Kerst in goud met warm geel

 De laatste woensdag van de maand alweer, dus tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina.
Sarah heeft de nieuwe kleur bij het goud van vorige keer mogen kiezen en zij vraagt om WARM geel.


Poeh, wat een moeilijke opdracht.
Maar, we zijn niet voor 1 gat te vangen.
Hoezo moeilijk? Eenmaal bezig heb ik er maar meteen 3 gemaakt.
De tekst is van stof en daar heb ik ooit een hele rol van gekregen (ook eentje in het rood).
Het lint met pailletten is al oeroud.
De boompjes zijn gemaakt met een Craftables uit een goudkleurige envelop.
De 2 gouden sneeuwsterren vond ik ergens in de voorraad. 
Het was wel moeilijk om ze redelijk op de foto te krijgen.
Ben ervoor naar buiten gegaan. Het waaide best hard.
Alle pailletjes bleven liggen, totdat ik weer naar binnen wilde gaan.
Woesjjjj....heel de tuin lag bezaaid met goud.
Ik ga gauw bij het KleurenKaartenTeam kijken naar wat de andere deelnemers hebben gemaakt.
Fijne dag!
xxx Margreet 
Challenges:
52 Christmas Card Throwdown: Winter Wonderland
Crafty Catz: AG option Christmas
PIP 2047: AG
Beccy's Place: Day 23 - T = Trees







Reacties

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!
Henriët zei…
Wat maakte je een leuke serie kerstkaarten met de gevraagde kleuren.
Jouw tuin is na de foto dus meteen in kerstsfeer!
Groetjes van Henriët
Wat een gave kaartjes Margreet! Groetjes Linda
Prachtig Margreet zo mooi geworden xx
Freubelmina zei…
Kijk die Margreet is niet voor 1 gat te vangen,ze maakt er gewoon meteen 3....ik kan niet kiezen welke ik de mooiste vind want dat zijn ze alle3....hihi die blingblingetjes gaan jullie nog lang vinden! Lieve groetjes xx
Je@net zei…
Wow...en toen meteen maar drie stuks! Super leuk geworden, Margreet!
Wat een mooi drietal! Leuk dat je dingen uit een lang verleden vond en ze een ereplekje op je kaarten gaf, groetjes Petra
goed bezig geweest Margreet! bij jou vooral goud in de hoofdrol, leuke kerstkaarten!
groetjes
Nancy
Irene zei…
Hartstikke lastige uitdaging masr jij bent er goudbestoven 🤣 voor gegaan en laat er maar liefst 3 toffe creaties mee zien!
XxIrene
Diny zei…
jij draait er inderdaad je hand niet voor om Margreet.....wat heb je leuke kaartjes gemaakt!
Groetjes Diny
Beccy zei…
Your cards are beautiful Margreet, you've done a wonderful job with the gold and yellow combination. The sequins look lovely and add so much sparkle to you cards. Sorry to hear they were blown all around the garden though.
Cheers,
Beccy
Janette zei…
Thankyou for sharing your gorgeous card with us at CraftyCatz this week.x
Jantine zei…
Pailletjesregen, ook wel eens leuk. Daar kun je vast nog lang van nagenieten in de tuin :-)
Mooie kaarten Margreet en je was lekker op dreef in deze kleurencombinatie. Knap gedaan!
Groetjes
Jantine
Femminde zei…
Wat een leuke kaarten Margreet!! En wat leuk dat je verteld van het fotograferen. Ik zie het helemaal voor me. Die gouden confetti regen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
chantal zei…
Wat een reeks kaartjes.
Het was inderdaad moeilijk om ze mooi te fotograferen
Liefs Chantal
Rosina zei…
Ohhh Margreet jij en ook al zo creatief geweest om in deze kleurtjes wel 3 van die schitterende kerstkaartje te maken...Ik was al blij met eentje.... hahaha
groetjes Rosina
aussie aNNie zei…
Stunning. just so beautiful in the colours on the mood board. xx
Ilse zei…
Ik vind ze allemaal prachtig, heel geslaagd.
Groetjes, Ilse
Elle-Jeanne zei…
Wat ben jij actief creatief bezig geweest.
Mooie kaarten in deze twee tinten.
Groetjes Elle-jeanne
Nancy zei…
Hey Margreet,

Hoe leuk zoals je beschrijft hoe je alle materialen bijeengesprokkeld hebt... En ik zie het al helemaal voor me, jouw tuin helemaal onder de gouden glitters... grappig wel!
Jouw kaartjes zijn stuk voor stuk geslaagd! Goed gedaan!!

