjes xx
Nicolette zei…
Wow ze zijn prachtig. Zo mooi gemaakt!
Groetjes Nicolette
Ellen zei…
Gave kaartjes! Heerlijk om zo te spelen met inkt, geeft echt een heel mooi resultaat.
Gefeliciteerd met je toppertje!

groetjes, Ellen
Diane zei…
Beautifully created!! Thank you for joining our challenge at The Sisterhood!
Diane TSH DT {Nellies Nest}

Populaire posts van deze blog

Quirky birds