Christmas Deer

 

Vandaag is bij Beccy's Place de uitdaging om restjes scrappapier te gebruiken.
Nou, of ik die heb! Toen ik pas begon met kaartenmaken heb ik vaak paper pads van Basic Grey gekocht. Ik vond/vind dat zulk mooi papier dat ik er heel zuinig mee was/ben.
In mijn digi collectie van Beccy kwam ik dit leuke rendier tegen. Hoezo restjes??

De lucht is hier strakblauw. De natuur is echt van slag, getuige deze eksters die in een boom achter ons huis weer bezig zijn met hun nest van afgelopen voorjaar.

Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
Beccy's Place: Day 18 - Scraps 
Crafty Hazelnut's Patterned Paper: AG
PIP2046: AG
Simon Monday Says: Happy Holidays
Dutch Card Lovers: Sketch

  






Reacties

metten even bij jou gaan kijken wat issie leuk geworden en wat zijn restjes toch handig hè heb er ook zat
wat een schattig stempeltje heb je gebruikt.
groetjes ellen
Myriam zei…
Leuke kerstkaart en mooi papier. Zelf heb ik ook nog heel wat oude papierblokjes van BasicGrey liggen. Ach ja, papier kan je immers nooit genoeg hebben. ;-)
Liefs, Myriam
Je@net zei…
Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt, Margreet!
Suzanne H zei…
This is so cute. I love the little quilted reindeer too. Great use of scraps
Schitterend je restjes kaart Margreet, hier ook blauwe hemel en de zon schijnt.
Fijne dag liefs xx
Hazel (Didos) zei…
Ahhh love the magpie picture. My folks have some nesting in the garden next to theirs. What a great card, love the wee horsey, Hazelxx
Rosina zei…
Heel mooi kerstkaartje met je restjes designpapier gemaakt Margreet , ook een leuke sketch gebruikt...
en ja en wie van ons heeft geen papiervoorraad...pffft...ik hoef er nooit geen meer te kopen als ik het eerst allemaal op moet maken.. ;-))
groetjes Rosina
Freubelmina zei…
Dit mooie papier is voor deze sketch gemaakt Margreet...wat mooi zo!
Lieve groetjes xx
Eri zei…
Ja, van die leuke blokjes papier heb ik hier ook nog liggen! Je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt.
Groetjes, Eri
Gina zei…
Superleuk met die sketch ! En neen 'restjes' hebben we niet, alleen maar bruikbare papiertjes :) Groetjes, Gina
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kerstkaart met restjes.
Leuke sketch.
Ja restjes, geen gebrek aan.
Groetjes Elle-jeanne
Ellen zei…
Wie wat bewaard heeft wat! Heel leuk kaartje en de leuke digi is ook nog eens heel toepasselijk.

xxx Ellen

Suze zei…
Lovely card Margreet. Having scraps from the same paper pad means that they work together really well.
GerJanne zei…
Neeeeeee, dat meen je niet, heb jij genoeg restjes papier? Hihihi....je kaart is gaaf en nu zie ik wat ik had moeten doen. Heel leuk met twee verschillende DP stukjes. Geeft me een idee, want ik vind de sketch zo leuk dat ik er nog wel kaartjes mee ga maken.
Trijntje zei…
Wat een leuk kaartje Margreet. Heel mooi afdrukje en leuk opgevuld met dit mooie papier. Dat papier is zeker mooi. Heb er ook nog van... groeten Trijntje
Beccy zei…
Great sketch Margreet, you did a wonderful job with the design. I love the papers you chose, they look very festive, especially the striped one. It makes me think of candy canes! The little deer image works beautifully with the colours and patterns in the background.
Thank you for sharing the photo of the birds behind your house. We have birds called "magpies" too, but they're nothing like these cute little fellows.
Cheers,
Beccy
aussie aNNie zei…
Beautiful card and love your left over papers, they sure come of use. x
Wat een super leuke kaart heb je gemaakt!
Caroline zei…
Superleuke kaart met deze restjes! Heel mooi papier, gewoon nu lekker gebruiken hoor.
Groetjes Caroline
een mooi lief kaartje Margreet
Gr Karin
Bernadet zei…
Wat een superkaartje MArgreet!
Mooie sketch is dit ook.
anja curvers zei…
Wat een superlief kaartje zeg met die schattige afbeelding. Bedankt voor je deelname aan DCL.
Het is inderdaad prachtig papier dat je gebruikt hebt en het plaatje past er perfect bij. Mooi ook de gouden randjes om de vlakken heen. Bedankt voor het meedoen met DCL.
*Vicki* zei…
There is something about this card that I absolutely LOVE! The little patch-work deer is so sweet and I love that you've used your scrap paper! I think that layout is fabulous and one I might want to borrow at some point! Thanks for sharing! The magpies would be amazing to watch! :)
NanaConnie zei…
Beautiful card, Margreet! Love the deer. So glad to see you playing along in our challenge at Pammie's Inky Pinkies. Good luck.
NanaConnie DT
Het papier is echt nostalgie! Maar blijft mooi. Heel leuk kaartje! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Populaire posts van deze blog

Quirky birds