Liefs,
Nancy
Wat knap gelijk drie kaartjes gemaakt in deze kleuren, ze zijn stuk voor stuk prachtig geworden. Haha het zal er gezellig uit zien bij jullie in de tuin met al die gouden pailletjes!

Liefs, Merit en Annemarie
Zo te lezen heb je een hele speurtocht naar gouden attributen voor je kaarten gehouden ha ha. Maar met resultaat want drie prachtige KKT kaartjes en een tuin vol gouden pailletten.. wie wordt daar niet vrolijk van?!
wat een leuk setje kaartjes heb je gemaakt, mooi gedaan !
helemaal leuk dat je er (weer) bij bent deze maand !
op naar de volgende uitdaging (?)
grtjs, martina
!neke zei…
Het is je zeer goed afgegaan !
Ze zijn erg leuk!
Groeten Ineke
Marijke zei…
Nou je hebt er gelijk drie gemaakt! Poeh! ik ben al blij als ik er eentje af heb! Erg leuk gedaan met de pailletjes! Mooi gedaan allemaal! Groetjes marijke.
AndrejaM zei…
Beautiful golden winters wonderland , thanks for playing at 52cct
GerJanneke zei…
Heel gaaf! Alle drie. Ik vind het knap dat je er zulke enige kaarten mee gemaakt hebt. Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...
Laurespage zei…
Ja, Margreet ik vond het ook een moeilijke,opdracht, maar je hebt mooie resultaten. Ik heb hetzelfde probleem met het fotograferen maar we kunnen maar ons best doen, niet ?
Groetjes,,laurette
Een hele vrolijke serie kaartjes! Leuk gedaan in de KKT kleuren!
Marfien zei…
leuke kerstkaartjes heb je gemaakt, die kun je nu goed gebruiken
Ellen zei…
Wat een gave kaartjes! Allemaal anders, allemaal heel mooi! Heerlijk als je zo'n flow hebt.

xxx Ellen.



Creatiels zei…
Een mooie reeks kaartjes heb je gemaakt in de kleurencombi.
Ik ben vergeten mezelf op te geven, maar heb toch mijn creaties op mijn Blog gezet.
Groetjes en hou jullie gezond
Els
Suze zei…
Lovely set of cards Margreet. I can just picture you garden strewn with gold! The joys of working outside.
Nelleke zei…
Zo kan het dus ook. Twee leuke kaarten. Hah het is me wat met wind en ook nog goud fotograferen, dat is een echte uitdaging. Ik moest inwendig even lachen op de kerstboom met sequens. Ik moest gelijk aan een driehoek schuurpapier denken. Dat komt vast omdat ik de laatste week veel geschuurd hebt aan een kast. Groetjes Nelleke
Sarah zei…
Hihi, een herinnering aan deze KKT in je tuin. De kaarten zijn alledrie heel mooi! X
MiamiKel zei…
Margreet- how beautiful! I love all the gold and how glittery it is - perfect for the almost New Year! xx
Gina zei…
Drie leuke kaarten erbij ! Speciaal die tekst in stof! Groetjes, Gina
Chrissy zei…
Christmas cards Margreet, love the gorgeous gold..

Luv CHRISSYxx
Angelique zei…
Drie mooie kaarten maakte je voor het KKT, is idd lastig te fotograferen. Die sequins vind je nog wel een tijdje in je tuin.
lieve groetjes Angelique
Het is jou super gelukt ook al vond je de kleuren wat lastig! Mooi hoor!
Gr Anita
Marjolein zei…
Oh whaha! Dat lint is inderdaad stokoud! Ik herken het, hihi. Ik had het in heel veel kleurtjes. Leuke kaart, toch wel een uitdaging in deze kleurstelling. Groetjes Marjolein
Bernadet zei…
Ziet er prachtig uit Margreet
wat een mooie kaartjes mooie kleuren heb je gebruikt ze zijn idd lastig maar het is je goed gelukt
groetjes ellen
*Vicki* zei…
Wow you've been so busy making some gorgeous gold projects here my friend! I love them all!!

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten